Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرعلی علیزاده با طلسم شکنی مدال برنز رقابت‌های پومسه جهانی را به دست آورد و نمایندگان تیمی ۲ نفره بالای ۳۰ سال کشورمان به مدال نقره رسیدند.

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دوازدهمین دوره رقابت‌های پومسه قهرمانی جهان به میزبانی شهر «گویانگ» کشور کره جنوبی با حضور ۷۶۰ ورزشکار از ۶۳ کشور، در حال برگزاریست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز شنبه سوم اردیبهشت در روز سوم مسابقات؛

***امیرعلی علیزاده نماینده انفرادی رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال با کسب ۷/۲۱ امتیاز و پیروزی برابر نماینده سنگاپور در مرحله نیمه نهایی برنز خود را قطعی کرد و بعد از ۱۰ سال ایران در رده نوجوانان پسر در رقابت‌های جهانی صاحب مدال شد.

در دیدار بعدی علیزاده که برای حضور در فینال باید شانس خود را روی شیاپ چانگ امتحان می‌کرد، با کسب ۷/۲۴ امتیاز نسبت به نماینده آمریکا امتیاز کمتری آورد و در نهایت برنز را برگردن انداخت. در این بخش نماینده کره جنوبی اول، آمریکا دوم و ایران و چین تایپه سوم شدند.

***تیم دو نفره بالای ۳۰ سال ایران با ترکیب بهشتی و فرهمند ضمن صعود از گروه ۸ تیمی خود به فینال راه پیدا کرد و با اختلاف اندک برابر نمایندگان اسپانیا نتیجه را واگذار کردند و نایب قهرمان جهان شدند‌.

نمایندگان ایران در فینال ابتدا برابر گارسیا و کاستیلو از کشور پرو به پیروزی رسیدند و بعد حریف آمریکا یکی از اصلی ترین رقبای خود شدند. ایران با کسب ۷.۴۴ امتیاز باعث شکست سنگین آمریکا شد که تنها ۷.۲۳ امتیاز کسب کرده بود و نهایتا بهشتی و فرهمند به فینال مسابقات رسیدند.

ملی پوشان ایران در فینال با اسپانیا دیدار کردند و در نهایت اسپانیا با کسب ۷/۴۴ امتیاز اول و ایران با کسب ۷/۳۹ امتیاز دوم شدند.

بیشتر بخوانید: پومسه قهرمانی جهان| ۲ نقره و ۳ برنز حاصل تلاش نمایندگان کشورمان در روز دوم 

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو پومسه فدراسیون تکواندو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پومسه تکواندو پومسه فدراسیون تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۲۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 

مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته رده بزرگسالان در حالی به پایان رسید که شیر مردان مازندرانی با کسب ۱ مدال طلا و ۴ برنز، نایب قهرمان این پیکار‌ها شدند.

محمدرضا غفوری ورکی در وزن ۵۵- کیلو برای تیم مازندران مدال طلا گرفت.

مدال برنز‌های تیم مازندران را هم امیرحسین رمضان زاده و شاهرخ نجفی در وزن ۵۵- کیلو، نوید رنجبر ورندی در وزن ۶۷- کیلو و حامد اکبری در وزن ۷۵- کیلو به دست آوردند.

این مسابقات در اوزان ۵۵-، ۶۰-، ۶۷-،   ۷۵-، ۸۴- و ۸۴+ کیلو و به میزبانی همدان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کسب مدال برنز کاراته کای قمی
  • مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا
  • آقامیرزایی برنز گرفت/ کانوی ۲ نفره پنجم شد
  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بدون حضور در فینال
  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • صعود کانوی دو نفره مردان و علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان