Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمدحسین سپهر ظهر امروز(۹ اردیبهشت ماه) در سخنرانی راهپیمایی روز قدس در بندرعباس اظهار کرد: اساس شکل‌گیری اسرائیل غاصب برای مقابله با اسلام و مسلمین بود و بزرگترین مرکز مقاومت در برابر تفکر صهیونیست بین‌الملل جهان اسلام بود بر همین مبنا با حمایت همه‌جانبه انگلیسی‌ها بنا گذاشتند در مرکز مقاومت اسلامی یعنی فلسطین یک حکومت صهیونیستی را تشکیل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از بزرگترین جبهه‌های کفر و الحاد در برابر اسلام جریان صهیونیستی است و یکی از کارهایی که بعد از استقرار انجام دادند امپراطوری بزرگ اسلامی عثمانی را تکه تکه کردند و دست به هر جنایتی زدند و با حمایت انگلیسی‌ها و بعدها پشتیبانی آمریکایی ترور آزادی‌خواهان و اندیشمندان در دستور کار قرار دادند.

سپهر بیان‌ کرد: مشکل اصلی ما با اسرائیل خوی استکباری آن‌ها است که خود را از همه برتر می‌دانند و معتقد هستند که حکومت جهانی باید توسط صهیونیست‌ها ایجاد شود لذا ترویج فساد، فحشا و موادمخدر در دستور کار خود قرار داده‌اند و هر سال نسخه‌هایی می‌نویسند برای برخورد با مسلمانان تا روحیه جهاد ما را بشکنند.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: صهیونیست‌ها برای رسیدن به اهداف خود، فساد و فحشای اخلاقی، زن‌بارگی، استفاده از موادمخدر را اصل قرار داده‌اند و معتقد هستند این سه امر از بمباران مسلمانان بیشتر جواب می‌دهد از این رو تولیدکنندگان محتوی در رسانه‌ها و فضای مجازی بدانند اگر محتویی تولید کردید که تبلیغ این موضوعات را می‌کند سرباز اسرائیل هستید.

وی عنوان‌ کرد: صهیونیست‌ها به دنبال تسلیم فکر و اندیشه مردم مسلمان دنیا هستند و امروز عادی‌سازی روابط کشورهای کوچک و بزرگ عربی در همین راستا در حال انجام است و سالیان پیش صهیونیست‌ها تلاش کردند تا ارتش‌های بزرگ کشورهای اسلامی را نابود کنند.

سردار سپهر بیان‌کرد: اسلام تکفیری زائیده اتاق‌های فکر صهیونیست‌ جنایتکار است و ایجاد یک امپراطوری بزرگ از نیل تا فرات بر این مبنا است که هر کس در این منطقه مستقر شود مدیریت جهانی از آن او است و بر همین مبنا بیش از ۷۰ سال جنگ، خونریزی و ترور در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: علت خودبرتربیتی صهیونیست‌ها این است که خود را صاحب چهارمین ارتش برتر دنیا می‌دانستند و اسرائیل را با وجود نفوذی‌ها، جاسوس‌ها و گنبدآهنینش دژی نفوذناپذیر می‌دانستند و در کنار عوامل دیگر قدرت اقناع‌سازی داشتند لذا هرگاه نخست‌وزیر انگلیس با سران کشورها دیداری انجام می‌داد یعنی ادامه جریان اقناع سازی اسرائیل اما امروز این عوامل از دست رفته است.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: از پایان دهه ۹۰ میلادی تا به امروز یعنی بعد از پیروزی انقلاب‌اسلامی با وجود اینکه اسرائیلی‌ها همیشه پیروز جنگ‌ها با مسلمان بودند، صهیونیست‌ها دیگر نتوانستند در مقابل مسلمان پیروز شوند لذا شکست تمدن‌ساز اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه در تاریخ خواهد  درخشید چرا که چهارمین ارتش مجهز دنیا در برابر حزب‌الله لبنان شکست خورد و اسرائیل مجبور شد در عرض ۳۳ روز همه شروط حزب‌الله را بپذیرد.

وی ادامه‌ داد: در فتنه شامات ۸۲ کشور برای سقوط اسد، سقوط لبنان و سقوط عراق و تسلیم ایران به دست تکفیری‌های داعش تلاش کردند اما این جبهه مقاومت بود که پیروز شد پس دیگر اسرائیل عددی برای جنگ با مسلمانان نیست و امروز در همین یک ماه گذشته رزمندگان غیر سازماندهی به دل تل‌آویو و حیفا سلاح بردند و نفوذ کردند به حدی که نخست‌وزیر اسرائیل گفت از دست ما کاری بر نمی‌آید.

سردار سپهر تصریح‌کرد: خود عراقی‌ها و سران اقلیم کردستان و حتی به قولی آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها هم‌ نمی‌دانستند که اسرائیل بزرگترین پایگاه جاسوسی‌اش را در اربیل راه‌اندازی کرده است اما جمهوری اسلامی ایران آن را آشکارا کشف کرد و آشکارا زد و آشکارا هم گفت اگر تکرار کنید باز هم می‌زنیم و این قدرت حکمرانی جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها زمانی اسرائیل را سگ شکاری خود می‌دانستند اما امروز می‌گویند این سگ شکاری پیر شده است و به درد نمی‌خورد لذا اخیرا نتانیاهو اعلام کرده است دوباره مرا نخست‌وزیر اسرائیل کنید تا جلوی نابودی ۲۵ ساله اسرائیل را بگیرم.

وی افزود: امروز موج مهاجرت معکوس از اسرائیل آغاز شده است چرا که دیگر در اسرائیل امنیتی برای زندگی نکبت‌بار صهیونیست‌ها وجود ندارد و یهودیانی که از گوشه دنیا در اسرائیل جمع شده‌اند به دنبال این هستند که هویت قبلی خود را بیابند.

سپهر عنوان کرد: قدرت امروز ما به اندازه سلاحمان نیست بلکه به اندازه ایمان ما است و اعتقاد داریم که شیطان را به زانو درخواهیم آورد و اسرائیل را نابود می‌کنیم و این وعده الهی است.

منبع: ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس سردار سپهر پایگاه جاسوسی اسرائیل صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۷۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه نویی جانشین سردار آزمون را مشخص کرد

تیم ملی فوتبال ایران از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، امروز از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در عشق‌آباد میهمان تیم ملی فوتبال ترکمنستان است.

دیدار رفت دو تیم با برتری پنج بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در دقایق پایانی نیمه اول این دیدار به دلیل مصدومیت و کشیدگی از ناحیه همسترینگ پا تعویض شد و دیدار برگشت را نیز از دست داد.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد مهدی قایدی در ترکیب اصلی جانشین آزمون می‌شود و مهدی طارمی یک خط جلوتر در نوک خط حمله قرار می‌گیرد و قایدی پشت سر او میدان می‌رود.

منبع: همشهری آنلاین

tags # امیر قلعه نویی سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • آیین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در کرمان + تصویر
  • کالکالیست: مسئله به بودن یا نبود اسرائیل رسیده است
  • کسانی که می‌گویند احزاب وارداتی و غیربومی هستند، تاریخ سیاسی ایران را نخوانده‌اند
  • پاکستان: پروژه گاز ایران نیاز امروز ماست
  • مقاومت اسلامی عراق: یک پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار دادیم
  • ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان
  • اسلام مکتبی است که عقاید و سیاستش بهم آمیخته است
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ ۳ شهرک نظامی اسرائیل را درهم کوبید
  • قلعه نویی جانشین سردار آزمون را مشخص کرد
  • ایران در جام ملت‌ها با دو سنگربان جدید (عکس)