Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@14:41:38 GMT

واگرای مخفی صعودی در اندیکاتور RSI کاردانو

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۷۹۸۹

واگرای مخفی صعودی در اندیکاتور RSI کاردانو

علیرغم عملکرد ضعیف کاردانو در هفته‌های اخیر، با این حال یکی از اساسی ترین پروژه های جذاب در بازار رمزارزها است، زیرا این شبکه همچنان در حال توسعه پایدار و با سرعت بالا است، به ویژه با افزایش تعداد پروژه های دیفای و مجموعه‌های NFT.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همانطور که شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می‌دهد، قیمت کاردانو نسبت به این اندیکاتور حرکت معکوسی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی در حالی که RSI در مسیر مستقیم حرکت می‌کند، به نظر می‌رسد کاردانو در همان دوره به سمت پایین حرکت می‌کند. چنین واگرایی معمولاً صعودی در نظر گرفته می‌شود و ممکن است به معکوس شدن قیمت در آینده اشاره کند.

مشکل این سیگنال کاملاً نادر این است که چنین واگرایی نیز ضعیف در نظر گرفته می‌شود و میزان موفقیت آن بسیار کمتر از ۷۰٪ است. اما در عین حال، ممکن است به پایه‌ای برای واگرایی قوی‌تر تبدیل شود که ممکن است شانس بیشتری برای تحقق در بازار داشته باشد.

کاردانو همچنان در روند نزولی بلندمدت است که همزمان پس از افزایش قراردادهای هوشمند ناشی از اعلام فناوری جدید برای اکوسیستم کاردانو آغاز شد. در حال حاضر، توسعه‌دهندگان فعالانه در حال ایجاد راه‌حل ها و پلتفرم‌های جدید برای اکوسیستم کاردانو هستند، که در حال حاضر باعث رشد قوی TVL کاردانو شده است که در کمتر از یک ماه به ۳۰۰ میلیون دلار رسیده است.

کد خبر 571045

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اندیکاتور RSI کاردانو رمز ارز ارز دیجیتال بیت کوین کریپتوکارنسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۷۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم

وزیر کشور، گفت: کشور ما با مأموریت‌های چندگانه در حال حرکت در مسیر قله‌ها است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، احمد وحیدی عصر امروز در جلسه تکریم و معارفه استاندار لرستان، اظهار داشت: ملت ما در حال نزدیک‌ شدن به فتح قله‌ها است و به تعبیر مقام معظم رهبری در این مسیر نباید خسته شویم.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق، اضافه کرد: این عملیات از قله‌های فتح محسوب می‌شود و ملت ایران در مسیر تحول و تکامل تاریخ نقش‌آفرینی کرده‌است.

وزیر کشور با تأکید به مقاومت ملت ایران، یادآور شد: غیورمردان ما در اقصی نقاط کشور و جبهه مقاومت در حال فعالیت هستند و کشور ما با مأموریت‌های چندگانه در حال حرکت در مسیر قله‌ها است.

وحیدی با بیان اینکه ما افول رژیم غاصب در نقشه راه کشور را دنبال می‌کنیم، بیان کرد: دشمن می‌خواهد وعده‌های دروغین به ما تحمیل کند.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • اردوغان: نباید اجازه مخفی کاری اسراییل در جنایات غزه را داد
  • حرکت سیلاب به سمت شهر راور
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • وزیر کشور: با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم
  • چین اتهامات جاسوسی آلمان علیه کشورش را رد کرد
  • آتش گرفتن قطار حین حرکت در کانادا + فیلم
  • چشم انداز قیمت سکه و طلا صعودی نیست
  • دستگیری چند متهم به جاسوسی برای چین در آلمان و انگلیس