Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@03:54:15 GMT

نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان های کیش گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۸۲۳۸

نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان های کیش گشایش یافت

رییس اداره آموزش و پرورش کیش روز دوشنبه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال نمایشگاه هفته مشاغل در ۲ بخش ویژه بازدید دانش آموزان و والدین و همچنین بخش نمایشگاهی عمومی دایر شده است.

پرویز حیدری راد افزود: بخش ویژه دانش آموزی و والدین این نمایشگاه از امروز دوشنبه پنجم اردیبهشت در  ۲ هنرستان دولتی هدف و خوارزمی و هنرستان غیر دولتی خلیج فارس به مدت سه روز گشایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بخش عمومی آن نیز به مدت ۲ روز از نهم تا دهم این ماه در نگارخانه هنرهای معاصر کیش واقع در میدان آبشار بلوار هنر دایر می شود یادآور شد: بالا بردن و سطح آگاهی خانواده ها و تغییر نگاه آنان نسبت به رشته های فنی و حرفه ای  مهارتی مهمترین هدف برپایی این نمایشگاه ها است.

حیدری راد افزود: در این نمایشگاه ها توانمندی دانش اموزان و هنرجویان ۱۸ رشته فنی، مهارتی و کاردانش جزیره کیش از جمله گرافیک، خیاطی، حسابداری، گردشگری، عکاسی و صنایع دستی به نمایش گذاشته شده است.

وی گفت: با توجه به بازار کار و سیاست های آموزش و پروش، این اداره از چند سال گذشته فعالیت های خود را در راستای توسعه فعالیت های آموزشی در رشته های فنی، مهارتی و کاردانش معطوف کرده و در ۶ سال گذشته دانش اموزان و تعداد رشته های آن سه برابر شده است.

حیدری راد با بیان اینکه این توسعه تنها با حمایت والدین و کمک های آنان در هنرستان های جزیره کیش فراهم شده است افزود: این اداره هم اکنون برای تقویت فعالیت های خود نیازمند حمایت های جدی اداره کل اموزش و پرورش هرمزگان و سازمان منطقه آزاد است.

این جزیره دارای ۵۱ مدرسه شامل ۲۳ مدرسه دولتی و ۱۸ مدرسه خصوصی با ۳۷۹ کلاس درس (۲۷۵ کلاس مدارس دولتی و ۱۰۴ کلاس مدارس خصوصی) است.

در این مدارس ۹ هزار و ۷۷۵ دانش آموز مشغول تحصیل بوده که هشت هزار و ۳۶۰ نفر در مدارس دولتی و یک هزار و ۴۱۵ نفر در مدارس خصوص مشغول علم آموزی هستند.

برچسب‌ها مدارس کیش هرمزگان وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس کیش هرمزگان مدارس کیش هرمزگان وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهید بهشتی، شاهد و تیزهوشان میاندوآب در هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، هدف از این بازدیدها را فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان مدارس میاندوآب با همراهی دبیران خود از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، فضاهای آموزشی و رفاهی، کتابخانه و سایت کامپیوتری بازدید می‌کنند.

پیام خدایی افزود: در رایزنی‌ با آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب بازدیدهای بیشتری از سوی دانش‌آموزان در طول سال و هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب صورت خواهد پذیرفت و ارائه مطالب علمی و فرهنگی، مشاوره راهنمایی و هدایت تحصیلی از سوی کارشناسان دانشگاه برای بازدیدکنندگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • راه اندازی هنرستان‌های جوار صنعت سرعت می‌گیرد
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • آغاز به کار نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان تربیت زرین شهر
  • گشایش نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان عشایر جرقویه
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه