Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@02:20:36 GMT

خاندوزی:قیمت نان تغییر نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۱۰۶۸

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: قرار نیست قیمت نان برای مصرف کننده عادی و متعارف تغییر کند. ناطقان: سیداحسان خاندوزی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تأمین کالاهای اساسی با حفظ قدرت خرید مردم در دستور کار دولت است.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت تأمین نان، ما برنامه جداگانه ای تحت عنوان هوشمندسازی یارانه نان به ستاد اقتصادی دولت ارائه کردیم و در این طرح امکان رصد زنجیره به صورت کامل و کمی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: اگر دولت‌های گذشته بستر اطلاعات الکترونیک را فراهم می‌کردند، ما امروز می‌توانستیم بدون اعمال سیاست قیمتی، هم مانع قاچاق شویم و هم ابزار کنترل بازار را در اختیار داشته باشیم.

وی تاکید کرد: راهبرد دولت در این زمینه آن است که اصلاحات ساختاری مقدم است و در اولویت ما قرار دارد. قیمت نان برای مصرف کننده عادی و متعارف هیچ تغییری نخواهد کرد.

تکمیل می شود... منبع: مهر برچسب ها: خاندوزی ، قیمت نان ، تغییر ، مجلس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: خاندوزی قیمت نان تغییر مجلس قیمت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش به شایعه تغییر در تیم اقتصادی دولت

به گزارش همشهری آنلاین، سپهر خلجی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره انتشار شایعاتی از تغییر در تیم اقتصادی دولت، اظهار کرد: اتفاقات خوبی در اقتصاد رقم خورده و رشد اقتصادی افزایش یافته است. کاهش بیکاری را داشتیم، کنترل و کاهش حجم نقدینگی را تجربه کردیم که همه محصول تلاش‌های تیم اقتصادی دولت است.

وی تصریح کرد: شاید برخی چندان دوست ندارند این اتفاقات رخ دهد و شایعاتی می‌سازند اما قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت ایجاد شود.

کد خبر 845157 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • ببینید | واکنش دولت رئیسی به احتمال تغییر در تیم اقتصادی
  • خلجی: تغییر در تیم اقتصادی دولت صحت ندارد
  • تیم اقتصادی دولت تغییر نمی‌کند
  • واکنش به شایعه تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • خاندوزی: نوسانات نرخ ارز هیچ نفعی برای دولت ندارد
  • دولت هیچ نفعی از نوسانات نرخ ارز نمی‌برد/ کنترل بازار اجاره‌بها
  • خاندوزی : نوسانات ارزی ابدا منفعتی برای دولت ایجاد نمی‌کند
  • انتقادات تند از تیم اقتصادی رئیسی /دولت باید خانه تکانی کند و کل تیم را تغییر دهید /قیمت ارز حباب نیست آقای فرزین /محسن رضایی توان کار ندارد
  • موجرانی که اجاره زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند