Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات مرحله دوم تیراندازی با کمان کاپ آسیا در سلیمانیه عراق صبح امروز در بخش تیمی پیگیری شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله دوم تیراندازی با کمان کاپ آسیا در سلیمانیه عراق صبح امروز در بخش تیمی پیگیری شد.

تیم ریکرو مردان کشورمان با ترکیب رضا شبانی، نیما نادری و محمد حسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 6 بر صفر مقابل کویت به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایران در نیمه‌نهایی و در تیر طلایی با نتیجه 5 بر 4 مغلوب تیم بنگلادش شد و روز چهارشنبه برای کسب مدال برنز به مصاف تیم ازبکستان می‌رود.

تیم میکس ریکرو کشورمان نیز با ترکیب مهتا عبداللهی و رضا شبانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف عراق رفت و با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی رسید. تیم ایران در دیدار نیمه‌نهایی با نتیجه 6 بر 2 مغلوب هند شد و روز چهارشنبه برای کسب مدال برنز به مصاف تیم قزاقستان می‌رود.

تیم ریکروی کشورمان عازم سلیمانیه عراق شد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن لیورپول و آتالانتا + فیلم

تیم‌های فوتبال لیورپول و آتالانتا در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی لیورپول به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لیورپول و آتالانتا شامگاه _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی لیورپول به‌پایان رسید.

تک گل این دیدار را محمد صلاح در دقیقه هفت و از روی نقطه پنالتی برای لیورپول به‌ثمر رساند.

در نهایت نتیجه این دیدار در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۳ بر ۱ به‌سود آتالانتا به‌پایان رسید و این تیم راهی نیمه‌نهایی شد.

خلاصه بازی لیورپول و آتالانتا کد خبر 745911

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بایرن لیورپول و آتالانتا + فیلم
  • رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی باکمان چین
  • تیم ریکرو کشورمان فردا راهی چین می‌شود
  • راهیابی ملی پوش گیلانی به فینال رقابت‌های آب‌های آرام آسیا
  • اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • شکست سنگین عربستان در جام ملت ها/ شروع مقتدرانه عراق