Web Analytics Made Easy - Statcounter

متن پیام تبریک به شرح زیر می‌باشد:

جمعیت مامایی کشور با صبر، دانش و تجربه، وظیفه‌شناسی و احساس مسئولیت حرفه‌ای، مهمترین نقش را در حفظ سلامت مادر و کودک ایفا می‌کنند.

تمام مردان و زنان مرهون منت ماما‌ها هستند.

(۱۳۹۳/۰۲/۱۵، مقام معظم رهبری)

روز جهانی ماما، فرصتی است که از صبر و شکیبایی یکی از اعضای خانواده بزرگ نظام سلامت تقدیر نمود؛ عزیزانی که با مهربانی اولین طلیعه حیات نوزادی را با سرشت آسمانی رغم می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ این روز را به تلاشگران جامعه مامایی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تبریک گفته و از خداوند برای این قشر، توفیق روز افزون را خواستار است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز جهانی ماما علوم پزشکی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت الاسلام ادیانی با صدور پیامی روز ارتش را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی پلیس، در آستانه ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران حجت الاسلام و المسلمین "سیدعلیرضا ادیانی" در پیامی این روز تاریخی را گرامی داشت.
در متن این پیام آمده است:

 بسم الله الرحمن الرحیم 
 وَإِنَّ جُندَنَا لَهُمُ ٱلۡغَٰلِبُونَ (آیه ۱۷۳ سوره مبارکه صافات)
 " (و لشکریان ما قطعاً پیروزند) "

"امروز ارتش ما یک ارتش فکری، یک ارتش معنوی و یک ارتش دارای انگیزه‌های پاک و مقدّس است".
امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)

با پیام تاریخی و حیات بخش امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ ارتش تولدی نو یافت و ارتش جمهوری اسلامی ایران پا به عرصه وجود گذاشت. روز ارتش روز به رخ کشیدن قوت و اقتدار نظام اسلامی، نمایش اتحاد نیرو‌های مسلح و تجدید میثاق ملت قهرمان با ارتش پر افتخار جمهوری اسلامی ایران است، ارتش مقتدر و مکتبی که با تمام وجود در مسیر پاسداری از نظام مقدس اسلامی و ملت با صلابت ایران در برابر دشمنان قسم خورده ایستاده است.

به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ملت و ارتش از هم جدایی ندارند و امام خامنه‌ای مدظله العالی نیز همواره تاکید دارند که ارتش امروز، یک ارتش منظم، محکم، منضبط و با تجهیزات عالی است و در واقع ارتش، یک سرمایه و ذخیره و اندوخته برای این ملت است.

کارنامه ارتش انقلابی و مکتبی جمهوری اسلامی ایران در سایه ایثار و از خودگذشتگی و فداکاری‌های آحاد نیرو‌های آن به خصوص در دوران هشت سال دفاع مقدس درخشان، افتخارآمیز و غرور برانگیز است، پیوند میان ارتش و مردم در ایران اسلامی مثال زدنی است و ارتش چهره‌هایی والامقام نظیر شهیدان صیاد شیرازی، دوران، کشوری، قرنی، بابایی و ستاری را تقدیم انقلاب کرده است.

آنچه امروز از ارتش قهرمان مشاهده می‌کنیم، پشتوانه عمیق معنوی و روحیه جهادی و انقلابی است که در کنار دیگر نیرو‌های مسلح و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بعنوان دژ مستحکم نظام مقدس اسلامی به شمار می‌رود، که این مسیر پرافتخار را با تقویت بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور و ناامید سازی جبهه دشمنان ادامه می‌دهد.

نیرو‌های بصیر، فداکار و غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران نشان داده‌اند با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا همواره در کنار مردم قرار دارند، چنانکه در بحران‌هایی مانند کرونا، سیل، زلزله هر آنجا که نیاز بوده، نیرو‌های غیور ارتشی با تکیه بر عقیده انقلابی خویش در کنار مردم بوده و شعار ارتش فدای ملت را به راستی تحقق بخشیده‌اند.

اینجانب درکمال افتخار و ابتهاج، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای ارتش همیشه قهرمان و به پاس رشادت‌ها و رادمردی‌های ارتشیان غیور و سلحشور این روز تاریخی را به محضر فرناندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان غیور و ایثارگر ارتش به خصوص خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ارتشی تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیق هرچه بیشتر ارتش سر افراز و غرور آفرین جمهوری اسلامی ایران را در حفظ و حراست از دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان، ایران اسلامی را خواستارم. (اجرکم عندالله و من الله التوفیق)

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • حجت الاسلام ادیانی با صدور پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • اجتماع خانواده بزرگ نظام سلامت استان بوشهر برگزار شد
  • اجتماع خانواده بزرگ نظام سلامت استان بوشهر در حمایت فلسطین
  • بیش از ۶۰۰ مددجوی کرمانی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند
  • روایت دکتر مرندی از سال‌ها همراهی با مقام معظم رهبری ؛ ماجرای عبای سوغاتی چه بود؟
  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل
  • عملیات «وعده صادق» نقطه عطف عبور از چالش‌ها است
  • پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد
  • رونمایی از یادمان «نشان فداکاری مقام معظم رهبری به شهدای دانشگاه افسری امام علی (ع)»