Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@22:06:37 GMT

آخرین قیمت میوه و صیفی‌ در بازار

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۹۶۷۶

چندهفته‌ای می‌شود که قیمت گوجه‌فرنگی، سیب زمینی و بادمجان در بازار افزایش یافته است و به کیلویی بیش از ۱۵ هزار تومان رسیده است. اگرچه در این مدت وعده کاهش قیمت‌ داده‌ شده اما مشاهدات بازار نشان می‌دهد که هنوز این وعده‌ها عملیاتی نشده است. ناطقان: براساس مشاهدات میدانی از خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو سیب زمینی ۱۷هزار تومان، پیاز ۱۱ هزار تومان، گوجه فرنگی ۱۸ هزار تومان، خیار۱۴  تا ۱۸ هزار تومان، پرتقال ۲۰ هزار تومان، موز ۳۵ تا ۴۰ هزار تومان، سیب ۲۵ هزار تومان، کیوی ۲۰ هزار تومان، ملون۱۲ هزار تومان، گوجه سبز ۱۱۰ هزار تومان، توت فرنگی ۷۰ هزار تومان، هندوانه ۷۰۰۰ تومان و بادمجان ۱۷ هزارتومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است قیمت‌های ذکر شده حدودی بوده و ممکن است در برخی مناطق بیشتر یا کمتر باشد.

در میادین میوه‌و تره بار نیز قیمت هر کیلو سیب قرمز ۱۲هزار و ۹۰۰ تومان، پرتقال ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان، موز ۲۹ هزار و۵۰۰ تومان، کیوی ۱۴هزار و۴۰۰ تومان، خیار رسمی ۸۵۰۰ تومان، خیار گلخانه‌ای۱۰ هزار و۴۰۰  تومان، گوجه فرنگی ۱۳هزار و۷۰۰ تومان، بادمجان ۱۱هزار و۹۰۰ تومان، سیب زمینی ۱۱تا ۱۳ هزار تومان و انواع پیاز ۵۸۰۰ تا ۷۲۰۰ تومان است.

لازم به ذکر است که روند افزایش قیمت سیب زمینی از سال گذشته آغاز شد و تاکنون نیز ادامه دار شده است. قیمت گوجه فرنگی و بادمجان نیز از فروردین ماه سیر صعودی به خود گرفته و هنوز مشخص نیست چرا با وجود وعده‌های مسئولان مبنی بر کاهش قیمت این محصولات، هنوز قیمت‌ها کاهشی نشده است. منبع: ایسنا برچسب ها: قیمت ، میوه و صیفی ، بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت میوه و صیفی بازار گوجه فرنگی هزار تومان سیب زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۵ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی بیرجند

فرماندار بیرجند، گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۲۵ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی بیرجند انجام شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند، علی فاضلی‌ فرد امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: سه هزار و300 اقامت و 25 هزار بازدید از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهرستان بیرجند در نوروز 1403 انجام شده است.

وی با اشاره به فروش 65 میلیون تومانی صنایع دستی شهرستان در ایام نوروز افزود: وقوع تصادفات و تلفات جاده‌ای در محورهای این شهرستان نسبت به سال گذشته کاهشی بوده است. در حوادث درون شهری تصادفات خسارتی چهار درصد افزایش داشته و 22 خودرو در این مدت توسط پلیس توقیف شده است.

کمبود میوه تنظیم بازار در بیرجند

فاضلی‌فرد از کمبود میوه تنظیم بازار در بیرجند انتقاد کرد و گفت: فقط در سه روز اول سال جدید میوه تنظیم بازار توزیع شد و کمبود میوه در روزهای بعد وجود داشت و با وجود توزیع بیش از نیاز مرغ کمبودهای در این زمینه به دلیل وجود افزایش تقاضا در بازار وجود داشت.

فرماندار شهرستان بیرجند بیان کرد: در بازدیدهای انجام شده مشاهده شد که در ورودی اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری رعایت حجاب انجام می‌شد اما در داخل این اماکن ضوابط مربوط به  حجاب رعایت نمی‌شد.

وی با بیان اینکه به حضور بیشتر پلیس، شب‌ها در بند دره نیاز است، ادامه داد: برای رفع مشکل مسجد چهارده معصوم که شخصی است تاکنون اقداماتی انجام شده اما از آنجایی که این مکان جنبه شخصی دارد، فرد مورد نظر تاکنون حاضر به همکاری در این زمینه نشده است.

 اسکان 37 هزار و 755 مسافر نوروزی در نهبندان

سرپرست فرمانداری نهبندان نیز در این جلسه گفت: در این شهرستان در زمینه توزیع میوه شب عید اقدام خوبی انجام شد و بازارچه صنایع دستی نهبندان هم هر روز از ساعت 8:30 صبح تا 9 شب پذیرای بازدید کنندگان است.

مهدی مرادی تصریح کرد: 37 هزار و 755 نفر از مسافران نوروزی را اسکان داده‌ایم و 56 هزار نفر هم از مراکز گردشگری و مذهبی این شهرستان بازدید کرده‌اند.

اقامت 204 هزار مسافر در طبس

فرماندار ویژه طبس نیز گفت: دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در ایام نوروز سال جاری حضور خوبی در مناطق مختلف  این شهرستان داشته‌اند.

علی‌اکبر رحیمی از اقامت 204 هزار نفر و بازدید 374 هزار و 500 نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان طبس خبر داد و افزود: 800 نیروی امر به معروف و نهی از منکر هم در مناطق مختلف این شهرستان حضور دارند و ترتیل خوانی قرآن در باغ گلشن و افطاری ساده در امامزاده موسی بن کاظم(ع) انجام می‌شود.

به گفته وی یک مورد تعطیلی واحد صنفی به دلیل گرانفروشی در این شهرستان انجام شد و با وجود فاصله حدود 500 کیلومتر بین ورودی و خروجی شهرستان تنها دو فوتی در نوروز داشته‌ایم.

انتهای پیام/ 251/

دیگر خبرها

  • انجام ۲۵ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی بیرجند
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • میوه با قیمت مناسب در کهگیلویه توزیع می شود
  • تمدید خرید توافقی سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری
  • خرید توافقی ۷۰۰۰ تن سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری
  • راه اندازی شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی در قم با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین 
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • تداوم طرح توزیع میوه تنظیم بازار در فارس
  • این میوه تابستانی ضد باکتری است
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول