Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-بیش از 1000 نفر از شهروندان، دانش آموزان، رانندگان تاکسی و اتوبوس طی یک ماه نخست سال در منطقه 19 از آموزش‌های ترافیکی بهره‌مند شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهدی هدایت شهردار منطقه با بیان اینکه ایمنی از عوامل مهم و تأثیرگذار در حمل و نقل است، عامل انسانی را مهم ترین مقوله در فرهنگ ایمنی و حمل و نقل دانست و افزود: به منظور نهادینه سازی فرهنگ ایمنی در حمل و نقل، آموزش های متعددی به شهروندان این منطقه ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در این باره افزود: عبور و مرور ایمن، تکالیف سرنشین خودرو، آشنایی با سیستم حمل و نقل عمومی، عواقب تخلفات رانندگی، امداد و سوانح، روانشناسی ترافیک، بازآموزی قوانین راهنمایی رانندگی، دوچرخه سواری شهری و حقوق شهروندی در حوزه ترافیک از جمله آموزش های ارائه شده در پارک آموزش ترافیک، سراهای محله، مدارس و پایانه های اتوبوسرانی در منطقه هستند.  
به گفته این مسئول: مسابقه ای با عنوان «حرکت» در منطقه برگزار می شود که شرکت کنندگان در بخش نقاشی، عکس، فیلم یک دقیقه ای و خاطره در محورهای سفر بی خطر درون شهری، حمل و نقل پاک در پارک ترافیک با یکدیگر رقابت می کنند.
بر اساس این گزارش، همزمان با روز ایمنی و حمل و نقل مسابقه نقاشی ویژه گروه سنی 12-6 سال و عکاسی و طراحی اینفوگرافی در رده سنی بزرگسالان با محورهای سفردرون شهری ایمن، موتورسیکلت، دوچرخه، سرویس مدرسه، سرنشین خودرو، تاکسی، اتوبوس، پلیس و ایمنی و عابر پیاده کودکان و سالمندان در فضای شهری به عنوان شهروند آسیب پذیر برگزار و از نفرات برتر با اهدای جایزه تقدیر خواهد شد. علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را تا دهم اردیبهشت ماه به شماره واتساپ 09394110864 ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 19 حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیماران مبتلا به اس‌ام‌ای از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد اسماعیل کاملی، در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر سازمان بیمه سلامت چه خدماتی به بیماران SMA ارائه می دهد گفت: با تشکیل صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج، بیماران مبتلا به اس ام ای درصورتی که اطلاعات بیمار در سامانه بیماری های نادر وزارت بهداشت (RDA) ثبت شده باشد، از مزایای صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج بهره مند می شوند. 

مدیر کل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران در خصوص پوشش دارویی این بیماران گفت: بعد از معرفی بیمار به منظور دریافت دارو از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت به سازمان بیمه سلامت، فارغ از نوع بیمه پایه، با مراجعه بیمار به داروخانه های منتخب از مزایای صندوق بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: بیماران مبتلا به هر سه تیپ بیماری SMA TYPE1, SMA TYPE2, SMA TYPE3 از مزایای صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج در خصوص خدماتی از جمله آزمایش، پرتوپزشکی، توانبخشی، خدمت پزشک، ویزیت و دارو (بر اساس ضوابط ابلاغی) بهره مند می شوند. 

کاملی تاکید کرد: بیماران منتسب به نشان بیماری SMA می توانند با رعایت ضوابطی از مساعدتهای موردی تبصره ذیل ماده 9 اساسنامه صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج با ارائه مدارک و مستندات به ادارات کل استانی، پس از طرح و بررسی و در صورت تایید در کمیته های مربوطه برای خدمات خارج از ضوابط ابلاغی بهره مند شوند.

 وی تاکید کرد: هرگونه تغییر آتی در نحوه پوشش مبتنی بر ضوابط ابلاغی از مبادی ذیصلاح خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیماران SMA از مزایای صندوق بیماری‌های خاص-صعب‌العلاج
  • بهره مندی بیماران SMA از مزایای صندوق صعب‌العلاج
  • بهره‌مندی بیماران مبتلا به «اس ام ای» از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج
  • بهره مندی بیماران «اس ام ای» از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج
  • بهره مندی بیماران مبتلا به اس‌ام‌ای از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج
  • بهره مندی بیماران اس ام‌ای از صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج
  • ارائه آموزش‌های امدادی و ایمنی به بیش از ۱۱۵ هزار مسافر نوروزی
  • ارائه آموزش‌های امدادی و ایمنی به ۱۱۵ هزار مسافر نوروزی
  • پل حافظ تهران جمع می‌شود؟
  • دستیابی به پایداری با مدیریت هوشمند ترافیک در شهر آمریکایی