Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بامداد پنجشنبه ایرنا خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی شامگاه چهارشنبه در نشست هرچه بهتر برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس دراین شهرستان افزود: دنیا به اقتدار بین المللی ایران اسلامی در عرصه میدانی پی برده و حکمت صبر و خویشتن داری را برای اقدام و عمل در زمان مناسب به خوبی دریافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یاد آورشد: امروز به لطف خدا حمایت همه جانبه ملت جهان اسلام از مظلومان فلسطین باعث تشدید نا امنی اشغالگران قدس در سر زمین فلسطین شده است.

امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه اظهار کرد: امام خمینی(ره) با اعلام آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس، فلسطین را زنده کرد و این روز نقطه عطفی در جهان اسلام است.

حسینی افزود: این ایده امام راحل با استقبال کشورهای مختلف، جهان شمولی خود را در حرکت اسلام خواهی مسلمانان جهان به نمایش گذاشت.

وی با تبیین شرایط کنونی جهان اسلام خاطر نشان کرد: مسلمانان امسال پس از ۲ سال به دلیل شیوع بیماری کرونا با حضور باشکوه در روز جهانی قدس خشم و انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می کنند.

روز جهانی قدس بزرگترین نماد همدلی و همزبانی امت اسلام است

سرپرست فرمانداری ابرکوه هم در حاشیه این نشست در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به گذشت ۲سال از شیوع بیماری کرونا  آیین باشکوه روز قدس به صورت حضوری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در این شهرستان برگزار می شود.

محمد هادی زارع زاده با بیان اینکه روز جهانی قدس نشات گرفته از اندیشه جاویدان امام خمینی (ره) است، اظهارکرد: حمایت ملت های مسلمان جهان از مظلومان، فرصتی مناسب برای همبستگی و وحدت میان مسلمانان برای رهایی از چنگال مستکبران است.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر ابرکوه ساعت ۱۲ از میدان امام حسین (ع) شروع می شود و مردم پس از عبور از خیابان شهید بهشتی، چهار راه سرو به طرف مصلی نماز جمعه این شهر راهپیمایی می کنند.

شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها وحدت ملی انقلاب اسلامی ایران ابرکوه امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وحدت ملی انقلاب اسلامی ایران ابرکوه وحدت ملی انقلاب اسلامی ایران ابرکوه امام خمینی روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشورهای اسلامی در برابر نسل‌کشی مردم غزه خود را به خواب غفلت زده‌اند

ماموستا ملاعادل غلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب در سخنانی اظهار داشت: نزدیک به ۷ ماه از تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و فلسطین می‌گذرد و در این مدت ۳۴ هزار نفر از ساکنان مسلمان غزه و فلسطین توسط اشغالگران صهیونیستی به شهادت رسیدند که این مایه تأسف برای جهانیان است.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان قصرشیرین گفت: در مقابل این نسل‌کشی بزرگ و بی‌سابقه صهیونیست‌ها، شاهد سکوت معنادار مجامع بین‌المللی و حقوق بشری هستیم و تأسف بارتر اینکه کشورهای اسلامی در این باره خود را به خواب زده اند که این را باید به خواب غفلت و نادانی تعبیر کرد.
 
وی با اشاره به اینکه تنها راه برون رفت غزه از این وضعیت اسفبار وحدت جهان اسلام می‌باشد، عنوان کرد: نباید برای نجات مردم غزه و فلسطین نگاه ما به سمت کشورهای غربی و ابرقدرت‌ها باشد، بلکه این جهان اسلام است که در این باره وظیفه دارد، بنابراین با وحدت و یکدستی می‌توان این نسل کشی بی‌سابقه مسلمانان را توسط رژیم اشغالگر قدس متوقف کرد.
 
ماموستا غلامی یادآور شد: متأسفانه با وجود اینکه دنیا می‌بیند که چگونه صهیونیست ها دست به قتل عام مردم غزه و فلسطین می‌زند باز هم برخی از کشورهای عربی و اسلامی همچنان به دنبال عادی‌سازی روابط سیاسی خود با اشغالگران صهیونیست هستند که این مایه شرمساری برای جهان اسلام است.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان قصرشیرین در پایان سخنان خود خاطرنشان ساخت: تا زمانی که وحدت به معنای واقعی در بین کشورهای اسلامی محقق نشود، نباید انتظار داشت که صهیونیست‌ها از قتل و کشتار در این کشور اسلامی دست بردارند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشورهای اسلامی در برابر نسل‌کشی مردم غزه خود را به خواب غفلت زده‌اند
  • نیرو‌های مسلح ایران در مقابل تجاوز با اقتدار پاسخ دادند
  • حمله سپاه به رژیم صهیونیستی، عظمت ایران را به جهان ثابت کرد 
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • امیدواریم عملیات وعده صادق مقدمه پیروزی نهایی اسلام و مسلمین باشد
  • پاسخ ایران غرور جهان اسلام را زنده کرد
  • تاکید آیت الله نوری همدانی بر وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند
  • تخریب بقیع زخم کهنه تاریخ اسلام است