Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای جعفری در مراسم تجلیل از خانواده‌های معلمان شهید، معلمان رزمنده و ایثارگر مراغه گفت: با اعتبار تخصیص یافته برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، یادواره شهدا و آیین‌های نکوداشت شهدا و ایثاران برگزار می‌شود.

 آموزش و پرورش استان در دوران دفاع مقدس ۲۰۵ معلم و یک هزار و ۶۵۰ دانش آموز را تقدیم امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آذربایجان شرقی ۳۹ مدرسه شاهد و ۲۰ مدرسه برای تحصیل خانواده شهدا و ایثارگران فعال است.

 برگزاری یادواره شهدا و آیین‌های تجلیل از خانواده‌های معلمان شهید و معلمان رزمنده تجلیلی از مقام شهدا و ایثارگران است.

وی همچنین در دیدار با مادر دانش آموزان شهیدان کرمی گفت: قدردانی از مادران و پدران دانش آموزان و معلمان شهدا از الویت برنامه‌های آموزش و پرورش است.

در مراسمی همزمان با هفته گرامی داشت مقام معلم از ۱۸۰ نفر از خانواده‌های شهدا و معلمان رزمنده دوران دفاع مقدس مراغه قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراسم تجلیل آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روز بزرگداشت معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش و مدارس در نقاط مختلف می‌تواند برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شهر مناطقی وجود دارد که دچار فقر فرهنگی هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت مدرسه و مسجد برای ساماندهی آن‌ها فکری کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها در ارزیابی مدارس و معلمان موفق می‌تواند این باشد که یک مدرسه یا معلم چقدر توانسته در حل معضلات اجتماعی محله و خانواده دانش‌آموزان مؤثر باشد.

نظری متذکر شد: مولدسازی ظرفیت مناسبی است که در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای آموزشی می‌توان از آن بهره برد. در همین راستا پنج بسته مولدسازی به ارزش ۲۰ همت به شورای عالی مولدسازی رفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار را برای تجلیل و تکریم معلمان خواستار شد و آمادگی مدیریت استان را برای کمک به مسأله مسکن فرهنگیان به عنوان یک اولویت اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری