Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@13:57:38 GMT

سفر وزیر نفت به ونزوئلا

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۶۵۸۲

خبرگزاری آریا- یک منبع مطلع به بلومبرگ گفت:جواد اوجی، وزیر نفت ایران سفری نادر به ونزوئلا که شامل بازدید از تاسیسات نفتی و امضای قراردادهای انرژی بین دو کشور تحت تحریم آمریکا است،داشت.

به گزارش سرویس اقتصادی آریا به نقل از بلومبرگ،منبع مطلع که نخواست نامش فاش شود گفت: اوجی و بیش از دوازده نفر هیئت همراه روز شنبه وارد کاراکاس شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوجی و هیئتش به همراه اسدروبال چاوز، رئیس پترولئوس د ونزوئلا SA از مجتمع پالایش پاراگوانا در غرب ونزوئلا بازدید کردند. این منبع گفت که انتظار می رود هر دوکشور  روز دوشنبه قراردادهای همکاری انرژی امضا کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اوجی وزیر نفت ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۶۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فشار آلمان بر آمریکا برای ارسال پاتریوت به اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دولت آلمان، از آمریکا خواسته تا یک سامانه پاتریوت دیگر در اختیار اوکراین قرار دهد.

خبرگزاری بلومبرگ به نقل از منابع آگاه خود گزارش داد که آلمان، آمریکا را تحت فشار قرار داده تا دست کم یک سامانه پاتریوت دیگر را به اوکراین ارسال کند.

بنا به نوشته بلومبرگ، این اقدام برلین به عنوان بخشی از تلاش هماهنگ برای افزایش کمک های دفاع هوایی به کی یف صورت می گیرد.

این رسانه غربی همچنین گزارش داد که آلمان این هفته از متحدان اروپایی کی یف، از جمله فرانسه و ایتالیا، خواسته است تا ارزیابی درباره ارسال تسلیحات نظامی به اوکراین صورت دهند.

پیش از این «آنالنا بائربوک» وزیر امور خارجه آلمان اعلام کرد که برلین باردیگر از متحدان خود می خواهد تا ارسال سامانه های دفاع هوایی، که می توانند به ارسال کنند، را مورد بررسی قرار دهند.

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز پیشتر گفته بود که «دیمیترو کولبا» وزیر امور خارجه اوکراین، از او خواسته تا اروپا هفت سامانه پاتریوت دراختیار اوکراین قرار دهد.

کد خبر 6086905

دیگر خبرها

  • بازدید معاون وزیر نفت از طرح بزرگ پتروشیمی بوشهر
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • فشار آلمان بر آمریکا برای ارسال پاتریوت به اوکراین
  • پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • اوجی: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • توصیف جالب ایران توسط نخست وزیر پیشین قطر
  • ناگفته‌هایی از عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی
  • ورود رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به بوشهر