Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:55:48 GMT

حدنگاری اراضی کشاورزی گلستان در حال انجام است

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۳۰۹۵

حدنگاری اراضی کشاورزی گلستان در حال انجام است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم لطفی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در یکی دو سال گذشته موضوع کاداستر اراضی ملی در استان با جدیت دنبال شده و تقریباً به اتمام رسیده است و اکنون به دنبال این هستیم که حدنگاری اراضی کشاورزی استان را انجام دهیم تا دیگر در مالکیت این اراضی مسائل و مشکلاتی به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: منابع طبیعی یکی از دستگاه‌های وظیفه مند در ماده چهار قانون ساماندهی، عرضه و تولید مسکن بوده و تلاش می‌کنیم روستاییان که جزو قشر تولیدکننده ما هستند در روستاها ماندگار شوند.

وی ادامه داد: بعد از اجرای قانون واگذاری اراضی ملی در سال ۸۷ تاکنون هزار و ۲۰۰ هکتار از این اراضی به بنیاد مسکن واگذار شده است علاوه بر آن در سال‌های قبل از آن هم ۵۰۰ هکتار دیگر از اراضی ملی به بنیاد واگذار شده بود.

لطفی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ هم تحویل و تحول حدود ۲۳۴ هکتار زمین به بنیاد مسکن در دستور کار قرار گرفت که ۲۱۳ هکتار آن واگذار شده و بخشی از آن هم چندر روز پیش واگذار شد.

کد خبر 5476565

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان عبدالرحیم لطفی منابع طبیعی گلستان ماه رمضان 1401 بوشهر شب قدر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا راهپیمایی روز قدس ماه مبارك رمضان شب احیا بارش باران خراسان رضوی شهادت حضرت علی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین عطایی اظهار کرد: در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان قزوین ۱۱ هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین در قالب ۵ پلاک روز سه شنبه در کمیسیون جهاد کشاورزی رفع تداخل شد.

وی افزود: در این کمیسیون پلاک‌های کارندچال، کش رود و قدیم آباد در شهرستان قزوین و حاجی آباد لیاء و دانسفهان در شهرستان بوئین زهرا پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آن‌ها به پایان رسید.

رئیس جهاد کشاورزی قزوین تاکید کرد: از مجموع یک هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۴ پلاک به پایان رسیده است.

کد خبر 6086505

دیگر خبرها

  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • برداشت چغندر قند از اراضی کشاورزی خوزستان
  • پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری کرمان
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • حدنگاری اراضی کشاورزی ۶ واحد ثبتی خوزستان
  • ۳۹۵ هکتار اراضی کشاورزی در آذربایجان شرقی واگذار شد
  • ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری بدون اغماض پیگیری می‌شود
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به شهرهای کشور