Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@22:04:44 GMT

تردد خودروهای سنگین در سطح شهر ممنوع است

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۵۲۵۸

تردد خودروهای سنگین در سطح شهر ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری عبدالرضا علیمحمدی در جلسه ساماندهی پارکینگ خودروهای سنگین، گفت: پیرو نارضایتی عمومی مردم شهرکرد در خصوص تردد و پارک خودروهای سنگین در سطح شهر، ۲ قطعه زمین در شمال و جنوب شهر برای پارکینگ خودروهای مذکور در نظر گرفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری افزود: دستگاه‌های ذیربط از جمله راهداری و پلیس راهور باید اطلاعات و آمار خودروهای سنگین را بررسی و با نیازسنجی ظرفیت پارکینگ‌ها را اعلام کنند.

وی با بیان اینکه امنیت، رفاه و آسایش عمومی سرلوحه کار دستگاه قضاست، تأکید کرد: ورود هر نوع خودرو سنگین به شهر ممنوع است و لذا پس از راه اندازی پارکینگ‌ها، با رانندگان خودروهای سنگین که اقدام به پارک و یا تردد در سطح شهر کنند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری خودروهای سنگین تردد خودروهای سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۵۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران به سبب کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران است.

تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج با اعلام مأموران پلیس راه در محل از ساعاتی دیگر به طور کامل یک طرفه می‌شود.

اکنون تردد از میدان امیرکبیر تا شهرستانک فقط برای افراد بومی میسر است.

کد خبر 6082839 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • عزم جدی برای اعتلای فرهنگ عمومی
  • کسب رتبه سوم چهارمحال و بختیاری در مرمت بنا‌های تاریخی
  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شکل گیرد
  • باید در حفظ ظرفیت گردشگری چهارمحال و بختیاری تلاش شود
  • دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد
  • پیش‌بینی تداوم بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • بامداد امروز بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود