Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد باقرپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون هزار و ۵۰۰ نفر از نیکوکاران و افراد توانمند منطقه گالیکش حمایت مالی از ۷۴۴ فرزند یتیم و طرح محسنین کمیته امداد این شهرستان را برعهده دارند اما کمک‌های مالی آنها هنوز نتوانسته سرانه دریافتی هر نفر را به حد نصاب میانگین کشوری که مبلغ هشت میلیون ریال است، برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درصورت جذب ۹۰۰ حامی مالی جدید برای فرزندان ایتام و محسنین زیرپوشش کمیته امداد گالیکش با کمک ماهانه به هر نفر ۳۰۰ هزار ریال، رسیدن به سرانه دریافتی کشوری دور از انتظار نخواهد بود.

باقرپور با قدردانی از حامیان فرزندان ایتام و طرح محسنین کمیته امداد گالیکش، اضافه کرد: سایر نیکوکاران و افراد توانمند شهرستان و دیگر نقاط گلستان می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد گالیکش حمایت مالی از یک یا چند فرزند را برعهده بگیرند.

رییس کمیته امداد گالیکش از راه‌اندازی ۱۰ باب آشپزخانه مهدی جهت طبخ و توزیع غذای گرم بین مددجویان زیرپوشش این اداره در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: برنامه این نهاد توزیع ۵۵ هزار وعده غذای گرم است که تاکنون ۱۵ هزار وعده آن طبخ و توزیع شده است.

وی افزود: علاوه بر طبخ و توزیع غذای گرم، تا پایان ماه مبارک رمضان چهار هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی با همکاری و همراهی برخی نهادهای انقلابی مانند نیروی مقاومت بسیج، ۱۶ مرکز نیکوکاری و خیرین بین خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد گالیکش توزیع می‌شود.

باقرپور ادامه داد: تاکنون هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان آن توزیع شده و بقیه نیز تا پایان ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.

کمیته امداد شهرستان ۶۵ هزار نفری گالیکش چهار هزار و ۶۰۰ خانوار با جمعیت هشت هزار و ۱۰۰ نفر زیرپوشش دارد.

برچسب‌ها گنبدکاووس مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی ماه رمضان گالیکش گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی گنبدکاووس مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی ماه رمضان گالیکش گلستان کمیته امداد گالیکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۹۷۷ خیر نیک اندیش در طرح اکرام ایتام و محسنین

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان افزود: خیران با برعهده گرفتن حمایت از هزار و ۸۷۱ فرزند یتیم و نیازمند، مسیر رفع مشکلات این عزیزان را تسهیل می‌کنند.


نبی الله الله دادی افزود: فرزندان تحت پوشش برای رسیدن به سطح رفاه مناسب، نیازمند دریافت مساعدت بین یک تا یک و نیم میلیون تومان می‌باشند که امیدواریم با حمایت خیران بتوانیم به این برنامه نزدیک شویم.


او  افزود: بیش از ۱۱۰ هزار، نیکوکار حمایت بیش از ۳۲ هزار فرزند یتیم و نیازمند را برعهده دارند ولی همچنان بیش از ۴ هزار فرزند نیز چشم انتظار حمایت خیران می‌باشند.


قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با تقدیر از همراهی مردم نیکوکار در طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: هم استانی‌ها می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد و پایگاه‌های مستقر در سطح استان، با ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ همچنین با ورود به درگاه الکترونیکی ekram.emdad.ir در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های مبارک قدر
  • اینجا آرزوها جان می‌گیرند/۱۰ هزار کودک اردبیلی چشم انتظار دستگیری
  • ۴هزار و ۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • 17 هزار فرزند یتیم و محسنین درآذربایجان غربی زیر پوشش کمیته امداد
  • ۴۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • حمایت خیران آستارایی از ۸۱۹ یتیم و فرزند محسنین
  • ۲۷ هزار حامی سرپرستی ایتام خراسان شمالی را برعهده دارند
  • حمایت یک خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد
  • حمایت خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم
  • ثبت نام ۹۷۷ خیر نیک اندیش در طرح اکرام ایتام و محسنین