Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد، محمد دهقان منشادی در نشست ذیحسابان استان یزد، نقش آنان را در این زمینه مهم ارزیابی کرد و افزود: در جذب اعتبارات باید قوانین و مقررات ملاک عمل قرار گیرد و نباید از آن عدول کرد.

وی بر رفع موانع جذب اعتبارات، تسهیل در این امر و توجه دادن مدیران دستگاههای اجرایی به الزامات مالی توسط ذیحسابان تاکید کرد و خواستار تعامل سازنده ذیحسابان با مدیران و ارائه مشاوره های لازم و به هنگام به آنان شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

تاکید بر وحدت رویه ذیحسابان در نظام مالی استان، نظم انضباط اداری و دقت نظر در انجام امور محوله، توجه به جایگاه ذیحسابان، انجام ظایف در راهبری سامانه های مالی، مستندسازی فعالیت ها و تجربیات موفق از دیگر موضوعاتی بود که مدیر کل امور اقتصادی و دارایی یزد بر ان تاکید کرد.

معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی و رئیس خزانه معین استان یزد  هم پیشتر گفته بود: حدود ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی و زیربنایی استان اختصاص یافت که از این میزان، ۴۰۴ میلیارد تومان در قالب اسناد خزانه و بقیه به صورت نقدی بوده است.

سعید نورایمانی افزود: اعتبارات یاد شده بین دستگاههای اجرایی استان توزیع شد و آنها تا پایان تیرماه فرصت دارند برای طرح های خود هزینه کنند.

شماری از ذیحسابان استان یزد نیز در این نشست مسایل و مشکلات فراروی خود در حوزه کاری را بیان کردند.

برچسب‌ها توسعه اقتصادی یزد اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه اقتصادی یزد اشتغال زایی توسعه اقتصادی یزد اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۹۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| حذف ستاره های استقلال و پرسپولیس از روی لوگو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، صبح امروز چهارشنبه در محل ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدعوین برگزار شد.

سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، علی خطیر و رضا درویش مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به همراه نمایندگان کنسرسیوم‌های بانکی و پتروشیمی، از حضار در این مراسم بودند.

پیش از این در بازار فرابورس، سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی شامل ۶ بانک و باشگاه استقلال نیز به کنسرسیوم پتروشیمی زیر نظر هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس واگذار شده‌اند.

یکی از نکات این مراسم حذف ستاره های استقلال و پرسپولیس در بنر کار شده بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899018

دیگر خبرها

  • تهیه ۳۰۰۰ سند کاداستر برای املاک شهرداری قم
  • عکس| خریدارهای استقلال و پرسپولیس را ببینید
  • عکس| حذف ستاره های استقلال و پرسپولیس از روی لوگو
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • وزیر امور اقتصاد و دارایی: پرسپولیس به کنسرسیومی از بانک ها واگذار شد
  • سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • رونمایی از کتاب "نگاهی به عملکرد شرکت‌های دولتی"