Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@01:31:43 GMT

اعلام برنامه های سالروز آزاد سازی خرمشهر در فارس

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۰۲۵۲

اعلام برنامه های سالروز آزاد سازی خرمشهر در فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سعید کوشکی جهرمی در جلسه شورای اداری فارس، با اشاره به اینکه فتح خرمشهر قلب رویدادهای دفاع مقدس و بزرگترین پیروزی رزمندگان ما بود، از همه دستگاه‌ها و ادارات خواست نهایت تلاش خود را برای گرامیداشت این رویداد به کار ببرند و در این خصوص حماسه‌آفرینی کنند.

او با بیان اینکه این پیروزی کاخ آمال صدام ملعون را فرو ریخت، تاکید کرد: تکریم این ایام تکریم حماسه آفرینی رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های شهدای این عملیات است و باید این امر مورد توجه همه مدیران قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار کوشکی با اشاره به اینکه سه راهبرد در راستای پیروزی در دفاع مقدس در پیش گرفته شد، عنوان کرد: از این سه راهبرد دو مورد آن یعنی دفع تجاوز از دشمن و آزادسازی سرزمین‌های اشغال شده، با عملیات فتح خرمشهر محقق شد و سپس راهبرد سوم یعنی تعقیب و تنبیه متجاوز آغاز شد.

دبیر ستاد گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در فارس با بیان اینکه ایجاد امید و نشاط و بسط و گسترش فرهنگ جهاد تبیین، تاکید مقام معظم رهبری است، به تشریح رئوس برنامه‌های این مراسم پرداخت و افزود: برگزاری صبحگاه مشترک در مرکز استان و شهرستان‌ها در روز سوم خرداد، گلباران قبور مطهر شهدا، جهاد تبیین، برپایی ایستگاه خاطره با دعوت از پیشکسوتان دفاع مقدس، رونمایی از تولیدات و کتب چاپ شده حوزه دفاع مقدس، تولید محتوا برای فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، شب شعر و خاطره، برگزاری ویژه برنامه سوم خرداد در صداوسیمای مرکز فارس، برگزاری نمایش‌های خیابانی و روایت خاطرات فتح خرمشهر در بستر فضای مجازی از اهم برنامه‌های این روز خواهد بود.

سردار کوشکی افزود: بازدید از باغ موزه دفاع مقدس از ۱۷ اردیبهشت تا پنجم خرداد دیگر برنامه این ایام است که نامه آن به مدیران ادارات ابلاغ خواهد شد.

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: سرکشی ازخانواده‌های معزز شهدا به ویژه شهدای فتح خرمشهر و سرکشی از ایثارگران به ویژه جانبازان، فضاسازی محیط اداری و محیط شهری و تجلیل از پیشکسوتان فتح خرمشهر از دیگر برنامه‌های برای گرامیداشت این ایام است.

کد خبر 5480037

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری آزادسازی خرمشهر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سعيد كوشكي روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس روز قدس بوشهر کرمانشاه فلسطین ویروس کرونا ماه رمضان 1401 خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا رژیم صهیونیستی فتح خرمشهر دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ در آستانه ۵ اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس ، همایشی با عنوان "شن‌ها مامور خدا بودند" فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در سالن همایش‌های بین المللی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بزرگراه شهید حقانی تهران، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی واقع است.

دیگر خبرها

  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است
  • پیام تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه