Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بازی‌های المپیک ناشنوایان برزیل بانوان کاراته‌کا توانستند دو بار بر روی سکوی دوم بایستند

در دومین روز از بازی‌های المپیک ناشنوایان در کاشیاس دوسول برزیل، بانوان کاراته‌کای ایران در کمیته انفرادی به دو مدال نقره دست یافتند.

 

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، در دومین روز از بازی‌های المپیک ناشنوایان که در کاشیاس دوسول برزیل در حال برگزاری است، بیتا جواهری، بانوی کاراته‌کای ایران در وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم و در کومیته انفرادی در دور اول به مصاف حریف ترکیه‌ای رفت و او را با نتیجه شش بر یک شکست داد و راهی فینال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواهری در مرحله فینال به مصاف نماینده‌ای از ونزوئلا رفت و با نتیجه ۱۲ بر هشت رقابت را واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.

مهناز حسن‌زاده دیگر بانوی کاراته‌کای ایران در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم در دور اول بازی خود به دلیل دریافت سه اخطار از سوی داور، دیدار را واگذار کرد و از جدول مسابقات حذف شد.

حکیمه زکی‌زاده در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم در کومیته انفرادی به حریف اوکراینی پنج بر شش باخت و در ادامه با نتیجه هشت بر صفر برابر برزیل به برتری رسید و موفق به کسب مدال برنز شد.

زینب حسن‌پور نیز در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم در کومیته انفرادی زنان دور اول ژاپن را شکست داد. او در دور دوم با پیروزی برابر ترکیه راهی فینال شد و در مرحله نهایی به مصاف حریفی از اوکراین رفت و با نتیجه چهار بر شش دیدار را به حریفش واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.

همچنین در ادامه این بازی‌ها کامران رضایی‌نژاد در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم و در کومیته انفرادی مردان، دور اول با نتیجه پنج بر چهار رقابت را واگذار کرد و از جدول مسابقات حذف شد.

علیرضا کیشانی دیگر نماینده ایران در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم کومیته انفرادی در دور اول با نتیجه هشت بر صفر چین‌تایپه را شکست داد اما در دور دوم بازی را با نتیجه هفت بر شش واگذار کرد و از جدول مسابقات حذف شد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت تشویق عادل فردوسی پور از سوی تماشاگران در حضور محمدحسین میثاقی / فیلم سردار آزمون: کمی تحت فشار بودیم ولی بازی مهمی را بردیم احتمال بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال مادرید / ادعای میرر) موضع قاطع بایرن مونیخ؛ لواندوفسکی فروشی نیست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کومیته انفرادی المپیک ناشنوایان وزن منهای دور اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای فینال تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان امروز با حضور دو نماینده از کشورمان پیگیری شد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این، کاراتبایف‌ از ازبکستان و الیاس ماگمادوف‌ از روسیه را شکست داده بود در دیدار فینال به مصاف ساتی‌بالدو از قرقیزستان رفت و با قبول شکست به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز علی فتحی که پیش از این در برابر روشن سولیوف‌ ازبکستانی‌ و توکتوسونلو از قرقیزستان به برتری رسیده بود در دیدار پایانی مقابل رمضان‌ دادایف‌ از روسیه شکست خورد و به مدال نقره رضایت داد.

پیش از این، روزبه صفری در وزن ۹۲+ کیلوگرم به مدال برنز دست یافته بود.

با این حساب تیم ۱۱ نفره ایران در این رقابتها با کسب ۲ مدال نقره و یک برنز به کار خود پایان داد.

مهدی پرویزی، مصطفی ریگی، پوریا عبدالمالکی، دانیال شه‌بخش، علی حبیبی‌نژاد، محمد نورانی، کسری طهماسبی، میثم قشلاقی، سالار رادمرد، علی فتحی و روزبه صفری؛ بوکسورهای اعزامی ایران به این تورنمنت بودند.

فونتانا سرمربی کوبایی تیم ملی به‌همراه فونتس و مهدی طلوتی نیز اعضای کادر فنی تیم ملی بودند.

کد خبر 6085676

دیگر خبرها

  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان