Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز سوم از مرحله دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان با برتری تیم‌های مدعی پایان یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مرحله دوم از دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان ایران از دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه در تهران آغاز شده است و تا یازدهم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. این مرحله از مسابقات جمعه شب دنبال شد که طی آن در حساس‌ترین دیدار ملایر با نتیجه 31 بر 29 تأسیسات دریایی را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شکست کار تأسیسات دریایی برای ماندن در جمع چهار تیم برتر دشوار شد.

در دیگر دیدار تیم شهید شاملی کازرون با نتیجه 26 بر 19 مقابل آتریسا تهران به پیروزی دست یافت. با این پیروزی شهید شاملی کازرون امیدهای خود را برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر هندبال بانوان زنده نگه داشت.

فولاد سپاهان اصفهان نیز با برتری 40 بر 35 برابر سنگ آهن بافق، جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرد.

نتایج کامل دیدارهای روز سوم از مرحله دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان به شرح زیر است:

فولاد سپاهان اصفهان 40 - سنگ آهن بافق 35
تأسیسات دریایی تهران 29 - ملایر 31
یکتا افروز البرز 30 - کات شاهرود 21
شهید شاملی کازرون 26 - آتریسا تهران 19

برنامه ادامه دیدارهای مرحله دوم از دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان ایران‌ به شرح زیر است:

یکشنبه - 11 اردیبهشت 1401
ملایر - سپاهان اصفهان
سنگ آهن بافق - یکتا افروز البرز
آتریسا تهران - تأسیسات دریایی تهران
کات شاهرود - شهید شاملی کازرون

لیگ برتر هندبال بانوان| سپاهان با شکست تأسیسات صدرنشین شد انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر هندبال بانوان لیگ برتر هندبال بانوان دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان تأسیسات دریایی شهید شاملی مرحله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، محمد مصطفی ابراهیم عبدالله، مربی مطرح مصری، به عنوان مربی دروازه‌بانان تیم‌های هندبال پایه ایران معرفی شد.    محمد عبدالله سوابق فراوانی در حرفه دروازه‌بانی هندبال دارد. وی دروازه‌بان باشگاه الجزیره، طلای الجیش و باشگاه الاهلی در لیگ برتر مصر بوده است.    وی همچنین مربی تیم‌های هندبال نوجوانان و جوانان مصر بود و سوابق مربیگری دروازه‌بانان تیم های هندبال الزمالک مصر، الاهلی مصر، شباب الاهلی دبی، النصر امارات و باشگاه طلایه الجیش مصر را در کارنامه کاری خود دارد.    از دستاورد‌های شخصی محمد عبدالله می‌توان به کسب مقام سوم قهرمانی در لیگ برتر با باشگاه طلایه الجیش در فصل ورزشی ۲۰۰۲/۲۰۰۳، کسب مقام اول قهرمانی در لیگ برتر با باشگاه الاهلی مصر در فصل ورزشی ۲۰۰۳/۲۰۰۴، کسب مقام اول قهرمانی در لیگ برتر با باشگاه طلایه الجیش در فصول ۲۰۰۴/۲۰۰۵ و ۲۰۰۵/۲۰۰۶، حضور در پنجمین دوره مسابقات انتخابی منطقه آفریقا با تیم ملی در مصر در سال ۱۹۹۹، کسب مقام اول در مسابقات قهرمانی آفریقا با تیم زیر ۲۰ سال در فصل ۲۰۱۶، کسب مقام دوم در مسابقات قهرمانی نوجوانان عربی در عربستان سعودی با تیم زیر ۲۰ سال در فصل ۲۰۱۷، کسب مقام دوم با تیم ملی مردان مصر در قهرمانی مدیترانه در مراکش در سال ۲۰۱۸ را بعنوان بخشی از عملکرد وی، اشاره کرد.   با توجه به سیاست‌های فدراسیون هندبال مبنی بر تقویت دروازه‌بانان تیم‌های پایه، قرار است از تجربه و تمرینات محمد عبدالله در تیم‌های نوجوانان و جوانان هندبال پسر ایران استفاده شود.

دیگر خبرها

  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • قیمت شاهین در مدار صعودی / شاهین کارکرده هم گران شد! + جدول قیمت
  • بورس به مدار برگشت؟
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود