Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور سند تحول دولت را نقشه راه قوه مجریه دانست و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تلاش کرده‌ایم اقدامات‌مان در چارچوب یک نقشه راه انجام شود و کاملا قابل ارزیابی باشد.

به گزارش حوزه دولت ایران اکونومیست،آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز در جلسه هیئت دولت، با تاکید بر اراده دولت سیزدهم بر تحول‌آفرینی در همه عرصه‌ها، گفت: بنای ما از آغاز فعالیت این دولت بر این بوده که اقداماتمان در چارچوب یک برنامه جامع و نقشه راه انجام شود و روزمرگی‌ها بر اهداف کلان دولت، سایه نیندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سند تحول دولت را نقشه راه قوه مجریه دانست و افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تلاش کرده‌ایم اقداماتمان در چارچوب یک نقشه راه انجام شود و کاملا قابل ارزیابی باشد.

رئیس‌جمهور سند تحول دولت را  کاربردی توصیف کرد و گفت: این سند با نگاهی کاملا کاربردی تنظیم شده و به هیچ عنوان یک سند کتابخانه‌ای نیست. در عین حال این سند به دلیل تطابق حداکثری با قوانین و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، این قابلیت را دارد که مبنای تهیه و تنظیم برنامه پنج ساله توسعه هفتم قرار بگیرد.

 رئیسی با اشاره به ماموریت معاونت حقوقی رئیس جمهور، برای تامین زیرساخت‌های لازم جهت اجرای کامل سند، اظهار داشت: اراده دولت اجرای کامل این سند برای تحول‌آفرینی جدی در کشور است.

وی در عین حال سند تحول دولت را یک سند قابل ارتقا و اصلاح دانست و تاکید کرد: در جلساتی که این ایام با گروه‌های نخبگانی برگزار می‌شود، همه صاحب نظران در سخنان‌شان به سند تحول استناد می‌کنند و پیشنهادات خوبی هم برای ارتقای این سند ارائه می‌دهند.

رئیس‌جمهور در ابتدای این جلسه با تسلیت ایام شهادت مولی‌الموحدین حضرت علی (ع) و گرامیداشت لیالی قدر به فضائل شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان اشاره و مهم‌ترین آداب و اعمال امشب را دعا برای فرج و ظهور امام عصر(عج) و کسب معرفت نسبت به اهل بیت(ع) عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سند تحول دولت نقشه راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۵۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی ۳ اردیبهشت به اسلام آباد می‌رود

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، روزنامه پاکستانی نیوز اینترنشنال به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داده که ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران ۲۲ آوریل در سفری دو روزه عازم پاکستان می‌شود تا اولین رئیس دولتی باشد که بعد از نخست‌وزیری شهباز شریف در ماه گذشته به این کشور سفر می‌کند.

بیشتر بخوانید: رئیسی: رژیم صهیونیستی سست‌تر از خانه عنکبوت است

طبق این گزارش، منابع سفارت ایران شامگاه یکشنبه به این رسانه گفتند که برنامه این سفر هنوز به طور رسمی از سوی اسلام‌آباد و تهران اعلام نشده، اما برنامه سفر رئیس‌جمهور ایران به اسلام‌آباد نهایی شده و وزارت خارجه پاکستان نیز این سفر را تایید کرده است.

این سفر بخشی از تلاش‌های دو کشور برای تعمیق روابط و همکاری‌هایشان است.

طبق این گزارش، تحولات اخیر و وضعیت امنیت منطقه‌ای از محورهای گفت‌وگوی ابراهیم رئیسی و شهباز شریف خواهد بود. آصف علی زرداری رئیس‌جمهور پاکستان هم قرار است میزبان ضیافتی رسمی به مناسبت حضور رئیسی باشد.

این منابع گفتند که دستورکار سفر رئیس‌جمهور ایران شامل روابط دوجانبه، همکاری امنیتی، خط لوله گاز و توافقنامه تجارت آزاد (FTA) است.

دو طرف همچنین در این سفر درباره مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله وضعیت افغانستان و موضوع فلسطین گفت‌وگو خواهند کرد.

کد خبر: 1227184 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • رئیسی سه لایحه به مجلس ارسال کرد
  • رئیسی پنجشنبه به سمنان سفر می‌کند
  • ابراهیم رئیسی سوم اردیبهشت به پاکستان سفر می‌کند
  • رئیسی ۳ اردیبهشت به اسلام آباد می‌رود
  • رئیسی انتخاب رئیس‌جمهور جدید اسلواکی را تبریک گفت
  • رئیسی انتخاب رئیس جمهور جدید اسلواکی را تبریک گفت
  • قدردانی رئیسی از ابراز همدردی رئیس جمهور نیکاراگوئه با ملت ایران
  • قدردانی رئیسی از ابراز همدردی رئیس جمهور نیکاراگوئه با دولت و ملت ایران
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور ترکمنستان به رئیسی به مناسبت عید فطر
  • پیام تبریک رئیس جمهور ترکمنستان به دکتر رئیسی به مناسبت عید فطر