Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@09:16:45 GMT

محدوديت‌هاي ترافيکي تعطيلات عيد فطر در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۹۷۰۹

خبرگزاری آریا-رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسب تعطیلات عید سعید فطر در محور‌های مواصلاتی این استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ یداله جهان تاب با تبریک در پیش بودن عید سعید فطر گفت: به منظور ارتقای ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر از ساعت 12 ظهر روز یکشنبه، 11 اردیبهشت ماه در محور‌های مواصلاتی استان به اجرا درخواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری از ساعت 12 ظهر فردا یکشنبه 11 اردیبهشت ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 17 اردیبهشت ماه در محور‌های کرج – چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.
رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، اظهار کرد: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز‌های یکشنبه و سه شنبه 11 و 13 اردیبهشت ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 16 تا ساعت 24 از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران –شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.
وی تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 11 تا 24 روز دوشنبه 12 اردیبهشت ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا ساعت 24 از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.
سرهنگ جهان تاب افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه 15-16-17 اردیبهشت ماه از کرج و ابتدای آزاد راه تهران– شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.
وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر‌ها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز یکشنبه 11 اردیبهشت ماه واز ساعت 6 صبح تا 24 روز‌های دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه 12 – 13- 15-16 از محور هراز ممنوع است.
رئیس پلیس راه استان مازندران همچنین اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه 11-12-13 اردیبهشت ماه از «آب اسک» به «رودهن» ممنوع بوده و از ساعت 16 تا 22 همان روز‌ها در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از رودهن (محدوده مشاع) به سمت «آب اسک» به صورت یک طرفه است.
سرهنگ جهان تاب تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز‌های پنج شنبه، جمعه و شنبه 15-16-17 اردیبهشت ماه از رودهن به «آب اسک» ممنوع بوده و از ساعت 16 تا 22 همان روز‌ها در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاع) به صورت یک طرفه است.
وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور سوادکوه، اظهار کرد: تردد انواع تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روز‌های دوشنبه، سه شنبه، پنج شنبه و جمعه از مسیر جنوب به شمال در محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
رئیس پلیس راه مازندران در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عید فطر تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت صورت اعلام ماموران پلیس راه محدودیت های ترافیکی اردیبهشت ماه صورت یک طرفه رئیس پلیس راه ممنوع بوده مرزن آباد تا 24 روز ساعت 16 سه شنبه آب اسک شنبه 11

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکستگی خط لوله آب در خیابان میر / محدودیت‌های ترافیکی تا پایان بازسازی ادامه دارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از شکستگی خط لوله آب در خیابان میر خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ شاهد شکستگی خط لوله آب شرب چدنی ۴۰۰ میلی‌متری در خیابان میر در عمق دو متری زمین بودیم.

وی افزود: تیم‌های فنی و حوادث آب و فاضلاب در حال تعمیر و تعویض مقطع آسیب‌دیده هستند و محدودیت‌های ترافیکی توسط پلیس در محل انجام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: عملیات بازسازی تا چند ساعت به طول می‌انجامد.

کد خبر 746374

دیگر خبرها

  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه در مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی و آموزشی باشید
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • امروز و فردا تردد در کندوان مشکلی ندارد
  • شکستگی خط لوله آب در خیابان میر / محدودیت‌های ترافیکی تا پایان بازسازی ادامه دارد