Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@08:35:49 GMT

واکنش راموس به قهرمانی رئال در لالیگا/عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۸۶۴۵

واکنش راموس به قهرمانی رئال در لالیگا/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرخیو راموس در تابستان گذشته به تلخ‌ترین شکل ممکن از رئال مادرید جدا شد. مذاکرات زیادی بین او و فلورنتینو پرز برای تمدید قرارداد انجام شد اما نهایتاً دو طرف بر سر مسائل مالی و مدت زمان قرارداد با یکدیگر به توافق دست نیافتند تا اسطوره باشگاه رئال مادرید بعد از ۱۶ سال و کسب تمام عناوین ممکن لوس بلانکوس را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال مادرید امروز موفق شد در فاصله چهار هفته مانده به پایان رقابت‌های لالیگا قهرمانی خود در این فصل را قطعی کند و شاید جای خالی سرخیو راموس در جشن هفته سی و پنجمین جام لالیگا خیلی حس می‌شد. رئال موفق شد به قاطعانه‌ترین شکل ممکن مقام قهرمانی را از آن خود کند و کارلو آنچلوتی هم به اولین سرمربی تاریخ تبدیل شد که هر پنج لیگ معتبر اروپایی را فتح کرده است.

قابل پیش بینی بود که بعد از قطعی شدن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا سرخیو راموس به این مسئله واکنش نشان دهد و همین اتفاق هم رخ داده است. مدافع فعلی باشگاه پاری‌سن ژرمن با قرار دادن پستی در صفحه شخصی خود قهرمانی رئال مادرید در لالیگا را تبریک گفت و نوشت: "تبریک به رئال مادرید برای قهرمانی سی و پنجم در لالیگا."

بیشتر بخوانید: تمجید بوندس لیگا از آزمون؛ ستاره ایرانی به مهره کلیدی لورکوزن تبدیل شد این پسر، آینده کشتی ایران است رونالدو و خاطره تلخی که از یاد نمی‌رود/عکس امیرمحمد یزدانی چه نسبتی با رضا و حسن دارد؟

۲۵۷ ۲۵۸

کد خبر 1626940

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لالیگا رئال مادرید پاریسن ژرمن رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس

چهره‌های سرشناسی مهمان ویژه ال کلاسیکو بودند.

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

تام بریدی، اسطوره فوتبال آمریکایی و نواک جوکوویچ یکی از برترین تنیسورهای تاریخ مهمان ویژه ال‌کلاسیکو در استادیوم سانتیاگو برنابئو بودند. این دو اسطوره دنیای ورزش در کنار تیبو کورتوا دروازه‌بان بلژیکی و مصدوم رئال مادرید در هنگام ال‌کلاسیکو، عکسی به یادگار انداختند.

بیشتر بخوانید: حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5
  • تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس