Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی شامگاه سه‌شنبه در مراسم عملیات آبرسانی به مجتمع آبرسانی علی آباد لوله بیرجند با اشاره به مشکل کم آبی در برخی روستاهای خراسان جنوبی بیان کرد: باید با اجرای طرح‌های متقن و باکیفیت، صد درصد دغدغه کم آبی مردم حل شود.

وی با بیان اینکه باید در اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاها کیفیت طرح‌ها مدنظر قرار می‌گیرد، اظهار کرد: همچنین می‌طلبد پروژه‌های آبرسانی زودتر از زمان تعهد اجرایی شود که این امر با کار جهادی این موضوع امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار فدوی با بیان اینکه با گذشت بیش از چهل سال از عمر انقلاب نباید مشکل کم آبی در روستاها وجود داشته باشد، گفت: تأمین آب مردم به خصوص روستاییان از اولویت‌ها بوده که سپاه و سایر ارگان‌ها پای کار آمده‌اند تا طرح جهاد آبرسانی به روستاها به نحو احسن اجرایی شود.

گفتنی است؛ در این مراسم عملیات آبرسانی به مجتمع آبرسانی علی آباد لوله بیرجند با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال اجرایی شد.

همچنین با بهره برداری از این پروژه تا دهه فجر سال جاری، شهرک فرهیختگان بیرجند و هشت روستا نیز از آب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

کد خبر 5471255

منبع: مهر

کلیدواژه: علی فدوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آبرسانی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه ارتش جمهوری اسلامی ایران آمار کرونا خطبه های نماز جمعه ماه رمضان 1401 خراسان رضوی مشهد روز ارتش ایلام امام حسن مجتبی ع هفته هنر انقلاب اسلامی گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر اکبریان امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب لرستان هشت مصوبه در دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان داشته است که شش مورد از آنها در حوزه فاضلاب و دو مورد در حوزه آب است، اظهار داشت؛ مشکلی که در لرستان وجود دارد این بوده که هیچ‌کدام از شهرهای استان آب شرب پایدار ندارند.

وی با اشاره پیشرفت ۷۵ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب خرم‌آباد، پیشرفت ۶۸ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب بروجرد، پیشرفت ۴۴ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب دورود، پیشرفت ۶۷ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب کوهدشت و پیشرفت ۹۵ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب پلدختر، عنوان کرد: همچنین یکی دیگر از طرح‌ها، پروژه «قمرود» است که تا کنون هیچ اعتباری برای آن اختصاص پیدا نکرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، ادامه داد: بخشی از این پروژه در لرستان از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا و برخی از روستاها از آب شرب بهره‌مند شده‌اند، گفت: همچنین آبرسانی به شهر «شاپورآباد» الیگودرز در قالب این پروژه تا کنون عملیاتی شده است.

اکبریان، افزود: مابقی پروژه آبرسانی به روستاها در قالب طرح «قمرود» اعتباری برای تکمیل ندارند.

کد خبر 6087679

دیگر خبرها

  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • اجرای 200 کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستاهای همدان
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک
  • تعویض شیرآلات خط اصلی آبرسانی غرب قم
  • اجرای ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود
  • ۳ اولویت اجرایی جایزه جوانی جمعیت/ ضرورت معرفی الگوهای فرزندآوری در جامعه