Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت بازی دوستانه تیم ملی به خصوص برزیل قبل از جام جهانی گفت: در جریان بازی با برزیل نیستم و زمانی می‌توانم بگویم با این تیم بازی می‌کنیم که همه کار‌ها قطعی شده باشد. ما در تلاش هستیم تا با بهترین تیم‌های بزرگ دنیا بازی کنیم و بالاخره بازی با برزیل نیاز به امکاناتی دارد که باید آن را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برای انجام بازی دوستانه نیاز به منابع مالی داریم که فدراسیون فوتبال ۲ سالی می‌شود که هیچ حامی مالی ندارد و من از تمام ارگان ها، سازمان ها، دولت و مجلس تقاضا می‌کنم تیم ملی را به صورت ویژه ببینند.

چندی پیش دبیر فدراسیون فوتبال اعلام کرد که برزیل و آرژانتین باید با هم در قطر بازی کنند و ما هم به احتمال فراوان در قطر به مصاف آن‌ها خواهیم رفت که این خبر امشب از سوی میرشاد ماجدی رد شد و گفت که هر زمان بازی با یکی از این ۲ تیم قطعی شد آن را اعلام خواهیم کرد.

حساب مالی فدراسیون امروز باز شد

سرپرست فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا با وزیر ورزش درباره رفع مشکلات صحبتی انجام دادید گفت: من با سجادی چندین جلسه برگزار کرده ام که او هم به ما کمک‌هایی کرده است. صحبت کردم او به ما کمک کرد. بعد از اینکه اداره مالیات حساب مالی فدراسیون را به خاطر یک سری مشکلات مالی بست، از طریق وزارت ورزش و وزارت اقتصاد کمک‌هایی صورت گرفت و امروز مشکل حل و حساب فدراسیون باز شد.

اواخر هفته گذشته بود که حساب‌های مالی فدراسیون فوتبال به دلیل بدهی مالیاتی از سوی اداره مالیات بسته شد.

با ایرلند شمالی و جنوبی به توافق نرسیدیم

سرپرست فدراسیون فوتبال درباره بازی با نیوزلند گفت: ما صحبت‌های نهایی را با این تیم انجام دادیم و مراحل آخر خودش را می‌گذراند، هر زمان که بازی با این تیم قطعی شد صحبت نهایی را با اسکوچیچ سرمربی تیم ملی مطرح می‌کنیم. نیوزلند در پلی آف جام جهانی قرار دارد و برای بازی با تیم‌های خوب در حال صحبت هستیم. ما با یک سری تیم‌ها جلو می‌رویم و هر زمان نهایی شد آن را اعلام می‌کنیم. همچنین چند روز پیش پیشنهادی به دست ما رسید مبنی بر بازی با ایرلند جنوبی و شمالی که با این ۲ تیم به جمع بندی نرسیدیم و منتفی شد.

تیم ملی فوتبال نیوزیلند نماینده پلی آف قاره اقیانوسیه روز سه شنبه بیست و چهارم خرداد ماه در قطر به مصاف کاستاریکا نماینده پلی آف آمریکای شمالی برود.

اسکوچیچ تا پایان جام ملت‌های آسیا با ما قرارداد دارد

ماجدی درباره اینکه آیا اسکوچیچ در جام جهانی روی نیمکت ایران خواهد بود گفت: او تا پایان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با تیم ملی قرارداد دارد و ما تا پایان قراردادش نمی‌توانیم به آن دست بزنیم. از طرفی ما اگر بخواهیم در فرصتی که تا جام جهانی باقی مانده سرمربی جدید بیاوریم اصلا منطقی نیست و به نظر من سرمربی که ما را به جام جهانی برده باید با او ادامه داد. او در کار خودش موفق بوده است. به هر حال الان زمان مناسبی برای تغییر سرمربی تیم ملی نیست.

دراگان اسکوچیچ بعد از اینکه هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده گرفت موفق شد با ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کند و در چند روز گذشته شایعات زیادی مبنی بر تغییر او به گوش رسید. حتی گفته می‌شد فدراسیون فوتبال صحبت‌هایی با کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی ایران انجام داده که این خبر از سوی مسئولان فدراسیون رد شد.

بیشتر بخوانید

فغانپور: شکایت عزیزی‌خادم وجاهت قانونی ندارد
قرارداد تمام اعضای کادر فنی تیم ملی دهم فروردین تمام شد

سرپرست فدراسیون فوتبال درباره قرارداد کادر فنی تیم ملی گفت: قرارداد همه دستیاران اسکوچیچ تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ بوده و بعد از اینکه اسکوچیچ از سفر برگشت با او باید صحبت کنیم و او هم یک سری اسامی به ما داده که باید ببینیم چه می‌شود.

زمانی که اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد او وحید هاشمیان و کریم باقری را به عنوان دستیاران خود در تیم ملی انتخاب کرد که حالا قرارداد اعضای کادر فنی به پایان رسیده و فدراسیون باید قبل از جام جهانی تکلیف دستیاران او را مشخص کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال سرپرست فدراسیون فوتبال درباره جام جهانی تا پایان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در حالی روز 24 فروردین در هفته بیست و سوم لیگ برتر به تساوی دو بر دو رسیدند که گزارش نماینده فدراسیون برای کمیته انضباطی منجر به جریمه برای مربی گلرهای نارنجی پوشان شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که طی روزهای اخیر دوباره فعالیت زیادی داشته و باشگاه‌ها، مربیان و بازیکنان در لیگ برتر و دسته‌های پایین‌تر را با محرومیت و جرایم مالی سنگین مواجه کرده، امروز هم رای رحمان احمدی، مربی دروازه‌بانان مس رفسنجان را صادر نمود.

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است:

«دیدار تیم های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت 6 ماه تعلیق می شود و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند که این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.»

دیگر خبرها

  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم