Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:17:34 GMT

سازش و مدارا با مخلان نظم اقتصادی وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۲۲۴۰

سازش و مدارا با مخلان نظم اقتصادی وجود ندارد

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف کریمی شامگاه دوشنبه در ویژه برنامه یک شهر ضیافت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خمینی‌شهر در جمع خیرین این شهرستان افزود: برخی از افراد در شرایط سخت اقتصادی با احتکار و گرانفروشی نظم اقتصادی را از بین برده‌اند که دستگاه قضایی با آنان برخورد جدی و قاطعی خواهد داشت.

وی بیان کرد: امنیت اساس زندگی مردم و با افراد سودجو در جنبه های مختلف برخورد جدی می‌شود و زندان مکان و مرکزی برای نگهداری آنان در راستای حفظ آسایش مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب خمینی شهر ادامه داد: اصلاح و تربیت بزهکاران در زندان انجام و پس از تغییر رفتار آنان به جامعه بازگشته و زندگی خود را ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه در میان زندانیان برخی به دلیل مسائل مالی و بدهی گرفتار شده‌اند، تصریح کرد: آزادی این افراد برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و حمایت از خانواده های آنان لازم است.

کریمی خاطرنشان کرد: جامعه نسبت به این قشر مسئول بوده و با مشارکت در امر آزادی آنان، فرصت زندگی در بین مردم را فراهم کرده و خانواده این قشر نیز به آسایش می‌رسند.

دادستان عمومی و انقلاب خمینی شهر یادآورشد: خیرین و انجمن حمایت از زندانیان از خانواده مددجویان زندان ها حمایت هایی داشته اند تا حدی دشواری های زندگی از آنان کم شود.

وی مرخصی یک هفته ای به محکومین مالی زندان خمینی شهر و دادگاه‌های این شهرستان اعطا کرد.

خیرین خمینی شهر در این برنامه زمینه آزادی ۲۱ نفر را فراهم کردند.

برچسب‌ها خمینی شهر آزادی زندانیان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خمینی شهر آزادی زندانیان اصفهان خمینی شهر آزادی زندانیان اصفهان خمینی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۳ درصد استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ حسین فاضلی هریکندی گفت: در سال ۱۴۰۲ رشد ۳۳ درصدی در صدور احکام پابند الکترونیک از سوی دادگاه‌های استان داشته‌ایم و ۷۲۰ نفر از محکومان به جای حضور در زندان، ضمن انجام فعالیت‌های اجتماعی معمول و حضور در کنار خانواده، دوران محکومیت خود را سپری کردند و صرفا محدودیت در تردد داشته‌اند.   به  گفته او افزایش ۱۱ درصدی احکام تعلیق اجرای مجازات، منجر به این شد که از ورود ۱۰۳۳ نفر از محکومان به زندان جلوگیری شود.

رئیس دادگستری البرز گفت: با توجه به آثار اعطای مرخصی به محکومان که موجب حضور آنها در خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی و تلاش برای جلب رضایت شاکی می‌شود، در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن، ۳۲ درصد افزایش اعطای مرخصی به محکومان را شاهد بودیم.   وی با تاکید به اینکه هیچ یک از نهاد‌های ارفاقی مشمول متهمان و محکومان جرایم خاص، مهم و سرقت نمی‌شود، ابراز امیدواری کرد در سال جدید هم با برنامه‌ریزی انجام شده در زمینه کاهش جمعیت کیفری، موفقیت‌های بیشتری حاصل شود و زندان به محلی تبدیل شود که صرفا افراد مخل نظم و آسایش و امنیت عمومی و مرتکبین جرایم خشن و مهم در آن تحمل محکومیت کنند.    

دیگر خبرها

  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • افزایش ۳۳ درصد استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان
  • استفاده از پابندالکترونیکی برای زندانیان خوزستان۲۱درصدافزایش یافت
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • رشد ۲۱ درصدی استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان در خوزستان
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند