Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محسن منصوری در حاشیه حضور در راهپیمایی روز قدس و سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ورامین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع اصلی قطار حومه ای ورامین تهران است که به طور کامل اعتبار آن در سفر رئیس جمهوری دیده شده و سایر بخش های زیر ساختی و عمرانی نیز مورد توجه قرار می گیرد.

این مسئول اعلام کرد: رییس جمهور سفر های خود را به شهرستان های استان تهران آغاز کرده اند و در سفر بعدی ایشان میهمان مردم شهرستانهای شرق استان تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیش از سفر رییس جمهور، جلسات متعددی در معاونت اجرایی ریاست‌جمهوری برگزار و مطالبات اصلی مردم و مشکلات منطقه مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفته است که بخشی از پیش نویس و تصمیم‌های سفر رییس جمهور است بخش دیگر نیز در جلسات هماهنگی سفر با حضور مسئولان شهرستانی و با توجه مطاللبات آن ها و بخشی نیر با حضور و بازدید میدانی شخص رییس جمهور مورد بررسی و تصمیم گیری خواهد گرفتد.

وی خاطر نشان کرد: موضوعات و مطالبات اصلی مردم به مانند قطار حومه ای که در پیش نویس سفر نیز آمده، تامین اعتبار کامل این موضوع در دستور کار قرار دارد و سایر موضوعات عمرانی و زیرساختی نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

استاندار تهران گفت: برخی مصوبات سفر اختصاصا برای هرشهر و برخی مصوبات نیز به‌ طور کلی تصمیم گیری و اعلام خواهد شد.

استاندار تهران در پاسخ به خبرنگار ایرنا در مورد ارتقا فرمانداری ویژه به فرمانداری ورامین‌ اظهار داشت: بنده در سفر رییس جمهور به غرب استان تهران این موضوع را به ریاست محترم جمهور پیشنهاد داده ام که در سفر ایشان به منطقه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ورامین با ۳۰۰ هزار جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران استان تهران واقع شده است.

برچسب‌ها قطار ملی مترو استان تهران محسن منصوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قطار ملی مترو استان تهران محسن منصوری قطار ملی مترو استان تهران محسن منصوری استان تهران رییس جمهور مورد بررسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام دارای ۱۴۵ مصوبه، ۳۰۱ پروژه و بیش از شش هزار میلیارد مصوبه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری و آخرین وضعیت پروژه‌های آن امروز _سه شنبه چهارم اردیبهشت_ با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام و مدیران مرتبط برگزار شد.

سعید هژبری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در این جلسه سفر رئیس‌جمهور به ایلام را دارای خیر و برکت و آورده برای استان دانست و اظهار کرد: اتمام پروژه‌های سفر و تحقق مصوبات در اولویت برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

وی افزود: سفر اول آیت الله رئیسی به استان ایلام دارای ۱۴۵ مصوبه، ۳۰۱ پروژه و بیش از شش هزار میلیارد مصوبه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که دارای درصد پیشرفت بالایی است باید هرچه زودتر تکمیل شود که این مهم یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران در استان و در نهاد ریاست جمهوری خواهد بود.

هژبری ادامه داد: مصوبات خوبی برای سفر دوم ریاست جمهوری پیش‌بینی و تنظیم شده، اما مصوبات دور اول سفر باید عملیاتی و پروژه‌ها اجرایی شده است و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه مدیران باید به جزئیات پروژه‌های مرتبط با سفر اشراف کامل داشته باشند، تاکید کرد: مدیران پیگیر دریافت تخصیص، فعال شدن پروژه و اتمام آن‌ها باشند و نسبت به رفع موانع تحقق مصوبات اقدام کنند.

در این جلسه آخرین وضعیت مصوبات و پروژه‌های امور عشایری، راه و شهرسازی، اداره زندان‌ها، ورزش و جوانان، بنیاد شهید، جهاد کشاورزی، دانشگاه ایلام، دانشگاه پیام نور، آب منطقه‌ای، فنی و حرفه‌ای، راهداری، آبفا، دانشگاه علوم پزشکی و کمیته امداد بررسی و تصمیمات لازم برای پیشبرد این پروژه‌ها اتخاذ شد.

کد خبر 747124

دیگر خبرها

  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • نفرت از صهیونیست‌ها به نقطه پایان این رژیم کودک‌کُش تبدیل خواهدشد
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • وجود ابهام درباره نحوه صدور تاییدیه‌های فنی قطار ملی مترو توسط ۲ شرکت اروپایی
  • فروش بلیت قطار‌های حومه‌ای قم فقط از نرم افزار سبرا
  • قطار ملی مترو در حال طی کردن مراحل آزمایشی برای ورود به ناوگان
  • قطار ملی مترو در انتظار ورود به چرخه خدمت‌رسانی
  • مژده چمران به تهرانی ها: واگن های قطار جدید و ملی به مترو می آیند