Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@20:56:59 GMT

فراخوان ادبی و هنری قدس شریف ما منتشر شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۷۸۰۶

فراخوان ادبی و هنری قدس شریف ما منتشر شد

به گزارش روز دوشنبه کانون، این فراخوان با هدف آشنایی نوجوانان با جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و تاکید بر اتحاد و انسجام کشورهای اسلامی در موضوع قدس شریف منتشر شده است.

در این فراخوان از نوجوانان علاقه‌مند خواسته شده است تا احساسات و دیدگاه خود را در این زمینه در قالب داستان، شعر، مقاله و نقاشی به مراکز کانون استان آذربایجان شرقی تحویل و یا از طریق فضای مجازی، به شماره ۰۹۰۲۷۵۹۷۴۷۴ ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان شرقی تبریز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان دهمین جشنواره ملی «بومتن» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جهاد دانشگاهی هنر با هدف الگوسازی و ترویج پوشش مناسب و متناسب با فرهنگ ملی و ترغیب هنرمندان جوان به خلق پوشاک هویت‌مند، فراخوان دهمین جشنواره ملی «بومتن» را منتشر کرد.

دهمین جشنواره ملی «بومتن» در دو بخش مسابقه نقش تن‌پوش و مسابقه طراحی لباس دیبا با اهدافی همچون کمک به انتقال مفاهیم و مؤلفه‌های فرهنگ، هنر و تمدن ایرانی- اسلامی از طریق پوشاک، بسترسازی برای حضور فعال هنرمندان و طراحان خلاق در عرصه صنعت مد و لباس کشور، استعدادیابی و کمک به رشد خلاقیت جوانان و ایجاد ارتباط مستقیم با صنعت و کمک به تجاری‌سازی و تولید طرح‌های منتخب جشنواره، در فصل پاییز برگزار می‌شود.

بخش رقابتی این جشنواره در دو شاخه اصلی مسابقه نقش تن‌پوش، ویژه طراحی نقوش روی تی‌شرت و شال و روسری با موضوع «منابع طبیعی و تاریخی ایران» و مسابقه طراحی لباس دیبا، ویژه «طراحی و اجرای لوک اداری بانوان شامل ست: مانتو، شلوار و مقنعه» است.

بخش غیر رقابتی این رویداد ملی را می‌توان به برگزاری نمایشگاه آثار منتخب و برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی هدفمند با توجه به نیاز علاقمندان به صورت حضوری و برخط اشاره کرد.

در مسابقه طراحی لباس دیبا، برای اولین بار علاوه بر بخش شرکت‌کنندگان انفرادی، بخش «تیم طراحان» به صورت مجزا اضافه شده است. همچنین در این دوره از جشنواره برای بخش‌های مختلف بیش از ۱۱۰ میلیون تومان جایزه نقدی پیش‌بینی شده است.

مهلت ارسال آثار جهت شرکت در مسابقه نقش تن‌پوش، ۳۱ خردادماه و ثبت‌نام اولیه و ارسال رزومه جهت شرکت در مسابقه دیبا ۱۵ اردیبهشت اعلام شده و زمان برگزاری نمایشگاه، مراسم اختتامیه و اهدا جوایز نیز پاییز ۱۴۰۳ است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از جمله عناوین جوایز، شرایط و مقررات آثار در دو بخش مسابقه نقش تن‌پوش و دیبا، و ثبت نام در جشنواره به سایت دهمین جشنواره ملی «بومتن» به نشانی jdmod.ir مراجعه کنند. همچنین طراحی پوستر جشنواره بر عهده احسان رسام بوده است.

دهمین جشنواره ملی «بومتن» توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر و با حمایت اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تولیدکنندگان مطرح حوزه پوشاک و همچنین با مشارکت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 6084460 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند
  • جزئیات جایزه ملی داستان و بازآفرینی اعلام شد/ معرفی اصفهان به عنوان پایگاه روایتگری ادبی
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • فعالیت های کانون مرزهای یادگیری را گسترش می دهد
  • بنای موزه تاریخ کانون پرورش فکری در سازمان میراث فرهنگی ثبت شد
  • فراخوان دهمین جشنواره ملی «بومتن» منتشر شد
  • ثبت ملی محتوا و بنای موزه تاریخ کانون در سازمان میراث فرهنگی
  • موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد
  • نمایشگاهی به مناسبت روز معلم در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود
  • معرفی برترین‌های جایزه سالانه ادبی بشیر علوی در منطقه دلوار