Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سرخپوشان پایتخت امروز در هوای مطبوع و بهاری، تمرین با کیفیتی را زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.

ابتدا بازیکنان در سالن وزنه حاضر شدند و به مدت نیم ساعت به کارهای مربوط به بدنسازی طبق برنامه‌ای که کادر فنی برای آنها در نظر گرفته بود، پرداختند و بعد از آن، وارد زمین چمن شدند و بخش‌های تاکتیکی را انجام دادند که شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ و فوتبال درون تیمی می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید امیری با دویدن دور زمین، اختصاصی کار کرد و فرشاد فرجی همچنان زیر نظر کادر پزشکی قرار دارد. سایر بازیکنان هم بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند. تمرین امروز 90 دقیقه به طول انجامید.

یحیی گل‌محمدی تاکید ویژه‌ای روی انجام مسائل تاکتیکی و جزئیات فنی داشت. پرسپولیس آماده می‌شود تا روز چهارشنبه هفته جاری برابر تیم پیکان در ورزشگاه آزادی به میدان برود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وحید امیری فرشاد فرجی یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اکران آنلاین یک فیلم پلیسی-جنایی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی، فیلم داستانی «ناسور» که در ژانر پلیسی-جنایی-معمایی با هدف آشنایی با اقدامات و فعالیت‌های ارزشمند «سازمان پزشکی قانونی کشور» در دو اپیزود به نام‌های «بادکنک قاتل» به کارگردانی حسین فریدون‌جاه و «ماجرای نیمه شب» به کارگردانی محسن علم‌الهدی تولید شده، در پلتفرم‌های نمایش خانگی به اکران آنلاین رسید.
 
در خلاصه داستان فیلم «بادکنک قاتل» آمده است: ماجرای فوت مشکوک یک سرمایه دار سر شناس کشور در یک حادثه ساده و خنده دار، که پسر بزرگ او برای حفظ آبرو و اعتبار خود سعی بر دستکاری کردن گزارش پزشکی قانونی دارد.

خلاصه داستان فیلم «ماجرای نیمه شب» نیز ماجرای قتل دختر نوجوانی است که خبر آن در فضای مجازی پخش شده و باعث به هم ریختن آرامش و امنیت جامعه شده است، اما حقیقت پیچیده دیگری پشت ماجراست که توسط پزشکی قانونی کشف می شود.

در فیلم داستانی «ناسور» بازیگرانی چون امید محمد نژاد، سینا علیزاده، پیمان محسنی، مرضیه رسولی و رضا بهرامی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سایر عوامل این پروژه عبارتند از: تهیه کننده: حسین فریدون جاه، نویسنده: علی فراهانی صدر، مدیر فیلمبرداری: یونس سبزی، منشی صحنه: آناهیتا کارخانه، مدیر تولید: محمدحسین حسینی، صدابردار: مجید نجاتی، طراح صحنه و لباس: امیر محمدی، گریم : زهرا حمیدی.

دیگر خبرها

  • مشت های گره کرده نکونام و اعتراض کادر فنی حریف
  • مشت های گره کرده نکونام و اعتراض کادر فنی حریف/ تشویق هر دو تیم!
  • شاگردان شمسایی با پیروزی آغاز کردند
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار
  • آغاز اکران آنلاین یک فیلم پلیسی-جنایی