Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویدیوئی در فضای مجازی منتشر شده که در یکی از مدارس سطح استان کهگیلویه و بویراحمد ، ماجرای خارج از شان یک مکان تربیتی رقم خورده که گلایه اولیاء دانش آموزان را در پی داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس ویدوئی در فضای مجازی استان در حال دست به دست شدن است که از نابهنجاری نامناسبی در یکی از مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد حکایت می کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در این ویدئو از دانش آموزان دختر با پوششی نامناسب که در حال رقص و پایکوبی هستند تصویر برداری و در فضای مجازی منتشر شده است. خانواده های دانش آموزان از این اقدام نامناسب ابراز ناراحتی کردند و بیان داشتند که این رویکرد مورد قبول شان نیست.

جشن و شادی امری طبیعی و مورد مقبول است و جامعه ناشاد قطعا مسیر خوبی را طی نمیکند، اما هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد.

در این ویدئو که معصومیت کودکانه دانش آموزان کلاس پنجمی به وضوح دیده می شود بنظر می رسد ردپای بجای مانده از برخی از رفتارهای نامناسب دیده می شود تا اولیاء این دانش آموزان در شک این عمل نابهنجار و خلاف شان مدرسه و قانون قرار بگیرند.

تا کنون واکنشی از سوی مسئولان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه دیده نشده و مردم انتظار برخورد شدید با عوامل این نابهنجاری را دارند.

حتی اگر این جشن در یک روز تعطیل رخ داده باشد نمی بایست در یک مکان تربیتی مثل مدرسه این رخداد نمود و بروز پیدا میکرد.

فیلم این ناهنجاری اتفاق افتاده در یکی از مدارس کهگیلویه و بویراحمد نزد این رسانه محفوظ است.


انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد یکی از مدارس دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۵۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت سفارش کتب درسی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، ظهر امروز_ چهارشنبه، پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده که پیش از این قرار بود از بیست‌وهشتم فروردین آغاز شود، از امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پایان خرداد ادامه دارد.

وی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) سفارش خود را ثبت کنند.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی «my.Gov.ir» یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی «my.medu.ir» یا سامانه «irtextbook.ir» مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از دهم تیر آغاز می‌شود و تا نهم شهریور ادامه دارد.

جمالی‌آرند خاطرنشان کرد: همچنین دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم هم از دهم تیر باید برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.

وی گفت: کتاب‌های درسی دانش‌آموزان همه دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده‌است، توزیع می‌شود.

کد خبر 747531

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان