Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین وضعیت پرونده‌های خارجی استقلال مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حامد افضلی معاون بین‌الملل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه، درباره وضعیت پرونده پادوانی، گفت: طبق آخرین مکاتبات ما با فیفا، رای پادوانی ۱۳ خرداد صادر می‌شود.

افضلی تاریخ اعلام حکم پرونده استراماچونی را ۳۰ اردیبهشت اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او در خصوص پرونده شکایتی میلیچ این گونه توضیح داد: این پرونده برخلاف دو پرونده قبلی در CAS نیست و در فیفا جریان دارد و الان منتظر رای فیفا هستیم.   معاون بین‌الملل باشگاه استقلال درباره طلب کورتریک بلژیک از باشگاه استقلال، بیان کرد: آخرین قسط طلب این باشگاه در خصوص انتقال محمد نادری هم پرداخت شد و پرونده او بسته شده است.   افضلی در خصوص طلب باشگاه پورتیموننزه پرتغال هم گفت: قسط نهایی طلب این باشگاه از استقلال جهت انتقال جعفر سلمانی هم پرداخت شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد. انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۸۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد تقی زاده در این خصوص اظهار کرد: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضائی تشکیل گردید.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدید نظر، این متهم به انفصال دائم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است. گفت: فرصت طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضائی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6087938

دیگر خبرها

  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • آخرین وضیعت پرونده توماج صالحی
  • آخرین خبر از وضیعت پرونده توماج و حکم داداگاهش
  • سند تک برگ ۱۴۲ میلیون مترمربع از اراضی شهر جدید امیرکبیر صادر شد
  • آخرین جزئیات از وضیعت پرونده توماج صالحی
  • فراجا اطلاعیه مهم صادر کرد+ جزئیات
  • هشدار سیل صادر شد؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • هشدار سیل صادر شد ؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران