Web Analytics Made Easy - Statcounter

میکل آرتتا اعلام کرد تومیاسو و لاکازت به احتمال زیاد قادر به همراهی آرسنال مقابل منچستریونایتد خواهند بود.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال در کنفرانس خبری پیش از تقابل با منچستریونایتد در لیگ برتر حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی از جمله وضعیت تومیاسو، اریک تن هاخ، کریستیانو رونالدو و سایر مسائل صحبت کرد. به گزارش طرفداری، میکل آرتتا در این کنفرانس خبری در مورد تومیاسو گفت:

اگر او امروز تمرین کند و حالش خوب باشد، فردا در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنالتی ساکا؟

چیزی که این قضیه به من می گوید این است که آن لحظه که او داشت و تجربه کرد، تمام شده است. او می تواند در لحظات بزرگ تصمیمات بزرگی بگیرد و این همان چیزی است که می خواهم.

انکتیا و فرصتی برای اثبات خود؟

او همیشه همین کار را انجام می دهد. او زمان کافی برای نشان دادن این که چه کارهایی می تواند انجام دهد، نداشته است.

پیشرفت آرسنال؟

ما در حال حاضر حتی پنج بازیکن در کلاس جهانی نداریم که بتوانند مشکلات باشگاه را پنهان کنند. چیزی که داریم، افرادی است که در مسیری مشابه بسیار مرتبط با هم هستند.

لاکازت؟

او دیروز تمرین کرد و امیدواریم حالش برای فردا خوب باشد. پس از ابتلا به کرونا، بازیکنانی داشتیم که هفته ها درگیر بودند و بازیکنانی نیز بودند که سریعاً ریکاوری کردند. امیدواریم او بتواند سریع ریکاوری کند.

الننی؟

برای من او یکی از مهم ترین بازیکنان تیم است. او یک انسان فوق العاده و همچنین فوتبالیستی فوق العاده است که گاهی به او کم توجهی می شود.

بلافاصله پس از رفتن آرسن ونگر، تقریباً در آستانه هدایت آرسنال بودی؟

نزدیک بود. هر اتفاقی به دلیلی رخ می دهد. مردم تصمیماتی می گیرند و باشگاه نیز تصمیم متفاوتی گرفت.

کریستیانو رونالدو؟

فکر نمی کنم اجازه داشته باشم در مورد چنین چیزی صحبت کنم چون اگر اتفاق مشابه آن را تجربه نکرده باشی، نمی توانی خودت را در آن جایگاه قرار دهی یا دردی که باید با شنیدن آن حس کنی را بیان کنی. وقتی باشگاه ها در برابر چنین مسائلی چنین همکاری ای از خود نشان می دهند، این مثالی برای افتخار کردن است.

اخبار داغ 

رکنا برگشت رونمایی از عینک خاص انصاری‌ فرد در یونان + عکس گابریله پین: شنیدم طرفداران استقلال نگران من هستند؛ منتظرم تستم منفی شود کریستیانو رونالدو: ممنون آنفیلد، من و خانواده ام هرگز این لحظات را فراموش نخواهیم کرد استخدام گارد حفاظتی توسط ویلیان؛ او می‌خواهد به زودی برزیل را ترک کند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۹۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاش کرونکه: آرسنال با ارزش‌ترین دارایی ماست؛ برنامه ما بلند مدت است

کرونکه درباره آینده مالکیت باشگاه آرسنال به صحبت پرداخت. 

جاش کرونکه تایید کرد که خانواده او برای «مدت طولانی» به آرسنال متعهد هستند.

طرفداری | به گزارش PA، شرکت سرگرمی و ورزش کرونکه (KSE) از سال ۲۰۱۸ مالکیت صد درصدی توپچی ها را بر عهده دارد. مالک و رئیس هیئت مدیره این شرکت استن کرونکه است. شرکت KSE همچنین مالک تیم هایی مانند لس آنجلس رمز، دنور ناگتس و کلرادو رپیدز است، اما جاش، پسر استن کرونکه اصرار دارد که آرسنال باارزش ترین تیم در میان دارایی‌های این شرکت است.

رابطه خانواده کرونکه با هواداران آرسنال پر فراز و نشیب بوده و پس از اعلام پیوستن آرسنال به عنوان یکی از اعضای موسس سوپرلیگ اروپا در آوریل ۲۰۲۱، هواداران توپچی‌ها خواستار فروختن باشگاه خود شدند. خانواده کرونکه با وجود فشارهای عمومی، بر عدم فروش باشگاه پافشاری کردند و متعهد شدند مالکیت تیم را به طور نامحدود در اختیار داشته باشند.

با گذشت سه سال، تنش‌ها فروکش کرده است. احیای آرسنال به عنوان مدعی قهرمانی لیگ برتر توسط میکل آرتتا، به ویژه پس از حمایت مالی حدودا ۲۰۰ میلیون پوندی در تابستان گذشته، هواداران را دوباره به سمت تیم کشانده است. جاش و پدرش استن، هنوز در مورد هر تصمیم مهم باشگاه حرف آخر را می‌زنند و به بازگشت آرسنال به جمع مدعیان قهرمانی پس از سال‌ها مبارزه کمک کرده‌اند.

کرونکه در جدیدترین اظهاراتش گفته است:

ما یک خانواده فعال در املاک و مستغلات بودیم که به دلیل علاقه‌مان به ورزش وارد این عرصه شدیم. حالا این علاقه به چیزی که اکنون داریم تبدیل شده است: لس آنجلس رمز، کلرادو آوالانچ، دنور ناگتس، کلرادو ماموت و کلرادو رپیدز. اما باارزش‌ترین دارایی ما آن‌سوی لندن قرار دارد. ما باشگاه فوتبال آرسنال را داریم. ما کاملاً متعهد هستیم. ما در هر کاری که انجام می‌دهیم، سهامداران بلندمدت هستیم. فلسفه پدر من، و همچنین فلسفه من این است که هر وقت در چیزی سرمایه‌گذاری می‌کنید، اگر به دنبال سود کوتاه‌مدت باشید، این استراتژی ما نیست. ما می‌خواهیم در چیزی سرمایه‌گذاری کنیم که در درازمدت برای ما منطقی باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • آرسنال آماده حمایت 200 میلیون پوندی از آرتتا؛ خرید دو مهاجم لیگ برتری در اولویت
  • موشکافی رویکرد آرتتا؛ چرا آرسنال همیشه در ماه آوریل کم می‌آورد؟
  • آرتتا راه حذف سیتی را به رئال نشان داد
  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • جاش کرونکه: آرسنال با ارزش‌ترین دارایی ماست؛ برنامه ما بلند مدت است
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید
  • آرتتا: آرسنال به خاطر تمامی تلاش‌هایش سزاوار حضور در نیمه نهایی است
  • آرتتا: فرصتی تاریخی داریم که به حق‌مان برسیم
  • رونالدو حداقل ۲۵ گل برای آرسنال می‌زد