Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@14:31:41 GMT

پای طارمی و نیازمند به پرونده تبانی لیگ پرتغال باز شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۷۲۵۵

پای طارمی و نیازمند به پرونده تبانی لیگ پرتغال باز شد

رسانه پرتغالی از اتهامات تبانی در بازی دیدار پورتو با پورتیمننزه خبر داد.

به گزارش مشرق، بازی پرگل و جنجالی پورتو مقابل پورتیمننزه در هفته سی ام لیگ برتر پرتغال با نتیجه پرگل ۷ بر صفر به نفع پورتو به پایان رسید.

در این بازی مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان بهترین بازیکن پورتو شد و موفق شد هت تریک کند و یک پاس گل بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقابل پیام نیازمند دروازه بان ملی پوش ایرانی در درون دروازه پورتمیننزه قربانی این باخت بزرگ شد.

بعد از گذشت ۲ هفته از این بازی طبق گزارش نشریه «noticiasaominuto» پرتغال پای کمیته انضباطی به این بازی باز شده و تحقیقات درباره شائبه تبانی آغاز شده است.

تمام این شایعات از زمانیکه آغاز شده که پائولو سرجیو سرمربی پورتیمننزه در این بازی بسیاری از بازیکنان بازی نداد و با بازیکنان ذخیره وارد میدان شد.

سرمربی پورتمیننزه در واکنش به این اتهامات، گفت: واقعا کاری که دارند انجام می دهند، توهین به من است. من قبلا توضیحات لازم در این زمینه را دادم. شما نیمکت تیم در این بازی را ببنید. حتی با حضور دو دروازه بان ذخیره ولی نیمکت پر نبود چون غایبان  زیادی داشتم.

سرمربی نیازمند به شدت از این اتهامات ناراحت شد و گفت: من خانواده دارم و خیلی بد و شرم آور است که چنین اتهاماتی را به من می زنید.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت مهدی طارمی پائولو سرجیو لیگ پرتغال پورتو خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۷۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکمنستان ۰ - ۰ ایران

تیم ملی ایران در دور برگشت مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، در ورزشگاه کپه داغ ترکمنستان به مصاف تیم ملی این کشور رفته است.

شاگردان امیر قلعه‌نویی بعد از برتری پر گل هفته گذشته در تهران، بار دیگر در پی کسب پیروزی مقابل این تیم هستند. تیم ایران در حال حاضر از سه بازی گذشته خود ۷ امتیاز گرفته و برای صدرنشینی نباید هیچ امتیازی از دست بدهد.

ترکیب تیم ملی ایران:
حسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی و مهدی طارمی

ترکیب تیم ملی ترکمنستان: 
رستم آهالیف، جلدیف، واچمیرات آناگولیف، باسیموف، قربانوف، میرزا بیک‌نظروف، تیمور چاریف، تیمور بایوف، ارسلان امانوف، دیدار دوریدیف و عبدالرحمانوف

لحظات حساس:

دقیقه ۲۰: ضربه سر محبی در محوطه از بالای دروازه به بیرون رفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دقیقه ۲۲: فرصت خوب برای ایران که حرکت طارمی و پاس او در موقعیت دروازه خالی به قایدی رسید و او نتوانست توپ را گل کند تا فرصت بسیار خوبی از دست برود.

 

حاشیه:
بولت زیر مجموعهبازی کردن حسینی جای بیرانوند مهمترین تغییر ترکیب تیم ملی است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • علامت سوال بزرگ در ذهن ژوزه مورایس برای دیدار با تراکتور
  • مقایسه عملکرد ۶ مهاجم لژیونر فوتبال
  • مقایسه عملکرد ۶ مهاجم لژیونر فوتبال/ سال کم فروغ مهاجمان ایرانی
  • شان دایچ: سیلی به بازیکنم؟ به عنوان برادر بزرگ‌تر با او شوخی کردم
  • بازگشت سریع طارمی به پرتغال! + عکس
  • اینتری شدن مهدی طارمی در سال حسرت آسیایی؛ لژیونر پلاس
  • عکس| بازگشت سریع طارمی به پرتغال!
  • اسلوونی 2-0 پرتغال: بازگشت رونالدو و برادران به زمین!
  • ترکمنستان ۰ - ۱ ایران
  • ترکمنستان ۰ - ۰ ایران