Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب کردگفت: این اداره کل در راستای انجام وظایف ذاتی خود و ارتقای سطح ایمنی راه‌های استان اقدام به ایمن‌سازی نقاط پر تصادف با احتمال وقوع حوادث رانندگی بالا می‌نماید.

او گفت: ایمنی و ترافیک یکی از اصول اولیه مهندسی ترافیک و برنامه ریزی حمل و نقل است، که کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در طول سال با بررسی محور‌های مواصلاتی استان نقاط پر تصادف را شناسایی و تمام تلاش خود را برای رفع آن‌ها بکار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرد گفت: ضروری است در کنار رفع نقاط پر تصادف در محور‌های مواصلاتی استان توسط راهداران این اداره کل به منظور کاهش حوادث رانندگی، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مورد توجه کاربران جاده‌ای قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای ایمن سازی راه ها پر تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام نقطه ایران در روزهای اخیر باران بیشتری بارید؟

آفتاب‌‌نیوز :

بارش باران امروز هم در هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان و خراسان جنوبی را در بر گرفت و در یزد، اصفهان و چهارمحال و بختیاری نیز شاهد بارش بودیم.

بیشترین بارش در زرآباد سیستان و بلوچستان با ۲۷۰ میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

جاری شدن سیلاب و بارندگی‌های دو روز اخیر، ده‌ها محور شریانی و غیرشریانی و همچنین جاده‌های روستایی در جنوب کشور به ویژه در سیستان و بلوچستان را مسدود کرده است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار از روستاهای درگیر سیلاب و نظارت بر بازگشایی محورهای مواصلاتی
  • بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • رفع ۴۸نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان
  • ۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
  • ایمن سازی دام‌ها علیه بیماری‌ها
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • رفع ۴۸ نقطه پرتصادف جاده‌های استان اصفهان
  • کدام نقطه ایران در روزهای اخیر باران بیشتری بارید؟
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده در سال گذشته