Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربیان تیم ملی فوتسال، مذاکرات خود را با چهار تیم ملی جهان دنبال می‌کنند که هیچ یک از آنها تاکنون به قطعی شدن دیدار دوستانه نرسیده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا 2022، در کشور قرقیزستان مقابل مالدیو، ترکمنستان و قرقیزستان صف‌آرایی کرد و با غلبه بر هر سه این تیم‌ها، صعود راحتی به جام ملت‌ها تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این عملکرد تاکنون پاداشی به ملی‌پوشان پرداخت نشده است.

ناظم‌الشریعه: سالن‌های عراق ضعف دارد، اما از دستمزد و اردوها راضی هستم

بازیکنان تیم ملی هشت روز در کشور قرقیزستان حضور داشتند که مبلغ 30 یورو به‌صورت روزانه (در مجموع 240 یورو) دریافت کردند. با توجه به اینکه یورو امروز (سه‌شنبه - 30 فروردین) حدود 28 هزار و 700 تومان معامله می‌شود، مبلغ دریافتی هزینه‌های ملی‌پوشان به کمتر از هفت میلیون تومان می‌رسد که قابل مقایسه با هزینه‌های بسیاری از کشورهای آسیایی برای تیم ملی فوتسال آن کشورها نیست.

کادر فنی تیم ملی فوتسال همچنین در تدارک دیدارهای دوستانه دچار مشکل شده است. مربیان تیم ملی کشورمان مذاکرات نهایی را با همتایان خود در تیم‌های ملی آرژانتین و پرتغال نهایی کرده‌اند که کمیته فوتسال باید ادامه کارها را پیگیری کند. همچنین مذاکراتی با تیم‌های ملی آذربایجان و روسیه انجام شده است. آذربایجان در رده چهاردهم رده‌بندی جهانی ایستاده و از پنج بازیکن برزیلی بهره می‌برد. روسیه هم جایگاه پنجم رده‌بندی جهانی را به خود اختصاص داده است.

اسماعیل‌پور: دوست داشتم شمسایی صحبت‌های مرا می‌شنید

در شرایطی که تیم ملی فوتبال ایران آماده شرکت در جام جهانی 2022 قطر می‌شود، فدراسیون فوتبال در تدارک دیدارهای دوستانه این تیم مشکل دارد. در این وضعیت به نظر می‌رسد بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال رفته‌رفته به دست فراموشی سپرده شود.

ماجدی: پول نداشته باشیم، نمی‌توانیم با تیم‌های بزرگ بازی کنیم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران فوتسال تیم ملی فوتسال ایران فوتسال تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۷۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی فوتسال ایران جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷:۳۰ برای حضور در فینال به مصاف برنده دیدار ازبکستان و ویتنام می‌رود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • صعود تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال با بردی نفس‌گیر
  • تاج صعود به جام جهانی را تماشا کرد (عکس)
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!