Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: به دنبال ارزیابی و رتبه‌بندی تأمین کنندگان داخلی هستیم و این موضوع بسیار مهم است، زیرا بازار باید شفاف و پایدار باشد تا بتواند در مواجهه با تنش‌های احتمالی آینده، حفظ شود. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام شاتا، محمدمهدی برادران در پنجمین جلسه از سلسله نشست‌های ستاد مبارزه با کالای قاچاق و تقلبی وزارت صمت، گفت: به دنبال ارزیابی و رتبه‌بندی تأمین کنندگان داخلی هستیم و این موضوع بسیار مهم است، زیرا بازار باید شفاف و پایدار باشد تا بتواند در مواجهه با تنش‌های احتمالی آینده، حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون صنایع عمومی وزارت صمت افزود: قطعه سازان نیز باید بتواند اعتماد مردم را به خود جلب کنند و مجموعه اقدامات انجام‌شده در افکار سنجی مردم خود را نشان دهد.

وی با بیان این‌که مردم باید به قطعه سازان داخلی اعتماد کنند، تصریح کرد: مردم باید نتایج مثبت کار‌ها را احساس کنند تا بازار شاهد بهبود جایگاه لوازم‌یدکی ایرانی باشد و در این حوزه اطلاع‌رسانی بسیار مهم است.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز وزارت صمت بیان کرد: احیای نمایندگی‌های خدمات پس از فروش لوازم‌یدکی خارجی نیز در دستور کار است، این موضوع در دفتر خدمات فنی و مهندسی در زیرمجموعه معاونت تجارت و خدمات وزارت صمت، پیگیری می‌شود.

برادران بابیان این‌که بیش از شش هزار واحد صنفی بدون مجوز داریم، اعلام کرد: این موضوع کار را برای نظارت بر این واحد‌ها و قانونمند کردن بازار سخت کرده است، بنابراین اتحادیه‌ها با همراهی مدیریت شهری سریع‌تر برای ساماندهی مجموعه اصناف و واحد‌های بدون مجوز وارد عمل شوند.

معاون وزیر صمت تصریح کرد: در مراحل بعدی از شهرداری تهران و سایر کلان‌شهر‌ها برای ساماندهی انبار‌ها و واحد‌های صنفی بدون مجوز و اطلاع‌رسانی لازم به شهروندان دعوت خواهیم کرد.

معاون تجارت و خدمات وزارت صمت: واحد‌های تولیدی لوازم‌یدکی خودرو هرچه زودتر شناسه رهگیری دریافت کنند

همچنین علیرضا شاه‌میرزایی معاون تجارت و خدمات وزارت صمت نیز در پایان این نشست و در گفتگو با خبرنگاران گفت: علاوه بر باتری و کمک‌فنر، ۵۳ قلم کالای دیگر حوزه لوازم‌یدکی خودرو باید هرچه زودتر برای دریافت کد رهگیری اقدام کنند تا دچار مشکل نشوند.

وی در ادامه یادآور شد: به انجام فرآیند دریافت کد رهگیری توسط توزیع‌کنندگانی که به‌صورت سازمان‌یافته عمل می‌کنند (تولیدکنندگان بزرگ لوازم‌یدکی، خودروسازان و یا فروشگاه‌های اینترنتی) کمک می‌کنیم و مجوز‌های لازم را برای موضوعاتی مانند خدمات پس از فروش، گارانتی و... به آن‌ها می‌دهیم.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز وزارت صمت تصریح کرد: از سرمایه‌گذاری برای توزیع قطعات و زنجیره کردن خدمات تعمیرکاران حمایت می‌کنیم، این کار به جلوگیری از کالای قاچاق و تقلبی کمک می‌کند.

گفتنی است که در این جلسه گزارشی از پایش برنامه عملیاتی مبارزه با کالای قاچاق و تقلبی لوازم‌یدکی خودرو و شیوه‌نامه مدیریت و نظارت بر کالای قاچاق لوازم‌یدکی در سطح عرضه ارائه شد.

همچنین انجمن‌های تخصصی لوازم‌یدکی و باتری به ارائه آخرین گزارش‌های خود در این حوزه پرداختند و سازوکار نحوه امحای لوازم‌یدکی قاچاق و تقلبی با محوریت انجمن قطعه سازان و هماهنگی دستگاه قضایی موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.   بیشتر بخوانید: مبارزه با قاچاق کالا کاری بین بخشی است/ تسریع ثبت‌نام تولیدکنندگان در سامانه جامع تجارت

انتهای پیام/ برچسب ها: قاچاق لوازم خودرو وزارت صمت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قاچاق لوازم خودرو وزارت صمت لوازم یدکی خودرو قاچاق و تقلبی کالای قاچاق وزارت صمت واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۲۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای خارجی قاچاق در مرند

سرهنگ اسدیان اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۳ عباسی مرند در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۱۴۷ دست انواع ظروف آشپزخانه خارجی قاچاق به ارزش ۷۰۰میلیون ریال را کشف و ضبط کردند.

 وی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد اظهار کرد: پلیس در برخورد با قاچاق کالا و اقلام ممنوعه شبانه روز تلاش می‌کند و شهروندان نیز هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز الکترونیکی کسب و کار در استان گلستان
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • مقابله با شوینده‌های تقلبی با الزام شناسه رهگیری + فیلم