Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۴۰۱ روز پنجشنبه ۱۲ خرداد برگزار می‌شود و داوطلبان می‌توانند در روز‌های ۱۰ و ۱۱ خرداد کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کارت ورود به جلسه آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۴۰۱ در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۱۰ و ۱۱ خردادماه ۱۴۰۱ از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی متولی برگزاری آزمون توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آزمون کتبی (به صورت کاغذی و غیرمتمرکز و در برخی موارد به صورت الکترونیک) روز پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ رأس ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

مراتب برگزاری آزمون دانشگاه علوم پزشکی تهران از طریق سایت دانشگاه به نشانی azmoon.tums.ac.ir، مراتب برگزاری آزمون دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از طریق سایت دانشگاه به نشانی http://msp.sbmu.ac.ir و مراتب برگزاری آزمون دانشگاه علوم پزشکی ایران از طریق سایت دانشگاه به نشانی https://iums.ac.ir/index.php?site=fmddsse به اطلاع داوطلبان رسانیده می‌شود.

سایر دانشگاه ها‌ی علوم پزشکی از طریق سایت تحصیلات تکمیلی همان دانشگاه به اطلاع داوطلبین رسانیده می‌شود.

پس از برگزاری آزمون، بررسی به اعتراضات آزمون کتبی روز جمعه ۱۳ خرداد از طریق دانشگاه‌های متولی برگزاری آزمون صورت می‌گیرد.

آزمون شفاهی تمامی رشته‌ها در روز‌های ۱۶ تا ۱۸ خردادماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

در صورت نیاز، امکان ادامه فرآیند برگزاری مرحله شفاهی آزمون از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ خرداد وجود خواهد داشت.

کلیه دانشگاه‌ها به مدت ۲ هفته پس از برگزاری و اتمام مرحله شفاهی آزمون موظف هستند اعتراضات آزمون شفاهی را بررسی کنند.

نتیجه نهایی بعد از بررسی‌های لازم توسط دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی با رعایت مقررات از طریق دانشگاه‌های متولی برگزاری آزمون اعلام می‌شود.

اطلاع رسانی زمان و مکان برگزاری مرحله شفاهی آزمون توسط دانشگاه‌های متولی برگزاری آزمون خواهد بود.

دانشگاه‌های علوم پزشکی مجری برنامه آموزشی موظف هستند پس از اطلاع رسانی به داوطلبین در تاریخ مشخص شده نسبت به دریافت اعتراضات مرحله شفاهی آزمون، بررسی اعتراضات توسط گروه‌های تخصصی و نیز اعمال نتایج آن اقدام کنند.

پس از آن هیچ گونه اعتراضی از سوی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی قابلیت بررسی نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی متولی برگزاری آزمون مرحله شفاهی آزمون طریق سایت علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری کنکور سراسری۱۴۰۳ مشخص شد

نوبت نخست آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا؛ آزمون سراسری امسال یک تفاوت با سال‌های گذشته دارد و آن هم برگزاری آزمون اختصاصی فرهنگیان است. در نوبت اول آزمون سراسری امسال علاوه بر برگزاری آزمون برای گروه‌های پنج گانه آزمایشی، آزمون اختصاصی فرهنگیان نیز برگزار می‌شود.

زمان بندی برگزاری آزمون به این صورت است که صبح پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه آزمون گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی برگزار می‌شود و عصر پنج شنبه داوطلبان گروه هنر و زبان در آزمون شرکت می‌کنند.

یکی از تفاوت های آزمون امسال با سال های گذشته نیز همزمانی آزمون گروه های زبان و هنر است که به همین دلیل داوطلبان نتوانستند در هر دو گروه زبان و هنر شرکت کنند و باید یکی از این دو گروه را انتخاب می‌کردند. صبح جمعه هفتم اردیبهشت ماه آزمون‌ گروه علوم تجربی برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
  • جزئیات تغییرات آزمون دستیاران پزشکی اعلام شد
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • واگذاری آزمون‌های ارتقا و گواهینامه دستیاران پزشکی به دانشگاه‌ها
  • علوم پزشکی کردستان در مقطع دکترای پزشکی مولکولی دانشجو می‌پذیرد
  • زمان برگزاری کنکور سراسری۱۴۰۳ مشخص شد
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد