Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-معاون استاندار خراسان رضوی گفت: طرح انتقال پادگان لشگر ۷۷ در مشهد به تصویب کمیسیون ماده پنج رسید و راه مردم به‌زودی بازگشایی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس،جواد خدایی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارداشت:پس از کش و قوس‌های فراوان و گذشت بیش از یک دهه از تصمیم برای انتقال پادگان لشکر 77 به خارج از شهر مشهد،طرح نهایی تغییر کاربری این پادگان در کمیسیون ماده پنج شورای عالی معماری و شهرسازی مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طرح مصوب مزبور، علاوه بر حفظ فضاهای سبز موجود و ایجاد امکان بهره برداری عمومی از آنها به عنوان فضای سبز شهری، بر صیانت از عناصر یادمانی موجود اعم از سوله‌ها و بناهای تاریخی و میادین مشق تاکید شده است.ایجاد مسیر سبز ممتد از هسته مرکزی پادگان به سمت ارتفاعات جنوبی شهر و برقراری هم پیوندی میان عناصر سبز موجود شهر با پس کرانه‌های طبیعی از دیگر موارد انعکاس یافته در این طرح است.

بازشدن قفل پادگان ارتش در مشهدمقدس پس از 15 سال/ معابر و املاک تعیین تکلیف می‌شودخروج پادگان مشهد از شهر زیر ذره‌بین قوه قضائیه / پلمب دو انبار به دلیل احتکار 150 تن برنجاتصال بزرگراه یادگار امام(ره) به بزرگراه متوسلیان با اتمام حصارکشی اراضی پادگان جی

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: بازگشایی معابر و اتصال معابر شرقی، غربی و شمالی، مبتنی بر شبکه معابر موجود پادگان از دیگر موارد لحاظ شده در طرح مذکور است که این مهم گشایشی در مسیر تردد مردم و ساکنان و دستیابی بهینه شهر به مراکز خدماتی موجود در جوانب پادگان از جمله بیمارستان‌های مقیاس شهری را در پی خواهد داشت.

 سید عبدالله ارجائی نیز ضمن تقدیر از رئیس قوه قضائیه، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، تولیت آستان قدس، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران، استاندار خراسان رضوی، شورای اسلامی شهر مشهد و ارشد نظامی ارتش در شمال شرق اظهارداشت: پیرو جلسات فشرده کارشناسی طی سه ماه گذشته، گره 14ساله پادگان ارتش در آستانه عید سعید فطر باز شد و توافق سه جانبه ارتش، آستان قدس و شهرداری مشهد به تصویب کمیسیون ماده پنج رسید.

وی ادامه داد: بدیهی است بعد از تصویب مصوبه در شورای عالی معماری و شهرسازی عملیات اجرایی بازگشایی مسیرها انجام می‌شود.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون ماده پنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین دارایی‌هایی که انتقال آن مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نمایندگان مجلس در جریان رسیدگی به رفع ایرادات شورای نگهبان درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی با ۱۳۸ رأی موافق از مجموع ۱۹۶ نماینده حاضر در جلسه با ماده ۱۲ این طرح موافقت کردند.   ماده ۱۲ این طرح، یک ماده را با عنوان ماده ۴۶ ذیل فصل اول باب سوم قانون مالیات‌های مستقیم به شرح زیر الحاق می‌کند.   ماده ۴۶ کلیه اشخاص غیرتجاری انتقال دهنده عین یا حق واگذاری محل در خصوص انتقال دارایی‌های خاصی را مشمول مالیات بر عایدی سرمایه دانسته و این دارایی‌ها را مشخص کرده است.   در ادامه نمایندگان به بررسی ماده ۱۳ این طرح پرداختند و آن را با ۱۴۹ رأی موافق، ۴ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۵ نماینده حاضر در جلسه، جهت تأمین نظر شورای نگهبان به تصویب رساندند.   ماده ۱۳ این طرح یک ماده به عنوان ماده ۴۷ به ذیل فصل اول باب سوم قانون مالیات‌های مستقیم الحاق می‌کند.   ماده ۴۷ مشخص کرده است که چه مواردی از عایدی سرمایه حاصل از انتقال دارایی‌های موضوع ماده ۴۶ این قانون مشمول مالیات نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • تعیین دارایی‌هایی که انتقال آن مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود
  • توسعه شهری ارومیه در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
  • اصلاح شبکه آبرسانی روستای گیروناویک شهرستان خوی
  • تصویب سه طرح در جلسه راهبری طرح های سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • ترافیک سنگین و کندی حرکت در معابر و بزرگراه‌های مشهد
  • دزد دریچه‌ فاضلاب مشهد دستگیر شد / 32 ساله با سابقه 27 سرقت
  • دستگیری متهم به ۲۷ فقره سرقت از معابر عمومی در مشهد
  • شهرداران برای خلق منابع مالی جدید تلاش کنند
  • استاندار خراسان جنوبی:شهرداران برای خلق منابع جدید تلاش‌کنند
  • تعامل شهرداری‌ها بادستگاه های اجرایی برای حل مشکلات بیشتر شود