Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته آقای صادقی فر،کرونا هنوز تمام نشده و در استان کوچک ایلام با وجود جمعیت کم، در حال حاضر ۳۰ مورد بستری در بیمارستان‌ها وجود دارد که به دلیل شدت ابتلای آنان مجبور به بستری در بیمارستان شده‌اند.

او می گوید: در ارتباط با بحث مدارس همکاران شبکه بهداشت مکرراً بر مدارس و دانش آموزان نظارت دارند، در مدارسی هم که به رعایت شیوه‌های بهداشتی مدنظر کارشناسان بهداشت نبوده، این موارد را به مسئولان آموزش و پرورش انعکاس داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در مدارس تاکید کارشناسان بر روی این است که آن دسته از دانش آموزان و معلمانی که علامت دار هستند در کلاس حضور پیدا نکنند.

به گفته صادقی فر : چیزی که در آمار مشاهده می‌شود خیلی افزایش قابل ملاحظه‌ای نداریم، یعنی آمار ابتلا در دانش آموزان فعلاً مانند بقیه جامعه است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: با توجه به اینکه در مدارس امکان رعایت فاصله گذاری اجتماعی به دلیل تجمع دانش آموزان وجود ندارد واکسیناسیون باید بسیار جدی گرفته شود.

او گفت: در سنین ۵ تا ۹ سال از ۴۰ هزار نفر فقط ۴ هزار نفر تاکنون واکسن تزریق کرده‌اند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در سنین ۹ تا ۱۲ سال نیز از مجموع ۲۷ هزار نفر فقط ۸ هزار نفر واکسن تزریق کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تزریق واکسن علوم پزشکی دانش آموزان هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است

به گزارش «تابناک»، صالح بهرام‌پور شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران کیش، به دلیل احتمال ادامه بارش ها و آبگرفتگی معابر به منظور حفظ آرامش خانواده‌ها و امنیت دانش آموزان امروز چهارشنبه کلاس‌های درس مدارس ابتدایی این جزیره غیر حضوری خواهد بود.

وی افزود: دانش آموزان می توانند دربستر فضای مجازی تعریف شده آموزش های درسی خود را دریافت کنند.

به گزارش ایرنا، به دلیل وضعیت جوی نامساعد و هشدار سطح قرمز هواشناسی، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه نیز مدارس این جزیره غیر حضوری برگزار شد.

سرعت تند باد امروز در کیش به ۶۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع امواج نیز تا سه متر رسید.

دیگر خبرها

  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • خیر خلخالی بیش از۲ هزار دست لباس به دانش‌آموزان اهدا کرد
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • اجرای طرح سلامت دهان و دندان دانش آموزان مدارس از مهرماه در مشهد