Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم گفت: در صورتی که شرایط در بازه زمانی برگزاری امتحانات مانند شرایط فعلی باشد، امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها حتماً حضوری برگزار خواهد شد. محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره برنامه وزارت علوم مبنی بر برگزاری حضوری یا غیرحضوری امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها، گفت: امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها حتماً حضوری برگزارمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر علوم ادامه داد: قطعاً اگر شرایط کرونایی کشور در زمان برگزاری امتحانات پایان ترم مانند شرایط فعلی باشد، امتحانات به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

زلفی گل با بیان اینکه ما تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم، تصریح کرد: اگر در زمان برگزاری امتحانات مشکلی ایجاد شود، هر تصمیمی که ستاد ملی اتخاذ کند، موظف به اجرای آن هستیم.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: محمدعلی زلفی امتحانات تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا شرایط کرونایی وزیر علوم امتحانات پایان ترم دانشگاه ها وزیر علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۵۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت پنج نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل

این افراد امروز دچار مسمومیت شده و طی تماسی با مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی اردبیل منتقل شدند.

این افراد دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در یک منزل مسکونی در روستای سلطان آباد اردبیل ساکن بودند که پس از حضور عوامل امدادی، توسط سه دستگاه آمبولانس ۱۱۵ از محل حادثه به بیمارستان اعزام شدند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل همچنین گزارش داد که ۶ نفر دچار مسمومیت در این حادثه، پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.

بنا به این گزارش، این حادثه تاکنون فوتی نداشته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • چگونه در ماه رمضان در امتحانات موفق شویم؟
  • مسمومیت پنج نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • کشف ۱۳ تن موادغذایی غیر بهداشتی در نیشابور
  • اعلام آخرین ملهت ثبت نام در بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • توضیحات وزیر علوم درباره طرح پژوهانه ورتبه بندی اساتید دانشگاه‌ها
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • تمرکز دانش بنیان‌ها بر سواحل مکران
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد