Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@16:58:31 GMT

سردار فدوی: انقلاب اسلامی وارد مرحله سوم قدرت شده است

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۴۸۶۵

سردار فدوی: انقلاب اسلامی وارد مرحله سوم قدرت شده است

آفتاب‌‌نیوز :

جانشین فرماندهی سپاه، شهدا را مردترین مردان عالم دانست و بیان کرد: شهدا با دل و زبان و عملشان پای کاری انقلاب بودند و همین پای کار بودن شهدا دستاوردهای بزرگ انقلاب را رقم زده است، زیرا با ابزارهای مادی نمی توانستیم در مقابل دشمنان خبیث کاری از پیش ببریم.

سردار علی فدوی در مراسم سالگرد شهادت سردار محمدعلی حق بین، از فرماندهان گیلانی جبهه مقاومت که در گلزار شهدای رشت برگزار شد، از جمله توفیقات انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون را بندگان بی شماری دانست که عنایت ویژه خداوند برای عمل به تکلیف نصیب آنان شده و اظهار کرد: این توفیق همچنان برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۴۳ سال از عمر انقلاب می گذرد و در حال سپری کردن چهل وچهارمین سال پیروزی هستیم، افزود: شمار زیادی از دلدادگان انقلاب در طول این ۴۳ سال در همه عرصه هایی که برای نظام پیش آمده پای کار هستند و به موقع و به هنگام اقدام می کنند و مهم نیست در چه زمان و در چه مکانی هستند.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران، بندگان الهی را برخوردار از رحمت دانست و تصریح کرد: اگر بندگان به تکلیف خودشان عمل کنند، خداوند هم به وعده خودش که هیچ تخلفی در آن نیست عمل خواهد کرد و خیرات و برکات و نتایج بی نظیر به وجود می آید.

فدوی، با بیان اینکه از لحظه به وجود آمدن نهضت انقلاب در سال ۱۳۴۲ نوعی هوشیاری در خبیثان عالم و دشمنان بشریت و در راس آنها شیطان بزرگ آمریکا و فرزند نامشروعش رژیم صهیونیستی ایجاد شد، خاطرنشان کرد: خبیثان عالم دریافتند که سمت و سوی اصلی سخنرانی آتشین امام خمینی(ره) هستند و لذا به سرسپردگانشان در ایران دستور برخورد با امام و نهضتش را دادند و زندان و تبعید را راه نجات یافتند، اما فکر نمی دانستند که امام راحل نفس خودش را مطابق با آموزه های الهی پرورش داده و خداوند این توفیق را به ایشان عنایت کرده که انقلاب اسلامی را برپا کند و عالم را تحت تاثیر قرار دهد.

وی با اشاره به شکل گیری روند رو به جلوی انقلاب و ایجاد روندهای جدید در دشمنان، متذکر شد: دشمنان از همان ابتدا تصور کردند می توانند از پس انقلاب برآیند، اما تصورشان غلط بود و لذا ضد انقلاب ها و عناصر دست چندمی خودشان در منطقه را که سال ها برای پرورش آنان وقت گذاشته بودند، به ستیز با انقلاب وا داشتند.

جانشین فرماندهی سپاه، با بیان اینکه قوت و توان انقلاب بیش از تصور دشمنان بود، گفت: دلدادگان انقلاب به ندای امام لبیک گفتند و در هر صحنه ای که لازم بود حاضر شدند و صحنه را به نفع نظام تغییر دادند لذا از ۲۴ بهمن ۱۳۵۷ حمله مسلحانه علیه انقلاب آغاز شد و مرحله به مرحله پیش رفت و یک جنگ طولانی به راه انداخت.

وی با اشاره به حضور همه جانبه دشمن در تهاجم هشت ساله علیه انقلاب، ادامه داد: در سال های پایانی جنگ دشمنان دریافتند که صد درصد ضرر خواهند کرد و لذا مستقیما وارد درگیری شدند. اگرچه ۸۷ کشور در این اتحاد شوم علیه ایران اسلامی اقدام کردند، اما جبهه حق جمهوری اسلامی هر روز قوی تر و جبهه باطل شیطان بزرگ و متحدانش روز به روز ضعیف تر شد.

فدوی، با بیان اینکه شهدا بیش از همه امامین انقلاب را اطاعت کردند و به دشمن خبیث اجازه ندادند حتی یک بار اعلام پیروزی کند، گفت: این وعده صریح خداوند در قرآن است که حزب خدا همواره پیروز است و این پیروزی با بهترین کیفیت است؛ البته تحقق وعده های الهی شرط دارد و بندگان باید این شرط ها را تحقق ببخشند، در غیر این صورت به وعده عمل نمی شود.

جانشین فرماندهی سپاه، با اشاره به حضور با قدرت و با عظمت جمهوری اسلامی در همه صحنه های دنیا، اضافه کرد: حضور دلدادگان انقلاب در دوردست ها موجب شده به اقتداری بزرگ برسیم و نه تنها ام القرای منطقه باشیم، بلکه به الگویی برای کشورها و ملت ها تبدیل شویم.

وی با بیان اینکه سردار حق بین ها از نوجوانی تا لحظه شهادت پای کار انقلاب هستند، عنوان کرد: گذشتن از جان سخت ترین کار دنیاست و لذا شهدا برای تحقق اهداف انقلاب از جان خودشان گذشتند و پای کار شهادت بودند.

فدوی، شهدا را مردترین مردان عالم دانست و بیان کرد: شهدا با دل و زبان و عملشان پای کاری انقلاب بودند و همین پای کار بودن شهدا دستاوردهای بزرگ انقلاب را رقم زده است، زیرا با ابزارهای مادی نمی توانستیم در مقابل دشمنان خبیث کاری از پیش ببریم.

وی وضعیت اقتصادی امروز کشور را نشان دهنده پای کار نبودن در این عرصه دانست و خاطرنشان کرد: معیشت و اقتصاد در شان ملت بزرگ ایران است.

جانشین فرماندهی سپاه، جنگ یمن را مانند جنگ تحمیلی ایران دانست که همه کشورها علیه آنان هستند و گفت: همه خبیثان عالم امروز در مقابل انصارالله دست ها را بالا بردند، در حالی که مانند صدام فکر می کردند یک هفته ای کار یمن را تمام می کنند، اما امروز صدام و همه روسای جمهور خبیث عالم کجا هستند و جمهوری اسلامی کجاست؟!

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با قدرت و سرافراز و برقرار به پیش می روند و دشمنان باید به دنبال بازدارندگی در برابر ما باشند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی وارد مرحله سوم قدرت شده است و اگر در عرصه های دیگر نیز طبق قاعده های الهی پیش برویم، نتیجه می گیریم.

فدوی، با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر مسئله نفوذ طی سالیان گذشته، یادآور شد: نفوذ اجازه نداده در همه امورات به ویژه اقتصاد طبق قاعده هایی که خداوند در قرآن مشخص کرده عمل کنیم، زیرا اسلام آخرین دین الهی و پیامبر(ص) آخرین پیامبر الهی و قرآن آخرین کتاب الهی است و خداوند هرگز درباره معیشت و اقتصاد بندگان کم نمی گذارد لذا باید پای کار اقتصاد برویم و دل و زبان و عمل ما همراه شود.

وی داعش را فتنه بزرگ دشمنان بعد از جنگ تحمیلی دانست و اضافه کرد: طراحی داعش عمق خباثت و شیطنت دشمنان را نشان داد، اما چون دلداگان انقلاب شش سال پای کار بودند، خداوند نیز عنایت کرد و این فتنه به گونه ای برچیده شده که انگار اصلا وجود نداشته است.

جانشین فرماندهی سپاه، هر کدام از شهدا را یک ملت دانست و گفت: در عرصه دفاع از حرم شاهد حضور نسل اول سپاه و نسل آخر سپاه بودیم و شهدایی که حتی جنگ را ندیده بودند، پای کار انقلاب آمدند.

وی با بیان اینکه سردار حق بین هر لحظه پای کار انقلاب بود، اظهار کرد: امروز باید عزم خودمان را جزم کنیم تا در همه امورات اعم از فرهنگی و اجتماعی و علمی و اقتصادی و... پای کار باشیم تا عنایت خداوند شامل حال ما شود و به نتایج عالی برسیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سردار علی فدوی سپاه جانشین فرماندهی سپاه انقلاب اسلامی پای کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت قله رستگاری است/ جنگ غزه ماهیت تمدن غرب را نشان داد

ایسنا/گیلان معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح، با بیان اینکه در جنگ غزه ماهیت تمدن غرب را می بینیم، عنوان کرد: جای تاسف دارد که هنوز عده ای پیدا می شوند که نگاهشان به تمدن غرب است و می خواهند تمدن غرب را به عنوان الگو به جوانان معرفی کنند.

سردار ابوالفضل شکارچی امروز، ۹ فروردین ماه در یادواره سردار شهید املاکی که در لنگرود برگزار شد، شهادت را خلعت زیبایی دانست که خداوند متعال آن را به تن اولیای خاص خودش می پوشاند و اظهار کرد: مادامی که انسان به مقام عبودیت نرسد، نمی تواند برای شهادت عروج کند.

وی رسیدن به فوز عظیم شهادت را در گرو فتح قله انسانیت و سعادت و کمال و عبودیت دانست و افزود: همه شهدا این مسیر صعود را طی کردند و به ملکوت اعلا پیوستند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، حضرت علی(ع) را اقیانوس فضیلت و کمال دانست و تصریح کرد: «فُزْتُ وَ رَبِّ الْکَعْبَة» اوج رستگاری را نشان می دهد.

شکارچی، شهادت را قله رستگاری دانست و اضافه کرد: باید به شهدا غبطه بخوریم، زیرا شهادت از دست دادن نیست؛ به دست آوردن است و شهادت پایان زندگی نیست؛ آغاز حیات است. این ما خاکیان گرفتار دنیا هستیم که مرده ایم و حیات شهدا را درک نمی کنیم.

وی با بیان اینکه شهدا شاهد و نظاره گر اعمال ما هستند، ادامه داد: شهید املاکی از شروع جوانی تا لحظه شهادت خودش را وقف انقلاب اسلامی کرد؛ در واقع بهترین لحظات عمر شهدا وقف انقلاب شده و شهدا این راه را در اوج معرفت و با بصیرت انتخاب کردند.

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح، شهدا را تربیت یافته مکتب اهل بیت(ع) دانست و عنوان کرد: جای شهدا در عاشورای حسینی خالی بود و اگر امام حسین(ع) در عصر ما قیام می کرد، چنین غریبانه به مسلخ نمی رفت. بی وفایی و بی بصیرتی مردم عاشورا را آفرید و حسین(ع) را به قتلگاه برد.

وی با بیان اینکه شهید املاکی، حسینی زندگی کرد و حسینی در مقابل نظام سلطه ایستاد، تصریح کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس با عراق طرف نبودیم، بلکه رژیم بعث خط مقدم مقابله قدرت های جهانی با نظام اسلامی بود. رزمندگان به امر ولی فقیه به جبهه ها رفتند و دشمنان اسلام را ذلیل و سرافکنده کردند و به پیروزی رسیدند.

شکارچی با بیان اینکه به برکت خون شهدا از جنگ هشت ساله سرافراز بیرون آمدیم، گفت: به دشمنان اسلام و انقلاب تا ابد فهماندیم که توان هماوردی با ما را ندارند و مجبور به تسلیم هستند. در واقع به برکت خون شهدا قدرتمند شدیم و پیشرفت کردیم و از وابستگی ها رهایی یافتیم و در عرصه های مختلف به خودکفایی رسیدیم.

وی با اشاره به کوتاه شدن دست ابرقدرت های کاذب دنیا از کشور به برکت انقلاب و نظام اسلامی، تاکید کرد: امروز شاهد افول قدرت آمریکا هستیم و یاد گرفته ایم که اگر مقاومت کنیم، پیروزیم؛ خداوند در آیه «إِنَّ ٱلَّذِینَ قَالُواْ رَبُّنَا ٱللَّهُ ثُمَّ ٱسۡتَقَٰمُواْ تَتَنَزَّلُ عَلَیۡهِمُ ٱلۡمَلَـٰٓئِکَةُ...» وعده داده که اگر استقامت داشته باشیم، خود خدا کمبودهای ما را برطرف می کند و اگر در مقابل نظام شیطانی استکبار بایستیم، ملائکه به یاری ما می آیند.

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح، پیروزی مطلق را برخاسته از تفکر اسلام دانست و یادآور شد: در راه اسلام ناب و به امر ولایت فقیه، چه بکشیم و چه کشته شویم، پیروزیم؛ این در حالی است که کشته ها در جنگ ها ناکام و شکست خورده اند و پیروز کسی است که می کشد، زیرا این جنگ ها تابع تفکر شیطانی استکبار است، اما در جنگ های تابع آرمان های تفکر اسلام ناب، ماندن و رفتن و کشتن و کشته شدن، پیروزی است.

شکارچی، جلسات شهدا را مملو از نورانیت و معنویت دانست که انسان را بیمه می کند و افزود: این انقلاب و نظام از نعمت های الهی است که نصیب ما شده و باید قدر آن را بدانیم؛ البته جوانان کمتر فراز و نشیب های انقلاب را تجربه کرده اند و باید برای آنان از مسیر طی شده بگوییم.

وی زاویه گرفتن از خط ولایت و خط شهدا را وارد شدن به مسیر جهنم دانست و تاکید کرد: اگرچه روزی در بند آمریکا و اروپا بودیم، اما امروز به یک کشور قدرتمند اسلامی تبدیل شده ایم و بسیاری از کشورها دست نیاز به سوی ما دراز می کنند. این عزت و اقتداری است که شهدا نصیب کشور و ملت ما کرده اند و هرچه داریم از شهداست و شهدا هرچه دارند از اهل بیت(ع) است.

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح تمدن غرب را در مقابل معنویت و انسانیت و اخلاق و... دانست و اضافه کرد: تمدن اسلامی بر خلاف تمدن غرب، در مقابل ظلم ایستاده و علیه بد اخلاقی حرکت می کند و حامی مظلوم است؛ علت حمایت ما از گروه های مقاومت و ملت های مظلوم همچون فلسطین و غزه چنین تفکری است.

وی با انتقاد از انفعال دولت های حاکم بر کشورهای اسلامی درباره غزه و حمایت آنان از اسرائیل خبیث و غاصب و جنایتکار و کودک کش، خاطرنشان کرد: این کمک ها تبدیل به بمب و موشک می شود و بر سر مردم مظلوم غزه فرود می آید.

شکارچی با بیان اینکه در جنگ غزه ماهیت تمدن غرب را می بینیم، عنوان کرد: جای تاسف دارد که هنوز عده ای پیدا می شوند که در این کشور شهدا و امام زمان و امام علی و فاطمه زهرا، نگاهشان به تمدن غرب است و می خواهند تمدن غرب را به عنوان الگو به جوانان معرفی کنند.

وی با اشاره به صدور پنج قطعنامه از سوی شورای امنیت سازمان ملل درباره آتش بس غزه و وتوی چهار قطعنامه توسط آمریکای جنایتکار و یک رای ممتنع، تصریح کرد: آمریکا در پشت صحنه حامی تداوم نسل کشی و انسان کشی و کودک کشی صهیونیست ها در غزه است.

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه وظیفه داریم مکتب شهدا را برای جوانان معرفی کنیم، ادامه داد: جوانان دیروز بیش از ۴۰ سال از انقلاب دفاع کردند و لذا باید از جوانان امروز صیانت کنیم تا با مکتب شهدا زاویه نگیرند، زیرا بیانیه گام انقلاب با تکیه بر جوانان صادر شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان در میادین سخت ضرباتی کاری از رزمندگان اسلام در سراسر عالم خورده اند، گفت: دشمنان جرات هماوردی سخت با ملت ایران را ندارند، زیرا در دوران دفاع مقدس با دست خالی ایستادگی کردیم و به برکت خون شهدا به پیروزی رسیدیم؛ دشمنان از مسیر جنگ نرم و شناختی وارد شده اند و می خواهند افکار و اعتقادات ما را از بین ببرند.

شکارچی جنگ نرم را به مراتب خطرناک تر از جنگ سخت دانست و متذکر شد: در جنگ سخت یک نفر را از دست می دهیم، اما به ازای هر یک نفر تلفات در جنگ نرم، به لشکر دشمن افزوده می شود لذا وظیفه سنگینی داریم و شهدا از ما انتظار دارند که راهشان را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه شهدا ما را به قله نزدیک کرده اند و نباید با جنگ نرم از قله به پایین سرازیر شویم، اظهار کرد: تجلیل از شهدای عزیز و قهرمان همچون شهید املاکی، در واقع صیانت از خط و مشیء و راه شهداست و لذا وظیفه داریم به معرفی آرمان شهدا بپردازیم و راه آنان را ترویج کنیم و حافظ دستاوردهایی باشیم که شهدا خلق کردند.

به گزارش ایسنا، سردار شکارچی در ادامه این مراسم با خانواده سردار شهید حسین املاکی دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دشمن با راه اندازی جنگ نرم به دنبال نابودی اعتقادات جوانان است
  • امروز هر چه داریم به برکت خون‌های پاک شهداست
  • شهادت قله رستگاری است/ جنگ غزه ماهیت تمدن غرب را نشان داد
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • محفل ورزشگاه آزادی موجب شکست رسانه‌های بیگانه شد
  • یاد شهدا همواره موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است
  • احداث سد بختیاری در مرحله تامین مالی قرار داد
  • اوضاع رژیم اسرائیل؛جنگ از بیرون و هرج‌ و مرج از داخل
  • قدرت نمایی ایران مقابل آمریکا با این موشک هایپرسونیک /قاتل سامانه‌های پدافندی دشمنان را بشناسید+جزئیات
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند