Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نشریه مصری در گزارشی به معرفی مربیان سرشناسی پرداخت که در فوتبال مصر موفق ظاهر نشدند و نتوانستند تاثیر مثبتی بگذارند

نشریه مصری در گزارشی سرمربی سابق تیم ملی ایران را جزو مربیان سرشناس بدون اثر در فوتبال این کشور معرفی کرد.

 

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، کارلوس کی روش سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از ماجراجویی 7 ساله در روی نیمکت تیم ملی ایران به کلمبیا رفت و برای مدت 2 سال هدایت تیم ملی این کشور را برعهده داشت ولی در نهایت برکنار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنجیره ناکامی کی روش این بار به مصر ختم شد. سرمربی پرتغالی 4 ماه پیش هدایت تیم ملی فوتبال فراعنه را برعهده گرفت ولی نتوانست به اهدافش با این تیم برسد و در نهایت از سمتش استعفا کرد.

 

نشریه «الیوم السابع» مصر امروز در گزارشی به معرفی مربیان سرشناسی پرداخت که در فوتبال مصر موفق ظاهر نشدند و نتوانستند تاثیر مثبتی بگذارند.

این رسانه مصری کارلوس کی روش را به عنوان نمونه بارز سرمربیان سرشناس جهان مطرح کرد که در فوتبال مصر اثری نداشت.

نشریه مصری نوشت:  فوتبال مصر در سال های گذشته شاهد جذب مربیان بزرگ بسیاری با رزومه قوی و شناخته شده در جهان بوده است، اما آنها هیچ اثر مثبتی از خود بر جای نگذاشتند، چه در تیم ملی مصر و چه در باشگاه ها.

برخلاف آنچه شناخته شده است، مربیانی هستند که به فوتبال مصر آمدند که کارنامه قوی نداشتند اما با تیم ملی مصر و باشگاهی مانند مانوئل ژوزه، کابرال، فریرا و ویلر به موفقیت های بزرگی دست یافتند.

فدراسیون فوتبال مصر با کارلوس کی روش پرتغالی، یکی از بهترین مربیان جهان قرارداد بست، اقدامی که باعث خوشبینی مردم مصر شد. تیم ملی 30 سپتامبر در دیداری دوستانه مقابل لیبریا که با برتری 2 بر صفر مصر به پایان رسید، کارش را با کی روش آغاز کرد.مرد پرتغالی در مرحله گروهی مسابقات مقدماتی جام جهانی نیز این تیم را هدایت کرد و این تیم را به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی رساند. 

کی روش در 20 بازی هدایت فراعنه را بر عهده داشت که در 11 بازی پیروز شد، 6 بار مساوی کرد و 3 شکست را دریافت کرد. مصری ها با هدایت او 25 گل به ثمر رساندند و 9 گل دریافت کردند.

اما او نتوانست تیم ملی مصر را برای کسب عنوان قهرمانی عرب کاپ رهبری کند و در آن رقابت ها در رده چهارم قرار گرفت.همچنین پس از شکست مقابل سنگال در فینال در ضربات پنالتی نتوانست جام قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا را به دست بیاورد. کی روش همچنین نتوانست این تیم را به جام جهانی 2022 قطر برساند.

با نگاه به عملکرد کی روش به عنوان یک مربی سرشناس فوتبال جهان در مصر نشان می دهد او نتوانست اثر مثبتی در فوتبال مصر بگذارد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت اقدام معاون ورزشی باشگاه علیه تیم خودی: آقای داور، به ضرر ما سوت بزن! اتهام امیرحسین صادقی به مهدی تارتار و مجتبی حسینی؛ غیرت پرسپولیس را می کشید! منچسترسیتی و تصمیم برای خط هافبک؛ پوگبا، دکلان رایس یا فرنکی دی یونگ؟ رودریگو: بنزما به من گفت پنالتی را به منچسترسیتی بزن و هت تریک کن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال مصر کارلوس کی روش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۳۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علوم پزشکی قم۴۰۰میلیاردتومان طلب دارد/کمبودهزار نیرو درحوزه سلامت

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مصری ظهر سه شنبه در نشست خبری هفته سلامت در جمع خبرنگاران گفت: شعار هفته سلامت امسال، «سلامت خانواده و مردمی‌سازی» تعیین شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم بیان کرد: موضوع سلامت خانواده در دولت سیزدهم در اولویت قرار گرفته و برنامه‌هایی در این راستا در حال اجرا است.

وی گفت: طرح پزشک خانواده در سال گذشته از پردیسان آغاز شده و امیدواریم بتوانیم تا تیرماه امسال جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر را تحت پوشش این طرح قرار دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، مردمی سازی سلامت را گامی مهم در راستای تقویت و ارتقا شاخص‌های سلامت برشمرد و گفت: هوشمندسازی فرآیندها در حوزه سلامت می‌تواند امر مهمی در یکپارچه سازی و ارتقا خدمات درمانی باشد.

وی اضافه کرد: در طرح سلامت خانواده، بهبود شاخص‌های سلامت در بعد جسمی، روانی و معنوی مدنظر است که مجموعه این برنامه‌ها موجب تقویت امید آفرینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهد شد.

مصری اضافه کرد: در طرح سراج تلاش می‌شود تا بهداشت روانی جامعه بهبود یابد و در سال گذشته پایگاهی برای این امر راه اندازی شد که در سال جاری نیز چندین پایگاه دیگر افتتاح خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان قم، ۲۵۰ میلیارد تومان بدهی به زیر مجموعه‌های خود از جمله کارکنان، پزشکان و پرستاران دارد؛ این در حالی است که از سایر سازمان‌های بیمه گر رقمی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان طلب داریم.

وی با بیان اینکه اگر سازمان‌های بیمه گر بتوانند بدهی‌های خود را به دانشگاه علوم پزشکی قم پرداخت کنند در این صورت مطالبات کارکنان نیز پرداخت خواهد شد گفت: تلاش می‌شود تا نیروهای متخصص در استان قم جذب شوند و در حال حاضر استان قم در برخی از رشته‌ها در رتبه‌های آخر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: در سال گذشته رشته فوق تخصص گوارش در استان قم راه اندازی شد و از مهر امسال نیز سه پزشک فوق تخصص غدد اطفال و یک دندانپزشک اطفال برای قم جذب شوند.

وی افزود: طی چند سال آینده تا ۲۷ رشته در استان قم جذب داریم که این امر موجب تقویت کیفیت خدمات دهی در نظام سلامت استان و رضایتمندی شهروندان خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه کرد: در حال حاضر ۳۰۰ نفر در استان قم عضو هیأت علمی هستند که طی فراخوانی جدید این آمار به ۳۳۰ نفر می‌رسد و برنامه داریم طی چند سال آینده این تعداد به ۴۰۰ نفر افزایش یابد.

مصری گفت: در زمینه نیروی انسانی استان قم هزار نیرو در بخش پرستاری، حوزه سلامت خانواده، اورژانس و مرکز بهداشت کمبود نیرو دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه استان قم در زمینه سرانه تخت بیمارستانی در رده‌های آخر کشوری قرار دارد افزود گ: تلاش می‌شود تا تخت‌های قدیمی با تخت‌های جدید جایگزین شود و در این راستا ۲۵۰ تخت مادر و کودک در بیمارستان شهید بهشتی قم اضافه می‌شود.

مصری بیان کرد: ۱۲ خودروی اورژانس ۱۱۵ به زودی به دانشگاه علوم پزشکی قم ملحق خواهد شد تا بخشی از کمبودها در این حوزه برطرف شود.

کد خبر 6086839

دیگر خبرها

  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • موانع غیرفوتبالی سد راه یحیی گل‌محمدی؛ ماجرا چیست؟
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • علوم پزشکی قم۴۰۰میلیاردتومان طلب دارد/کمبودهزار نیرو درحوزه سلامت
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • پرخاشگری مربیان به جامعه تسری پیدا می‌کند/جریمه ها بازدارنده نیست
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم