Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@10:41:55 GMT

تغییر مدیران شبکه‌های تلویزیونی در راه است؟

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۳۳۳۴

تغییر مدیران شبکه‌های تلویزیونی در راه است؟

با گذشت قریب هشت ماه از ریاست پیمان جبلی، تغییرات به شکل پررنگ‌ترین رسانه ملی را در برمی‌گیرد و مدیران شماری از شبکه‌های تلویزیونی به زودی دستخوش تغییر می‌شود؛ اتفاقی که به نظر می‌رسد انتقادات اخیر رئیس صداوسیما درباره ریزش مخاطب این رسانه، پیش زمینه آن باشد.

به گزارش «تابناک»؛ پیمان جبلی هفتم مهر 1400 به عنوان ششمین رئیس صداوسیما در دوران پس از انقلاب حکم گرفت و اکنون در هشتمین ماه حضورش در راس این سازمان عریض و طویل، در جمع هنرمندان نسبت به کاهش مخاطبان صداوسیما اعتراف و ابراز نگرانی کرده است؛ ابراز نگرانی که همچنان امید می‌رود در راستای تغییر ریل صداوسیما به سازمانی با بدنه نیروی انسانی کوچک و چابک باشد، هرچند بعید به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون شنیده‌های «تابناک» حکایت از آن دارد که تغییر مدیران شمار قابل توجهی از شبکه‌های تلویزیونی در راه است و چهره‌های تازه‌ای در مسیر مدیریت شبکه‌های تلویزیونی هستند؛ هرچند اسامی کاندیدای مطرح شده در گمانه زنی‌ها به لحاظ فکری یا توان اجرایی، تفاوت آشکاری با مدیران کنونی ندارد اما به هر حال در ابتدا باید دید آیا این اشخاص منصوب می‌شود و در صورت انتصاب، به شکل عملی نیز ناموفق هستند و نمی‌توان پیش‌داوری قطعی کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان میانکاله فطریه روز قدس وام فرزندآوری دعای روز بیست و پنجم رمضان تلویزیون رسانه ملی پیمان جبلی ماه رمضان میانکاله فطریه روز قدس وام فرزندآوری دعای روز بیست و پنجم رمضان شبکه های تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۳۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خنده‌دارترین زیرنویس تاریخ صداوسیما در شبکه سه

بازدید 12 سریال «هفت سر اژدها» ساخته ابوالقاسم طالبی که با شروع ماه رمضان از شبکه سه سیما، از یک سو به واسطه کیفیت پایین این سریال ۸۰ قسمتی از همان ابتدای پخش مورد انتقاد کاربران فضای مجازی قرار گرفته و از سوی دیگر از سوی کاربران مذهبی به واسطه برخی بخش‌ها نظیر نشان دادن سیگار کشیدن و روابط خاص و... مورد انتقاد قرار گرفته است. تازه‌ترین شاهکاری که از این مجموعه مورد توجه کاربران قرار گرفته قصری لاکچری است که با عنوان «قرارگاه آلوده‌سازی فرزندان مسئولین» از آن یاد می‌شود. این سکانس و زیرنویس بامزه‌اش را می‌دهد که نشان می‌دهد آقازاده‌های فاسد پس از مست کردن در قرارگاه، در حال بطری بازی هستند.

دیگر خبرها

  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • تولیدات صداوسیما را از شبکه‌های اجتماعی می‌بینند نه تلویزیون/ یک‌ونیم میلیارد بازدید نشان از عدم موفقیت تلویزوین است، نه موفقیت!
  • خارج کردن پیکر ۲۸۳ شهید دفن شده در گور جمعی بیمارستان ناصر خان یونس
  • رونمایی از «قهرمان ایران» در شبکه ورزش
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها
  • قصه یک معدن پرماجرای طلا! | آمار عجیب محبوبیت نون خ
  • سربلندی رسانه ملی در پوشش رسانه‌ای عملیات «وعده صادق»
  • خنده‌دارترین زیرنویس تاریخ صداوسیما در شبکه سه
  • خیابانی، بازنشستگی را پس گرفت و برگشت!