Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط کسب امتیازی ما نسبتا بد نبود و مثل فصل گذشته عمل کردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیمش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از اینکه بازی را به آلومینیوم واگذار کردیم، چند روز تمرینات را تعطیل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد هم که شروع کردیم، تمرینات پرفشاری داشتیم و یک بازی تدارکاتی با نفت مسجدسلیمان انجام دادیم و دوباره ادامه تمرینات را داشتیم. فردا هم با تیم نیروی زمینی آخرین بازی تدارکاتی‌مان را داریم. خدا را شکر بچه‌ها با انگیزه و خوب تمرینات را شروع کردند و خیلی پُرانرژی بودند.

وی ادامه داد: هم از لحاظ بدنی و هم تاکتیکی خیلی تمرینات به ما کمک کرد، برای اینکه بتوانیم پیشرفت خوبی داشته باشیم. البته قبل از بازی با پیکان یک هفته فرصت داریم تا خودمان را بتوانیم بیشتر آماده کنیم. ما شش بازی خیلی حساس را در پیش داریم و فکر می‌کنم مهمترین بازی ما هم بازی اول با پیکان است که باید خیلی قدرتمندانه با یک بازی خوب و کسب سه امتیاز همچنان مدعی قهرمانی باشیم.

«پرسپولیس نسبت به فصل قبل حتی یک امتیاز هم بیشتر کسب کرده است، اما حذف از جام حذفی شاید تیم شما را خیلی تحت فشار گذاشته باشد.»، سرمربی پرسپولیس در واکنش به طرح این سؤال گفت: ما سال گذشته هم از جام حذفی کنار رفتیم. ما مقابل آلومینیوم در نیمه اول فوق‌العاده بازی کردیم و یک بازی هجومی و برتر داشتیم. یکی از نیمه‌های خوب فصل‌مان بود. متأسفانه گل خوردیم، ولی تیم حریف فقط در دو سه صحنه توانست روی دروازه ما حاضر شود. فقط روی اشتباهات خودمان این اتفاق افتاد. به هر حال جام حذفی است و اشتباهات این شکلی می‌تواند برای یک تیم جبران‌ناپذیر باشد. خودمان هم بعد از بازی خیلی اذیت و ناراحت شدیم. در هر صورت انتظار نداشتیم مقابل هواداران‌مان این اتفاق بیفتد. بیشترین کسانی که در این مسئله غمگین و ناراحت بودند، بازیکنان و کادر بودند. هواداران هم قطعاً اذیت شدند و می‌دانیم، ولی در لیگ برتر هم شرایط امتیازی‌مان بد نبود و تقریباً مانند فصل گذشته بوده است.

 

 

گل‌محمدی تصریح کرد: ما شش بازی دیگر داریم و استقلال با شش امتیاز بیشتر بالاتر از ماست. ما هنوز خیلی امید داریم و من هر روز به بچه‌ها گوشزد می‌کنیم که نباید نسبت به قهرمانی ناامید باشیم. کار ما به نظرم تازه شروع شده است و شش بازی حساس و سرنوشت‌ساز در پیش داریم. باید با همدلی، اتحاد و تمرینات بیشتر یکدل به سمت کسب امتیازات کامل مسابقات برویم. من به بچه‌ها با توجه به تمریناتی که داشتیم واقعاً امیدوارم. از هواداران هم می‌خواهم همانطور که تا الان تیم را حمایت کردند و انرژی مثبت دادند، همچنان ما را پشتیبانی کنند. قطعاً و بدون شک و تردید تمام قهرمانی‌های ما به خاطر وجود هواداران بوده است و ما بیشتر وسیله بودیم. امیدواریم بازی‌های باقیمانده را با یکدلی و حمایت بیشتر بتوانیم با خوبی و خوشی به پایان برسانیم. مسئله مهم این است که ما باید چشم به بازی استقلال هم داشته باشیم و امید داشته باشیم آنها امتیاز از دست بدهند، ولی با این حال همیشه به بچه‌ها گفتم باید تمرکزمان روی کار خودمان باشد و بتوانیم بازی‌ها را ببریم. ان‌شاءالله بتوانیم جواب زحمات هواداران را به خاطر انرژی و حمایتی که داشتند بدهیم و در نهایت شرمنده آنها نشویم.

 

وی در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاری در مورد شرایط مالی سرخپوشان گفت: در مورد مسائل مالی صحبت از شروع فصل، سال گذشته و دو فصل پیش زیاد شده است. مشکلات همیشه برای پرسپولیس بوده و الان هم وجود دارد. من با توجه به شرایطی که الان وجود دارد دوست ندارم زیاد در مورد این مسائل حرف بزنم، ولی یک چیز را می‌گویم. اگر درصد پرداختی به بازیکنان را رتبه‌بندی کنیم، تیم پرسپولیس با اقتدار در انتهای جدول است. ما کمترین دریافتی را نسبت به همه تیم‌های لیگ برتر داشتیم. تا الان ۵۰ درصد دریافتی داشتیم و یک ماه دیگر هم بازی‌ها تمام است. کادر فنی نیز همین میزان دریافتی را داشته است. البته خود من یک مقدار دریافتی بیشتر داشتم؛ بعداً نگویند که (جمله نیمه تمام ماند). من فقط در تیم درصد بیشتری نسبت به بازیکنان گرفتم. من حدود ۶۵ درصد گرفتم. واضح و شفاف بگویم. یک جاهایی شنیدم گفتند من ۹۰ درصد پول گرفته‌ام که چنین چیزی نیست. اینهم به خاطر شرایط قراردادی خودم بود و از شروع فصل این اتفاق افتاد. در هر صورت فعلاً بحثی در مورد این مسائل نداریم و تمرکزمان روی مسائل فنی است. مشکلات مالی یک روز با توجه به اتفاقات خوبی که در بحث خصوصی‌سازی افتاده برطرف خواهد شد و فکر می‌کنم در سال‌های آینده دیگر این مشکلات وجود نداشته باشد. امسال هم بچه‌ها با تمام مشکلاتی که داشتند تحمل کردند و هیچکس از ما بحث مالی ندارد. با توجه به نتایجی که در خور شأن پرسپولیس بوده است، من خودم راضی نیستم و امیدوارم در شش بازی آینده شرایط بهتری باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به سؤالی درباره بحث تمدید قرارداد بازیکنان این تیم نیز توضیح داد: ما یکسری اولویت‌ها داشتیم. همین مشکلات را پارسال هم داشتیم و صحبت‌های‌مان این بود که با بازیکنان ملی‌پوش تمدید کنند که این اتفاق رخ نداد و مشکلات زیادی هم برای باشگاه به وجود آمد. امسال هم من به باشگاه اعلام کردم بازیکنان ملی‌پوش که قراردادشان تمام می‌شود را باید از الان تمدید کنند. هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و هیچ تمدیدی نداشتیم، ولی فکر می‌کنم باشگاه صحبت‌هایی با بازیکنان کرده است.

گل‌محمدی در ادامه گفت: انداختن بحث نقل‌وانتقالات در این مقطع حساس اصلاً درست نیست. الان اصلاً دلیلی ندارد که من به باشگاه لیست سال بعد یا لیست خروجی بدهم که چه کسانی می‌آیند و چه کسانی می‌روند.

«شاید به دلیل حساسیت‌های زیاد موجود هواداران دوست دارند تکلیف باشگاه زودتر مشخص شود.»، وی در واکنش به طرح این موضوع گفت: به موقع در مورد این مسائل باید صحبت کرد. ما شش بازی حساس داریم و اصلاً زمانش نیست. بحث تمدیدی‌ها که من گفتم هم برای قبل از عید و نیم‌فصل دوم است که من به باشگاه گفتم قرارداد بچه‌های ملی‌پوش را تمدید کنند. در همین حد بود و نه لیست ورودی داشتیم و نه لیست خروجی. اصلاً این بحث‌ها نبوده است. من هم قبول دارم که شاید خیلی‌ها دوست دارند بدانند چه کسانی می‌آیند و چه نفراتی می‌روند، اما به موقع! الان اصلاً وقت این حرف‌ها نیست. فقط هم تیم ما نیست، ۱۵ تیم لیگ برتری دیگر هم ورودی و خروجی دارند، چرا یک کلمه در مورد تیم‌های دیگر صحبت نمی‌شود؟!

 

وی در واکنش به ابراز علاقه علی علیپور، علیرضا بیرانوند و ... برای بازگشت به پرسپولیس تصریح کرد: عیب ندارد، من دیدم که در بعضی از سایت‌ها لیست ورودی و خروجی دادند و از تراوشات ذهنی خودشان استفاده کردند، چرا این اتفاقات فقط برای پرسپولیس است؟! درست است پرسپولیس باشگاه بزرگی است، ولی تیم‌های دیگر هم نقل‌وانتقالات دارند و درباره آنها صحبت کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت مصدومیت وحید امیری و عیسی آل‌کثیر هم گفت: امیری فکر می‌کنم دو سه هفته دیگر کار داشته باشد. او تازه نرم‌دوی را شروع کرده است و بعد از یکی دو هفته مجدداً باید MRI بگیرد تا ببینیم وضعیتش چطور می‌شود. عیسی آل‌کثیر بعد از مصدومیتش دوست داشت که به ما کمک کند. من از او تشکر می‌کنم به خاطر حس کمکش. عیسی بعد از مصدومیتش خیلی اذیت شد و الان خوشبختانه به این نتیجه رسید که باید عمل کند. نظرش این است که در کشور دیگری این اتفاق بیفتد و این انتظار را دارد که باشگاه به او کمک کند تا مشکلات مالی عملش حل شود. من از باشگاه می‌خواهم که هر کمکی که از دستش بر می‌آید تا مشکل عیسی هم حل شود.

گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال که با وجود اشتباهات داوری در هفته‌های گذشته توصیه‌ای برای چیدمان داوران به کمیته داوران دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: سخت است درباره این مسائل بخواهیم صحبت کنیم. در هر صورت همه تیم‌ها غیر از یک تیم مشکلات زیادی داشتند!‌ در هفته‌های پایانی اشتباهات داوری خیلی تأثیرگذار است و تصمیماتی که گرفته می‌شود در سرنوشت تیم‌ها مهم است. امیدوارم با انتخاب‌های خوب داوران بتوانند این شش هفته را بدون هیچ مشکلی سوت بزنند.

وی درباره رد شکایت باشگاه پرسپولیس از داور دربی از سوی کمیته انضباطی تصریح کرد: من در آن جلسه‌ای که شش جلسه محروم شدم گفتم که شما دو سه داور بی‌طرف بگذارید و صحنه‌هایی که می‌گوییم را ببینند و اگر آنها گفتند که قضاوت دربی یکطرفه نیست من فوتبال را کنار می‌گذارم! این کار را نکردند و شدیدترین جرایم را برای من در نظر گرفتند و آقای سیدعلی هم تبرئه شد. صحنه‌های مربوط به بازی در دربی زیاد است. برای مثال آوانتاژهایی که می‌توانست بدهد، اما داور آوانتاژ نداد. مثلاً در اوایل بازی خطای نعمتی را گرفت و تیم حریف را از زیر فشار درآورد. سیلوا باید یک بار اخراج می‌شد، ولی یک بار هم کارت نگرفت. صحنه‌ها یکی دو تا نبود و باید بنشینیم و صحنه‌ها را ببینیم. موارد زیادی بود و آنهایی که فوتبالی هستند و داوران می‌دانند من درباره چه چیزی صحبت می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که دلیل خاصی داشته است که تغییرات در خط دفاع این تیم به ویژه دفاع میانی زیاد بوده است، گفت: بله، تغییرات یک مقدار زیاد بود. یک مقدار برمی‌گشت به تغییرات سیستمی و مقداری هم به مصدومیت بازیکنان و ما نتوانستیم زوج‌ خط دفاعی‌مان را انتخاب کنیم. در مجموع می‌توانستیم ثبات بیشتری داشته باشیم، ولی مصدومیت‌ها و مسائلی که پیش آمده یک مقدار کارمان را سخت کرد.

 

گل‌محمدی درباره انتقادهایی که بابت خرید بازیکنانی مثل علیرضا ابراهیمی، مهدی‌خانی، تمیروف، صفروف و هنانوف از او می‌شود، تصریح کرد: سال گذشته در بحث تمدید قرارداد بازیکنان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، شهریار مغانلو بازیکنانی تاثیرگذار بودند که از ما جدا شدند. وقتی سه بازیکن در حد تیم ملی را در 15 روز از دست می‌دهید چه کار باید کنیم؟ باید بازیکنی بگیریم که در قواره آنها باشند. ما چنین پول و امکاناتی نداشتیم که بازیکن خوب بگیریم. از دو سال گذشته چرتکه بیاندازید متوجه می‌شوید که بازیکنان زیادی از دست دادیم. گرفتن بازیکن تیم ملی برای پرسپولیس هزینه‌بر است. ما این مشکلات را داشتیم. یک زمانی بود پول آبمعدنی نداشتیم و باید بازیکن هم می‌گرفتیم. ما بازیکنانی می‌توانستیم بگیریم که فسخ کرده باشند. همین احمد گوهری اگر با صنعت نفت فسخ نمی‌کرد نمی‌توانستیم او را بگیریم. بودجه باشگاه‌ها این اجازه را نمی‌دهد و الان هم فکر می‌کنم که مشکل داشته باشیم، مگر اینکه پول‌های بورس به باشگاه بیاید و بتوانیم بازیکن بگیریم.

وی ادامه داد: ما چنین مشکلاتی برای جذب بازیکن داشتیم و خدا را شکر از دو سال پیش هم که هر بازیکنی گرفتیم همان‌ها تیم را قهرمان کردند و به فینال آسیا بردند، ولی سال گذشته شرایط یک مقدار سخت شد و فقط بازیکنانی می‌توانستیم بگیریم که فسخ کرده بودند. یکسری بازیکنان مثل علی نعمتی و فرشاد فرجی بازیکنانی بودند که خانه‌شان را فروختند و با پول خودشان به پرسپولیس آمدند. با این حال و با تمام این مشکلاتی که وجود داشت باز هم خدا را شکر هنوز در کورس قهرمانی هستیم. با این صحبت‌هایی که من کردم نمی‌خواهم حس ناامیدی به تیم یا هواداران دست بدهد. ما هنوز برای قهرمانی امید داریم، تسلیم نشدیم، پا پس نمی‌کشیم و تا آخرین روز مسابقات می‌جنگیم تا قهرمان شویم. همه بازیکنانی که در پرسپولیس هستند افتخارشان پوشیدن پیراهن پرسپولیس است و با جان و دل زحمت می‌کشند و اتفاقات زیادی باعث شد که ما الان دوم جدول باشیم. به یک تیم واقعاً کمک شد که از ما جلوتر هستند، از احکام انضباطی تا داوری همه جوره کمک کردند.

وی در پاسخ به این سوال که در شش هفته پایانی قولی برای موفقیت تیم به هواداران می‌دهد، گفت: همیشه قول دادن در فوتبال درست نیست، ولی من این قول را می‌دهم که با تمام وجود بجنگیم. در فوتبال هیچ وقت صد درصدی وجود ندارد و هیچ مربی نمی‌تواند بگوید که ما قهرمان می‌شویم و به فینال آسیا می‌رویم. کسی چنین قولی نمی‌تواند بدهد، ولی این قول را به هواداران می‌دهیم که با تمام وجود در شش هفته پایانی تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم و امیدوار به حمایت‌شان هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که پس از بازگشت حامد لک به تمرینات، او فرصت حضور در بازی‌های آینده را پیدا می‌کند یا خیر، خاطرنشان کرد: خوشبختانه مشکل لک هم برطرف شد و چند روزی است با ما تمرین می‌کند. او در این چند روز شرایط خوبی داشته است و اگر لازم باشد قطعاً به ما کمک خواهد کرد.

گل‌محمدی در پایان در پاسخ به این سؤال که لیست خروجی از تیم تهیه شده است، تصریح کرد: من مربی کم‌تجربه‌ای نیستم و الان شش هفته خیلی حساس را در پیش داریم و هیچ مربی عاقلی الان لیست ورودی و خروجی نمی‌دهد و من هم هیچ لیستی به باشگاه ندادم. ضمن اینکه من یک سؤال می‌کنم، الان 16 تیم لیگ برتری هستند؛ چرا فقط درباره بحث نقل‌وانتقالات پرسپولیس صحبت می‌شود و درباره تیم‌های دیگر یک کلمه صحبت نمی‌شود؟! این مسائل واقعاً بودار است!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پرسپولیس استقلال سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش داریم داشته باشیم گل محمدی لیست ورودی لیست خروجی فکر می کنم یک مقدار بازی ها صحنه ها شش بازی شش هفته نه لیست تیم ها بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرسپولیس برای تمدید قرار اوسمار ویرا

فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور در حالی پیگیری می‌شود که پرسپولیس و استقلال مدعیان اصلی قهرمانی این رقابت‌ها هستند. دو رقیب سنتی که با کوچک‌ترین لغزش در ۷ بازی باقیمانده دست آنها از جام کوتاه خواهد ماند تا با وسواس بیشتری روی دیدار‌های پیش روی خود تمرکز داشته باشند.

 اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس که کمتر کسی تصور می‌کرد بتواند جانشین مطمئنی برای یحیی گل محمدی در نیم فصل باشد حالا منتظر غفلت استقلال است تا تیمش را به صدر جدول بازگردانده و جایگاه خود را در بین هواداران این تیم مستجم‌تر از گذشته کند.

با این حال طرفداران پرسپولیس با توجه به نتیجه‌های این تیم در نیم فصل دوم با هدایت ویه‌را خواهان تمدید قرارداد باشگاه با او شدند تا همین موضوع نیز در آخرین نشست هیأت مدیره پرسپولیس مورد بررسی قرار بگیرد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره اولیه برای تمدید قرارداد دو ساله با مرد برزیلی را آغاز کرده است، اما فعلاً قصدی برای گفت و گوی مستقیم با او ندارد تا ذهن او را درگیر این موضوع نکند. درویش از مدیر برنامه‌های ویه را خواسته تا شرایط تمدید را بررسی کرده و به وی اعلام کند.

قرار است مذاکره در خصوص تمدید قرارداد با ویه را قبل از پایان فصل نهایی شده و سرمربی برزیلی کارش را با باشگاه برای دو فصل دیگر ادامه دهد.

منبع: مهر

tags # پرسپولیس سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • پیشنهاد پرسپولیس به اوسمار
  • سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!
  • تمدید ستاره‌های پرسپولیس با اوکی نهایی اوسمار
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • شبیخون تیم متمول لیگ به باشگاه پرسپولیس؛ ۴ ستاره در آستانه خروج
  • برنامه پرسپولیس برای تمدید قرار اوسمار ویرا
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی