Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین در پایان رقابت‌های ۵ وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در اولانباتور مغولستان، محمدرضا مختاری در ۷۲ ، رسول گرمسیری در ۸۲ و مهدی بالی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا رسیدند و مهدی محسن‌نژاد در ۶۰ کیلوگرم به مدال نقره رسید. شاهین بداغی هم در وزن ۶۷ کیلوگرم نیز از رسیدن به مدال بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز نخست این رقابت‌ها و در ۵ وزن نخست نیز، ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم به مدال طلا رسید و ایمان محمدی در ۶۳ و عارف حبیب اللهی در وزن ۷۷ کیلوگرم نیز با توجه به حاضر نشدن رقیبان‌شان در دیدار رده‌بندی، صاحب مدال‌های برنز برای ایران شدند. علی نوربخش در ۵۵ و امیر قاسمی منجزی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

به این ترتیب در رده بندی تیمی  قزاقستان با ۲ طلا، ۴ نقره و ۲ برنز و مجموع ۱۹۰ امتیاز بر سکوی نخست آسیا ایستاد و ایران نیز با ۴ طلا، یک نقره و ۲ برنز و مجموع ۱۷۶ امتیاز نایب قهرمان آسیا شد. قرقیزستان نیز با ۳ طلا و ۳ برنز و مجموع ۱۴۲ امتیاز بر سکوی سوم قرار گرفت.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران سال گذشته با کسب ۴ طلا، ۲ نقره و ۳ برنز به عنوان قهرمانی آسیا رسیده بود.

کد خبر 671284 برچسب‌ها کشتی فرنگی خبر مهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کشتی فرنگی خبر مهم کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۷۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی

علی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات کشتی فرنگی بین المللی جام صفوی در حالی اواخر هفته جاری برگزار خواهد شد که تیم استان قم نیز امروز چهارشنبه به این رقابت ها اعزام شد.

سرپرست هیات کشتی استان قم افزود: استان قم در این رقابت‌ها ۷ نفر سهمیه مستقیم و ۶ نفر سهمیه به دلیل کسب مقام دوم تیمی در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی دارد.

وی بیان کرد: رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی که گرامیداشت رحیم علی آبادی نیز می‌باشد، پنجشنبه و جمعه هفته جاری به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

عبدی هم چنین اسامی کشتی گیران قمی واجد شرایط برای شرکت در رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی را به شرح زیر عنوان کرد.

۴۵ کیلوگرم: حمیدرضا اسکندری
۴۸ کیلوگرم: حسین قادری
۵۵ کیلوگرم: احسان سلمانپور
۶۰ کیلوگرم: علیرضا یوسفی
۷۱ کیلوگرم: امیرعلی مرادی
۸۰ کیلوگرم: علی میکائیلی و محمدامین ابوالحسنی

کد خبر 6087714

دیگر خبرها

  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی از قهرمانی آسیا
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد