Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس امور آزمایشگاه‌های اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان مرکزی گفت: بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی، مدارس ابتدایی اراک، ساوه و شازند فردا ( یکشنبه) ۱۸ اردیبهشت‌ماه در نوبت صبح و عصر به دلیل آلودگی هوا تعطیل است و آموزش به صورت مجازی برگزار می شود.   « علیرضا محرابیان» در گفت وگو با ایرنا افزود: بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی، فردا ( یکشنبه) برگزاری مسابقات ورزشی نیز در سه شهر آلوده و فعالیت‌های عمرانی تولید کننده گرد و خاک ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی بیان کرد: انتظار است مردم به‌ویژه گروه‌های سنی حساس از جمله بیماران قلبی عروقی، تنفسی، خردسالان، سالمندان، زنان بار دار، جانبازان‌ در شرایط هوایی فعلی به هیچ عنوان در معرض هوای آزاد قرار نگیرند.   رئیس امور آزمایشگاه‌های اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان مرکزی ادامه داد: توصیه به محدودیت استفاده افراد از وسایل تک سرنشین، به خود مراقبتی شهروندان و ممنوعیت اقدامات منجر به افزایش آلودگی هوا از قبیل آتش زدن برگ های درختان است.   محرابیان تاکید کرد: آمادگی اورژانس و مراکز درمانی از دیگر ضروریات و جلوگیری از حمل و نقل وسایلی که آلودگی مشهود دارند از دیگر تاکیدات است.   رئیس امور آزمایشگاه‌های اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان مرکزی افزود: تعطیلی موقت معادن و صنایع آلوده کننده هوا (مطابق فهرستی که محیط زیست اعلام میکند) ممنوعیت مصرف سوخت مایع در همه صنایع از جمله نیروگاه   و تشدید برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی از دیگر مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی برای فردا (یکشنبه) است.   اراک یکی از هشت کلانشهر آلوده کشور است که از ابتدای امسال تاکنون ۲۶ روز ناسالم در کارنامه خود ثبت کرده و ساوه و شازند نیز در روزهای گذشته به دلیل گرد و غبار آلوده بوده‌اند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استان مرکزی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ جمعی از مردم و بانوان در راستای اجرای طرح نور و در حمایت از اقدام کارکنان فراجا در تجمعاتی از کارکنان انتظامی با اهدای گل و توزیع شیرینی تجلیل کردند.

شرکت کنندگان در این اجتماعات اقدامات فراجا را قدمی در جهت ارتقاء امنیت روانی و اجتماعی جامعه و تکریم فرهنگ عفاف و حجاب دانستند و بر حمایت از مجریان این طرح تأکید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور
  • برای احیای خاک آلوده به پلاستیک، ۵۰۰ سال زمان لازم است
  • برای احیای خاک آلوده به پلاستیک ۵۰۰ سال زمان لازم است
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان
  • روزانه ۲۳ تن زباله های پلاستیکی در ایلام تولید می شود
  • روزی جهانی برای پاسداشت محیط زیست
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران