Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@21:09:04 GMT

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی باز هم تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۹۱۴۱

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی باز هم تغییر کرد

وزیر راه و شهرسازی طی حکمی سرپرست جدید مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی را منصوب کرد. طی ۴ ماه اخیر ۲ حکم سرپرستی برای این مرکز امضا شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حکمی محمدمهدی حیدری را به‌عنوان سرپرست جدید مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جایگزین علیرضا قاری‌قرآن می‌شود که نیمه دیماه سال گذشته با حکم وزیر راه سرپرست مرکز تحقیقات شده بود.

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی منصوب شد

وزیر راه و شهرسازی آذرماه سال گذشته با تأکید بر اینکه "باید به‌سمت سیستم‌های نوین در بخش حمل‌ونقل و مسکن حرکت کنیم"، گفته بود: دربخش ساخت‌وساز مسکن کیفیت خوبی نداریم. مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی 27 هکتار زمین در بهترین منطقه تهران را در اختیار دارد، این مرکز امکانات پژوهشی خوبی دارد اما با این حال کیفیت ساخت‌وساز مسکن در کشور بسیار بد است.

قاسمی افزود: امروز عمر ساختمان‌های کشور 15 تا 20 سال است و ما در بحث صنعتی‌سازی مسکن مسیر دو و سه را هم طی نکردیم اما دنیا از مسیر هشت عبور کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی رستم قاسمی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی رستم قاسمی مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۹۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهندس حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان شد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان با حضور مهندس مهیایی، معاون امور عمرانی استانداری گلستان، حجت الاسلام ولی نژاد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان، اعضای محترم شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی، معاونین بنیاد مسکن استان و راه و شهرسازی استان و شهردار گرگان آیین معارفه مهندس حسینی، مدیرکل اسبق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بعنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان گلستان و تکریم مهندس ملک، مدیرکل سابق راه و شهرسازی برگزار شد.

 در این مراسم از زحمات ۲۴ ماهه مهندس ملک در طول دوران تصدی تشکر و با حکم وزیر  راه و شهرسازی، مهندس سید محمد حسینی بعنوان سرپرست راه و شهرسازی استان منصوب شد.

دیگر خبرها

  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی
  • معاون استاندار هرمزگان: ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است
  • مهندس حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان شد
  • جلوگیری از تصرف ۱۰۰ هکتار ‌اراضی دولتی در میرجاوه
  • تصمیم جدید دولت درباره تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳/ وزیر کار درباره حقوق کارگران چه گفت؟