Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@16:46:00 GMT

امبر هرد به اختلال حاد شخصیتی مبتلاست

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۳۵۹۹

امبر هرد به اختلال حاد شخصیتی مبتلاست

یک متخصص خشونت خانگی که برای ارائه مدرک به دادگاه شکایت جانی دپ علیه همسر سابقش امبر هرد دعوت شده بود، شهادت داد که براساس ارزیابی‌های او، امبر هرد مبتلا به دو اختلال روانی شامل اختلال شخصیت مرزی و اختلال شخصیت هیستریونیک (نمایشی) است.

شانون کوری که به عنوان شاهد جانی دپ در دادگاه حاضر شده گفته است این تشخیص حاصل بررسی ارزیابی‌های روان‌شناختی قبلی امبر هرد علاوه بر معاینه مستقیم در دو نوبت و شرکت در آزمون پرسشنامه شخصیت چندمرحله‌ای مینه‌سوتا (MMPI) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین گفت از مشخصه‌های اختلال شخصیت مرزی می‌توان به شخصیتی ناپایدار، حساس به طرد شدن، با قابلیت خودگردانی کم و خشم زیاد نسبت به افراد کم‌قدرت، توجه‌طلبی و... اشاره کرد که می‌تواند به یکباره به مرز انفجار برسد. هرکس که تلاش می‌کند با چنین شخصیتی رابطه صمیمی برقرار کند، احتمالاً از بُت به زباله‌دان تبدیل می‌شود و افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی معمولا در روابط خود شریکی تهاجمی هستند و با استفاده از سیستم حقوقی تهدید به شکایت و ادعای سوءاستفاده خواهند کرد.

امبر هرد پیش از این مدعی شده بود در طول مدت سه ساله ازدواج با جانی دپ مورد سوءاستفاده قرار می‌گرفته و حالا جانی دپ معتقد است این اتهامات ضربه بزرگی به حرفه او به عنوان یک بازیگر وارد کرده است و خواهان دریافت غرامت ۵۰ میلیون دلاری شده است.

شکایت جدید جانی دپ به نامه سرگشاده‌ای اشاره دارد که امبر هرد ۳۵ ساله در سال ۲۰۱۹ در واشنگتن‌پست منتشر کرد و در آن نوشت که او به یک شخصیت عمومی نماینده آزار خانگی تبدیل شده است. البته او در این نوشته نامی از دپ یا جزئیات آن ذکر نکرده است اما همچنین گفته او تمام خشم زنان که از آن صحبت می‌کنند را تجربه کرده است.

جانی دپ پیش از این شکایتی نیز علیه روزنامه انگلیسی سان مطرح کرده بود که در مقاله‌ای او را فردی توصیف کرده بود که همسرش را کتک می‌زند و در نهایت قاضی حکم داد مطالب منتشرشده در این گزارش تا حد زیادی درست بوده است و در جریان دادگاه امبر هرد عنوان کرد در چندین نوبت در مواجهه با دپ امنیت جانی نداشته است. پس از شکست جانی دپ در این دادگاه اجازه برگزاری دادگاه تجدیدنظر نیز به او داده نشد.

جانی دپ که یکی از ۱۰ بازیگر پردرآمد سینما محسوب می‌شود، پس از حواشی چند سال اخیر نقش خود را در سری فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» و «جانوران شگفت‌انگیز» از دست داده است و تمایل کمپانی هالیوودی برای همکاری با او کاهش یافته است.

۲۵۹۲۵۹

کد خبر 1625826

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازیگران سینمای جهان سینمای جهان جانی دپ خشونت علیه زنان اختلال شخصیت امبر هرد جانی دپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت دریایی در خزر ممنوع شد

به گزارش قدس آنلاین، احمد اسدی اظهار داشت: هواشناسی دریایی مازندران هشدار زرد اعلام کرده است.

وی افزود: براساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، دریای خزر از اواخر وقت امروز سه‌شنبه هفتم فروردین تا صبح پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ مواج است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه وزش باد نسبتاً شدید و مواج و طوفانی بودن دریا پیش‌بینی شده است، بیان کرد: صیادان باید از فعالیت صیادی خودداری کنند.

اسدی عنوان کرد: بیشینه سرعت وزش باد تا ۲۰ متر بر ثانیه یا ۷۲ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و همچنین ارتفاع موج در نزدیک ساحل یک و نیم متر و دور از ساحل به ۲.۵ متر خواهد رسید.

وی با تاکید بر احتمال غرق شدن شناورهای کوچک گفت: مواج بودن دریا سبب اختلال در حرکت قایق‌های تفریحی و صیادی خواهد شد و پاره شدن تورهای صیادی را خواهیم داشت که با متلاطم شدن دهانه بندرگاه‌ها احتمال اختلال در ورود و خروج شناورها و تخلیه و بارگیری کالا وجود دارد.

کارشناس هواشناسی افزود: صید پره، صید کیلکا، قایقرانی و گردشگری دریایی ممنوع بوده و فعالیت‌های بندری توصیه نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • رفع اختلال ارجاع تماس‌های ۱۱۰ به سایر واحد‌های امدادی 
  • ریزش سنگ در محور چالوس/ هیچ خسارت مالی و جانی نداشت
  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • تالاب گاو خونی جانی دوباره گرفت
  • اختلال در عملکرد پیام رسان بله برطرف شد
  • تست شخصیت ریش: مدل ریش شما در مورد شما چه می‌گوید
  • ممنوعیت فعالیت‌های دریایی در مازندران
  • فعالیت دریایی در خزر ممنوع شد
  • صفات شخصیتی امام حسن(ع) تنها معطوف به کرامت نیست
  • سقوط خودرو به رودخانه/ این حادثه تلفات جانی نداشت