Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-19@16:28:17 GMT

جزئیات ساعات اوج بار مصرف‌ برق

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۷۲۳۳

جزئیات ساعات اوج بار مصرف‌ برق

به گزارش جام جم آنلاین، مصطفی رجبی مشهدی در گفتگو با فارس با اشاره به آخرین وضعیت شبکه برق کشور اظهار داشت: خوشبختانه شبکه در شرایط پایدار قرار دارد و برق همه مشترکان بدون مشکل در حال تامین است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

سخنگوی صنعت برق با اشاره به آمار رشد مصرف برق در سال جاری نسبت به سال گذشته گفت: در سال جاری مصرف برق مشترکان در همه بخش‌ها 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

12 درصد رشد را تجربه کرده است.

وی ضمن تاکید بر اینکه برق صنایع در سال جاری به طور کامل تامین شده است، اضافه کرد: در سال جاری تاکنون نه تنها همه نیاز صنایع تامین شده بلکه برق ارسالی به مشترکان صنعتی نسبت به سال گذشته 10.5 درصد رشد کرده است.

جزئیات ساعات اوج بار در اردیبهشت‌

رجبی مشهدی با اشاره به ثبت بیشترین میزان مصرف برق در سال 1401 گفت: اوج بار سال 1401 تا این لحظه در تاریخ 7 اردیبهشت ماه به میزان 44 هزار و 617 مگاوات به ثبت رسیده است.

سخنگوی صنعت برق در بیان ساعت اوج بار مصرف برق گفت: در حال حاضر که در فصل غیر گرم قرار داریم، ساعت اوج بار مصرف برق از ساعت 19 تا 23 شب است که در این ساعات از مشترکان خانگی تقاضا داریم نسبت به صرفه جویی و استفاده نکردن از وسایل برقی پرمصرف اقدام کنند.

وی در بیان ساعات کم باری و میان باری فصل غیر گرم گفت: در حال حاضر از ساعت 23 تا 7 صبح ساعت کم‌باری است که مصرف برق در این ساعات مشمول تشویق در قبوض خواهد شد و به دنبال آن از ساعت 7 صبح تا 19 نیز ساعات میان‌باری است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مشترکان برق صنایع مصرف برق سال جاری مصرف برق اوج بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۷۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی هرمزگان جمعه ۳۱ فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از ساعات ظهر روز شنبه ۱ اردیبهشت در مناطق شمالی، مرکزی، پاره‌ای از مناطق شرقی و غربی و ارتفاعات استان بویژه در ساعات بعدازظهر بصورت پراکنده رگبار باران، رعدوبرق و تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود. احتمال تقویت نقطه‌ای این سامانه بارشی و رخداد تگرگ دور از انتظار نیست.

مجتبی حمزه نژاد افزود: با توجه به سیلابی بودن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی توصیه می‌شود از قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی خودداری شود و از تردد‌های غیر ضرور برون شهری و روستایی اجتناب گردد.

وی گفت: امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه تا روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه در سواحل و جزایر استان مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می‌شود. دریا در این مدت نسبتا آرام و شرایط برای رفت و آمد دریایی مساعد خواهد بود.

بیشتر بخوانید؛  آخرین وضعیت هرمزگان پس از بارندگی

حمزه نژاد افزود: به لحاظ دمایی، بتدریج تا اواسط هفته آینده، افزایش نسبی دمای بیشینه پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • وزش باد شدید در تهران
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای لاغری
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان جمعه ۳۱ فروردین
  • خواب کافی و راحت یکی از پایه‌های اصلی سلامتی است
  • بهترین زمان برای نوشیدن قهوه
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • پیش بینی غبار محلی و افزایش دما در البرز
  • ایران در جایگاه بیست و پنجم طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان
  • طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان
  • ایران در جایگاه بیست و پنجم طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان (اینفوگرافی)