Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، تعدادی از مخاطبان فارس من، خواستار تأمین اعتبار آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر شدند و ذیل مطلبی ابراز داشتند: اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درباره آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر (موضوع تکلیف بند (ج) ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه ) از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور در ابتدای سال ۱۴۰۰ منتشر شد و با توجه به مجوز های صادره و در راستای اجرای بند (ج) ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه، آزمون استخدامی برای جذب فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر در دستگاهها اجرایی در تاریخ ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این موضوع مطرح شده است: در حال حاضر بعد از گذشت چند ماه از برگزاری آزمون و سپری شدن مراحل استخدامی از جمله مصاحبه و گزینش و اعلام نتایج نهایی آزمون توسط سازمان و سنجش، از عدم تامین اعتبار برای این آزمون سخن به میان آمده است.(اینجا بخوانید)

این مسأله را از محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران جویا شدیم.

 

پاسخ معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران به فارس من

وی ابتدا با گلایه از مسؤولان مربوطه درباره تأمین نشدن اعتبار قبل از برگزاری آزمون استخدامی ایثارگران بیان داشت: تأمین اعتبار در اختیار سازمان برنامه و بودجه است. برخی از ایثارگران عزیز فرآیند استخدامشان انجام شده و فعلاً ۵۰ نفر در صف تأیید اعتبار برای شروع به کار هستند که امیدواریم به زودی این مسأله با اهتمام مسؤولان مربوطه برطرف شود.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: آزمون استخدامی محمود پاکدل ایثارگران معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران آزمون استخدامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین برق پایدار برای آزمون سراسری ۱۲ شهرستان استان مرکزی

معاون توزیع برق استان مرکزی از تأمین برق پایدار برای آزمون سراسری ۱۲ شهرستان استان مرکزی خبر داد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمد مرادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تأمین برق پایدار برای آزمون سراسری 12 شهرستان استان مرکزی اظهار داشت: اقدام لازم برای آمادگی کامل نیروهای عملیاتی برای تأمین برق پایدار در زمان برگزاری کنکور سراسری در استان انجام شده است.

وی بیان کرد: با توجه به حساسیت آزمون کنکور ، نیروهای فنی و اجرایی 12شهرستان استان در حالت آماده باش هستند، تا از بروز هرگونه حادثه احتمالی و قطعی برق جلوگیری کنند.

معاون بهره برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان این‌که بازدید میدانی از مراکز برگزاری آزمون به عمل آمده است، افزود: با توجه به برگزاری آزمون کنکور سراسری سال 1403 در روزهای 6و 7 اردیبهشت ماه، تمهیدات لازم برای بروز حداقل خاموشی‌ها و تأمین برق پایدار برای حوزه‌های امتحانی اتخاذ شده است.

مرادی همچنین با بیان اینکه چک لیست‌های کنترل و نظارت برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی بررسی و تکمیل شده است، عنوان کرد: این شرکت با تمامی امکانات و تجهیزات، تمهیدات لازم را برای ارائه خدمات مطلوب، در زمان برگزاری آزمون کنکور سراسری به‌کار برده است.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • تأمین برق پایدار برای آزمون سراسری ۱۲ شهرستان استان مرکزی
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • گلایه رئیس سازمان نظام پرستاری از سهم اندک نیروی انسانی در آزمون استخدامی / ۱۰۰ هزار پرستار کم داریم
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد