Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فولاد خوزستان با تساوی برابر شباب الاهلی امارات، صدرنشین ماند.
به گزارش آریا، تیم های فولاد و شباب الاهلی در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک یک به پایان رسید. لوسیانو پریرا برای فولاد و الغسانی برای شباب الاهلی گلزنی کردند. با این تساوی، فولاد خوزستان با 12 امتیاز صدرنشین ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترکیب فولاد: شهاب گردان، مهدی شیری، عارف آقاسی، وحید حیدریه، محمدرضا عباسی، حمید بوحمدان، محمد آبشک، آیاندا پاتوسی، سینا شاه عباسی، ساسان انصاری (از 63 نجاریان) و لوسیانو پریرا
سرمربی فولاد: جواد نکونام
تیم فولاد با جبران ناکامی فصل گذشته، در این فصل از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا کم اشتباه و مطمئن ظاهر شد تا یک هفته پیش از پایان مسابقات، صعود خود را قطعی کند. شاگردان نکونام در شب پنجم با یک گل از سد الغرافه گذشتند تا 11 امتیازی شوند. آنها امشب با شباب الاهلی امارات (9 امتیاز) برای تعیین صدرنشین گروه C رقابت کردند.
بازی های شب پایانی گروه به طور همزمان از ساعت 00:45 بامداد چهارشنبه شروع شد. فولاد با توجه به اینکه با یک تساوی هم صدرنشینی خود را حفظ می کرد با کنترل و تسلط بیشتری نسبت به حریف که نوراللهی و قایدی را در لیست نداشت بازی را در ورزشگاه امیر عبدالله فیصل شروع کرد. همزمان با این دیدار، تیم های بدون شانس الغرافه و آهال که به ترتیب 5 و یک امتیاز داشتند به مصاف هم رفته بودند.
نیمه اول دیدار تیم های فولاد و شباب الاهلی در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که آهال در بازی همزمان با حساب دو بر یک از الغرافه پیش افتاده بود. شاگردان نکونام در نیمه دوم بازی بهتری نسبت به حریف انجام دادند و مزد بازی خوبشان را در دقیقه 71 با یک پنالتی گرفتند؛ این پنالتی را شیمبا به گل تبدیل کرد.
روی اشتباه عجیب عارف آقاسی در دقیقه 82 دروازه فولاد توسط الغسانی باز شد تا کار مساوی شود. این آخرین گل بازی بود تا به این ترتیب نماینده ایران با کسب تساوی یک بر یک، 12 امتیازی شده و با حفظ جایگاه نخست خود به عنوان صدرنشین گروه سوم راهی دور حذفی شد. شباب الاهلی هم با 10 امتیاز به عنوان تیم دوم از این گروه صعود کرد. در دیگر بازی این گروه نیز آهال توانست برتری نیمه اول را تکرار کرده و در نهایت با حساب 4-2 از سد شاگردان استراماچونی بگذرد. نماینده ترکمنستان با کسب اولین برد خود در آخرین بازی مرحله گروهی، 4 امتیازی شد ولی از قعر جدول گروه تکان نخورد و الغرافه با عزت اللهی، دیاباته و استراماچونی با 5 امتیاز و رتبه سوم از دور رقابت ها کنار رفت.
تساوی یک – یک برابر شباب الاهلی، به معنای تثبیت صدرنشینی فولاد و صعود این تیم به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا و با عنوان صدرنشین گروه بود. فولادی ها با وجود حضور در یک گروه سخت، اما در گروهشان اول شده و به مرحله بعد راه یافتند. اما نتایج غیر منتظره ای که در سایر گروه ها رقم خورد، باعث شد تا حریف فولاد همین امشب مشخص شده و این تیم نیازی به دنبال کردن نتایج سایر گروه ها نداشته باشد.
در گروه B و در حالیکه انتظار می رفت نیروی هوایی کار راحتی برابر بمبئی سیتی هند داشته باشد، اما نماینده عراق با شکست عجیب مقابل حریف خود، از دور پیکارها کنار رفت. با توجه به باخت الجزیره به الشباب، هر دو تیم الجزیره و نیروی هوایی 7 امتیازی باقی ماندند تا صعود تیم دوم از این گروه منتفی شده و تنها الشباب به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شود. همین اتفاقات در گروه D نیز رخ داد. سپاهان و التعاون که شانس صعود به دور بعد را داشتند، با شکست در گام آخر با 7 امتیاز به کار خود در این پیکارها پایان دادند تا بدین صورت این دو تیم نیز از دور مسابقات کنار بروند و تیم دوم این گروه نیز راهی دور بعد نشود.
بدین ترتیب تیم های برتر دوم از گروه A (الریان)، گروه C (شباب الاهلی) و گروه E (نسف قرشی یا اافیصلی) خواهند بود. هم اکنون در گروه E تیم الفیصلی با 9 امتیاز صدرنشین است و نسف قرشی نیز با 8 امتیاز دوم است. از آنجایی که تیم دوم این گروه امتیاز بیشتری نسبت به تیم های دوم گروه های B و D دارد، در نتیجه صعود هر دو تیم قطعی است و بازی آنها تنها تیم اول و دوم گروه را مشخص می کند.
طبق جدول رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، اگر تیم های برتر دوم از گروه های A، C و E باشند، در آن صورت صدرنشین گروه C یعنی فولاد خوزستان باید به مصاف صدرنشین گروه E برود. در نتیجه از میان دو تیم الفیصلی و نسف قرشی هر تیمی که صدرنشین گروه E شود، به دیدار شاگردان نکونام خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فولاد ایران شباب الاهلی امارات لیگ قهرمانان آسیا صدرنشین گروه شباب الاهلی تیم دوم دور بعد گروه ها دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۰۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل اول الاتحاد کلبا به شباب الاهلی روی پاس گل مهدی قائدی / فیلم

روی پاس گل مهدی قائدی، الاتحاد کلبا مقابل شباب الاهلی به گل اول خود دست یافت.

دانلود (6.1MB)

دیگر خبرها

  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)
  • برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قایدی
  • برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قائدی
  • سالم راشد کمر کلباء و قایدی را شکست
  • درخشش عزت‌اللهی و قایدی در امارات؛ نمایش درخشان ایرانی‌ها
  • گل اول الاتحاد کلبا به شباب الاهلی روی پاس گل مهدی قائدی / فیلم
  • جواب محکم سعید عزت‌ به پاس گل قایدی!
  • نبرد سخت قایدی با تیم اصلی خود در امارات!